Olen mies enkä tarvitse naista elämääni, lapsia en halua ja viihdyn sinkkuna hyvin.
Minä ihmettelen sitä naisten väitettä että mies ei osaa tai viihdy sinkkuna. Minä en ole koskaan seurustellut elämäni aikana, en minä koe että tarvitsen naista elämääni. Minulle oma käsi ja mielikuvitus(tai aikuisviihde) riittävät korvaamaan naisen enkä lapsia halua tälläiseen yhteiskuntaan.
Miksi naiset luulevat että me miehet emme osaa tai halua elää sinkkuna?
M33
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Hieno päätös. Monet miehet ajattelevat samoin, mutta hakeutuvat silti parisuhteeseen, ja ovat katkeria, jos heiltä odottaa muuta kuin sinkkuelämän olosuhteita.
Tämä. Itselläkin kaksi parisuhdetta päättynyt näihin miehiin, jopa kerran viikossa näkeminen oli aivan liikaa. On hienoa, että mies pystyy itse ajattelemaan kuka on ja mitä elämässään tarvitsee ja haluaa, ja sitten toimii sen mukaisesti. Eikä inise että muiden pitäisi toimia hänen mukaansa, vaan nimenomaan rakentaa itse oman elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä vain kaipaisi seksiä ilman kumia. Voisi luottamuksellisesti rötkäyttää lastit pimppalooraan tai jos nainen on anaalikuningatar niin sitten kakkoseen lastit.
Maksullisilla ei ole tuota optiota.
M39
Tuo halu on se asia joka johtaa lapsiin. Älä sitten ihmettele, jos nainen plussaa. Vastuullinen, aikuinen ihminen osaa hallita halujaan. Karkkia oisi kiva aina syödä, mutta aikuinen tietää, että sillä ei elä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä vain kaipaisi seksiä ilman kumia. Voisi luottamuksellisesti rötkäyttää lastit pimppalooraan tai jos nainen on anaalikuningatar niin sitten kakkoseen lastit.
M39
Tuo halu on se asia joka johtaa lapsiin. Älä sitten ihmettele, jos nainen plussaa. Vastuullinen, aikuinen ihminen osaa hallita halujaan. Karkkia oisi kiva aina syödä, mutta aikuinen tietää, että sillä ei elä.
Olis mahtava löytää akateeminen vela-nainen, joka on laittanut piuhat poikki, mutta panettaisi silti. Itsellänikin työ antaa enemmän kuin perhe-elämä.
M39
Miehet ei todellisuudessa tarvi naisia kuin yhteen asiaan. Naisille on tärkeää käydä kävelyillä, yhdessä syömässä, sisustaa kimpassa kotia ja sen semmoista paskaa. Mies pärjää oikein hyvin ja erinomaisesti ilman naista nurkissa, vain tussua tekee biologian takia mieli. Siinä vaiheessa kun mies tajuaa, että sen biologisen tarpeen saa tyydytettyä kyllä ilman parisuhdettakin, niin maailma oikeastaan aukeaa. Ämmistä ei ole mitää muuta kuin riesaa ja jokainen niistä lihoaa, rupsahtaa ja muuttuu epähaluttavaksi joka tapauksessa. Eli sitä biologista tarvettakin ajatellen, niin naista pitäisi vaihtaa aina vuosikymmenen jälkeen muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei todellisuudessa tarvi naisia kuin yhteen asiaan. Naisille on tärkeää käydä kävelyillä, yhdessä syömässä, sisustaa kimpassa kotia ja sen semmoista paskaa. Mies pärjää oikein hyvin ja erinomaisesti ilman naista nurkissa, vain tussua tekee biologian takia mieli. Siinä vaiheessa kun mies tajuaa, että sen biologisen tarpeen saa tyydytettyä kyllä ilman parisuhdettakin, niin maailma oikeastaan aukeaa. Ämmistä ei ole mitää muuta kuin riesaa ja jokainen niistä lihoaa, rupsahtaa ja muuttuu epähaluttavaksi joka tapauksessa. Eli sitä biologista tarvettakin ajatellen, niin naista pitäisi vaihtaa aina vuosikymmenen jälkeen muutenkin.
Kyllä siinä on peiliinkin katsomista, jos pitkässä suhteessa aina katoaa halut. Mutta toki hyvä että tämän tiedostaa, eikä lässytä mitään rakkauspaskaa jos ei sellaiseen kykene.
