Olenko vain herkillä vai loukkaannuinko syystä ?
Esikoisen syntymästä 1.5 viikkoa , synnytys oli vaikea ja menetin yli litran verta , olen siks suht heikossa kunnossa ja mieliala aika maassa muutenkin johtuen varmaan hormoneista. Tässä eilen sitten kun mietimme mitä syömme , päätimme tilata , mies totesi todella ärsyyntyneesti että kauanko tätä nyt vielä tulee kestämään tarkoittaen että en kokkaile normaaliin tapaan koska en kerta kaikkiaan vielä jaksa. Seisominen pitkää on vaikeaa ja vauva vie kaiken ajan. Onko tämä se ymmärrys jota saan ? Eikä tulisi kuuloonkaan että hän itse kokkaisi ruokaa koska ei osaa / kokee sen minun tehtävänäni. Ap
Kommentit (47)
Wolt, Foodora, ResQ? Siivous apua Torista. Robotti-imureita tulee joulun jälkeen aleen. Amazonista voi jo löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Ruokavalio, liikunta ja lepo.
Miten nämä auttaa veemäisen ukon seurassa?
Teit lapsen miehen kanssa, joka ei esim tee ruokaa? Teetkö muutenkin kaikki kotityöt? Girl power💪
Kädetön jätkä. Toivottavasti ei ole yhtä kädetön sitten kun tulee kyseeseen sinun oma aika ja hänen vuoronsa hoitaa lasta jne. Varoitusmerkit ovat jo ilmassa.
Loukkaannuit syystä. Toki hormonien heilahtelu voi tehdä sen, että loukkaannut etkä vihastu. On se kumma, että mies ei edes tuossa tilanteessa voi tehdä edes mikroaterioita.
Naiset, naiset. Poistukaa välittömästi treffeiltä ja suhteesta mikäli miehessä ilmenee hiukankaan äitikompleksia. Muuten käy näin
Kuinka pitkään aiot käyttää synnyttämistä pirun tekosyynä kaikkeen? Vaihdevuosiin saakka?
Tökerösti sanottu mieheltä, mutta hänen yleisasenne on vieläkin tärkeämpi. Mies vaihtoon, parempi kaksin lapsen kanssa kuin kolmisin tuollaisen urpon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kädetön jätkä. Toivottavasti ei ole yhtä kädetön sitten kun tulee kyseeseen sinun oma aika ja hänen vuoronsa hoitaa lasta jne. Varoitusmerkit ovat jo ilmassa.
Yleensä merkit huutaa jo tapailuvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen oma aika?
T. Kolmen pienen isä
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään aiot käyttää synnyttämistä pirun tekosyynä kaikkeen? Vaihdevuosiin saakka?
Mulla on sulle vaimo. https://www.siliconwives.com/
Jos aikuinen ihminen ei osaa tehdä itselleen ruokaa, niin on parempi ettei myöskään lisäänny. Lapsen kasvatus on paljon vaikeampaa kuin ruuan laittaminen.
Ap, kerro miehelle, että voi olla nälissään.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on lapsen tasolle typistetty viaton uhri?
Kyl mie pystyin hoitamaan vauvan ja laittamaan ruokaa. Miksi kaikesta pitää tehdä niin vaikeeta.
Olet mennyt lisääntymään henkilön kanssa, joka ei osaa kokata, eikä aio opetella, sillä kokee sen sinun tehtäväksi? Et ole herkillä, vaan tyhmä. Ei ole kovin valoisaa tulevaisuutta perheonnella.
Itse valitsit miehesi ja peräti lisäännyit