Aloititko kolmelta katsomaan Paulin ja Tysonin matsia?
Valvoitko koko yön? Entä herästitkö aamulla katsomaan matsia? Kannattiko?
Mitä mieltä Jake Paulin taidoista? Milloin Oleksander Usykin päänahka?
Kommentit (30)
Mike voitti. Sai 20 miljoonaa dollaria palkintorahaa. Netflix teki hyvän tilin myös, kun ihmiset tilasivat Netflixin.
Jake Paul on nyt maailmanmestari kun voitti Tysonin.
Live-lähetys oli myös hieno. Kannatti valvoa.
Milloin Paul vs Usyk? Tai Paul vs Fury?
Täytyy seuraavalla kerralla valvoa koko yö Netflixin ääressä.
Nyrkkeily on tyhmien ihmisten kamppailulaji. Mitä järkeä on katsoa, kun miehet mäiskivät toisiaan? Ei kiitos. Pidän taitourheilusta, kuten jalkapallosta ja jääkiekosta.
Seuraavaksi joku aktiivi nyrkkeilijä.
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkeily on tyhmien ihmisten kamppailulaji. Mitä järkeä on katsoa, kun miehet mäiskivät toisiaan? Ei kiitos. Pidän taitourheilusta, kuten jalkapallosta ja jääkiekosta.
Jossa miehet mäiskivät toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusattujen lajeja.
Milloin Jake Paul vs Mira Potkonen?
Vähäkö siistii joku 60v ukko hakattii 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Milloin Jake Paul vs Mira Potkonen?
Jake Paul hakkaa Miran mennen tullen! Juuri näytti, kuinka vanhus pistetään nippuun, niin kyllä mennen tullen naisen voittaa kehässä.
Katotiin Maken kaa toi tappelu oli parasta mun elämänsä nyt leikitään äksön fikuureilla tota tappelua ja kohta mennään ulos leikki tappelee mä oon Jaakko ja Make on Maikki Vertti tulee tuomariks ku se osaa laskee lukuja
Ihan kiva että järjestetään tapahtumia kehitysvammaisellekin yleisölle.
Vierailija kirjoitti:
Pidätkin homolajeista.
Mahtaa nyt Mike faneja v i t u t t a a, kun eilen vielä sössöttivät Iron Mike sitä ja tätä.
Oliko Tysonilla nälkä kun mutusteli jatkuvasti vasenta hanskaansa :)
Mike kesti kuitenkin loppuun asti.
Sparrimatsi. 58v Mike ei kuulu enää kehään, liian raaka laji tuon ikäiselle. Olen itsekin 53v, entinen hyvän tason kilpaurheilija, mutts voisi kuvitellakaan pärjääväni enää edes nelikymppiselle urheilijalle, vaikka kunto on erinomainen vieläkin.. Aika on armoton.
Seiskalta. Ei näkynyt.