Minä olen vähän kateellinen Ap:lle. Olen nainen, ja haluaisin itsekin päästä tuohon pisteeseen, jossa en enää kaipaa vastakkaiselta sukupuolelta mitään. Hirveän raskasta koko ajan miettiä omaa kelpaamista ja kelvollisuutta. Odotan päivää, kun en enää kaipaa miehistä huomiota ja hyväksyntää, kun ei sitä muutenkaan näytä tässä elämässä minulle tulevan. Ihmisillä on erilaisia taitoja, ja minulta puutuu taito herättää miehessä sellaisia tunteita jotka tekisivät minusta ainutlaatuisen ja korvaamattoman. Jospa joku päivä oppisin vielä hyväksymään sen ja keskittämään energiani niihin juttuihin, joissa olen hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vähän kateellinen Ap:lle. Olen nainen, ja haluaisin itsekin päästä tuohon pisteeseen, jossa en enää kaipaa vastakkaiselta sukupuolelta mitään. Hirveän raskasta koko ajan miettiä omaa kelpaamista ja kelvollisuutta. Odotan päivää, kun en enää kaipaa miehistä huomiota ja hyväksyntää, kun ei sitä muutenkaan näytä tässä elämässä minulle tulevan. Ihmisillä on erilaisia taitoja, ja minulta puutuu taito herättää miehessä sellaisia tunteita jotka tekisivät minusta ainutlaatuisen ja korvaamattoman. Jospa joku päivä oppisin vielä hyväksymään sen ja keskittämään energiani niihin juttuihin, joissa olen hyvä.
Sinussa ei ole mitään vikaa, et ole vaan tavannut miestä joka esittää tuon rakkausteatterinäytelmän sinulle. Sinut on sosiaalistettu heterorakkauteen. Olet viaton uhri. Heräät kyllä todellisuuteen jossain vaiheessa parin teatteriesityksen jälkeen. Sen jälkeen yksinolo maistuu ja kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Virkistävää rehellisyyttä. Tämä tulisi iskostaa tytöille jo ylä-asteella, loppuisi heterorakkauden sosiaalistaminen lyhyeen. Harmittaa nuorten naisten puolesta jotka vielä rakkaudesta haaveksivat ja siihen lankeavat. Onneksi itse olen jo iällä ja aikaa sitten herännyt todellisuuteen.
Haluaisin vai naisen pillua en halua kuulla mitä nainen sanoo tai ajattelee. Olisi vain hiljaa ja antaisi minun pumpata.🙄
Vierailija kirjoitti: Hienoa! Miksi kuitenkin olet jatkuvasti tällä palstalla, kerta et tarvitse tai kaipaa naista? Luulisi sinun olevan kaukana naisista, kun et niitä halua? En minäkään vieraile incellipalstoilla (alilauta) kun en halua olla lähelläkään niitä ihmisiä.
On eri asia kaivata itselleen tyttöystävää kuin haluta jutella netissä ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein hieno juttu. Olet poikkeus.
MIstä päättelet tai jopa tiedät että hän on poikkeus?
Jenkeissä 70& alle 35v miehistä on sinkkuja. Heistä suurin osa ei hae parisuhdetta tai edes seksisuhdetta. He eivät myöskään valita naisettomuuttaan missään. Et tiedä heistä mitään. Suurin osa niistäkin jotka haluaisivat parisuhteen ovat asiasta ihan hiljaa, eivät siis itke netissä naisettomuuttaan. Se mitä sä näet on 0,1% miehistä jotka märisee asiasta.
Ja niiden perusteella sä teet omia johtopäätöksiäsi...
tyypillistä, naisille
Suomessa Ylilauta ja nykyään vauvviskin on täynnä näitä naisettomuuttaan märiseviä miehiä, joiden mielestä heille KUULUU nainen ja sitten vihaavat kaikkia naisia, kun eivät saa. Näistähän ihan jo valtamediakin kirjoittaa, joten ei mikään ihme, että naisille on syntynyt kuva, että kaikki miehet ovat tällaisia. Onhan se sanontakin, että mies tarvitsee naisen tunteakseen olevansa mies.
Näinhän se on. Mutta älä nyt hyvä ihminen sano sitä ääneen! On helpompi yrittää vakuutella toisille, ettei oikeasti edes kaipaa kumppania, kuin myöntää ettei sellaista ole jostain syystä onnistunut saamaan. Mä voin ikisinkkuna myöntää tämän, näin nimettömänä ja kasvottomana. Haluisin kumppanin, mutta mua ei huolita.
On tosi tervetullutta lukea näitä nuorien ajatuksia parisuhteista. Moni ihminen kärsii perheissään koska niin nyt vain kuuluu olla.
M39