Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄
Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?
M33
Kommentit (1161)
Vaimosi on itse maannut ilmaiseksi satojen miehien kanssa. Kyllä on ahdasmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi on itse maannut ilmaiseksi satojen miehien kanssa. Kyllä on ahdasmielinen.
Ulilasit ja laput pois silmiltä, nainen jätti, koska ap paljastui alistajahyväksikäyttäjäksi. Ällöuli ei siitä syytä ole saanut ketään naista huijattua vaimokseen. Ulin päässään luulemat eksponentiaalisesti ulinepätoivokertoimella lisääntyvät makaamisluvut eivät muutu todeksi vaikka kuinka luulee ja kiukkuaa. Vieraiden, saavuttamattomien naisten asiat eivät uleille kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta kummaa kaksinaismoralismia. He itse toimivat baareissa oikeina jakorasioina tai ovat joskus nuorempana saattaneet jakaa pilluaan viikonlopusta toiseen ja nyt täällä sitten moralisoivat. Naisilla on niin helppoa saada pilluunsa täyttettä jos haluavat.
Omin käsin onneen ja/tai ollaan ilman.
Kyllä kesken ruoanlaitonkin voi keittiössä nopeet vemputtaa. Näkyy joskus muihin huoneisiin.
Vierailija kirjoitti:
Seksinmyynti on nykyään ammatti siinä missä kaupankassa ja mediat tekee juttuja seksinmyynnistä mutta kauhea parku jos mies käyttänyt palveluita!
- -
HöpönHöpön!
Sinun mielessäsi se voi sitä olla mutta ei 99.99% suomalaisen mielestä.
Maksullisissa käymisellä rehvastelu on kuin antaisi tatuoida otsaansa" olen säälittävä luuseri".
Itse olin noin 10 vuotta sinkkuna kun muutin pois kotoa. Sarjassa asioita 'tekemisieni historiassa' siitä olen ylpeä, että maksulliseen en ole milloinkaan sortunut huolimatta nälkävuoden mittaisesta sinkkuajasta. Kirjoitin kerran tälle foorumille, että kaunein ja hurmaavin livenä näkemäni nainen Intourist-hotellin baarissa Moskovassa oli mitä ilmeisimmin maksullinen. Myös hän sai jäädä väliin.
Ostan pimppiä pari kertaa kuussa. Vaihtelu virkistää.
setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilta kummaa kaksinaismoralismia. He itse toimivat baareissa oikeina jakorasioina tai ovat joskus nuorempana saattaneet jakaa pilluaan viikonlopusta toiseen ja nyt täällä sitten moralisoivat. Naisilla on niin helppoa saada pilluunsa täyttettä jos haluavat.
Niin? Ei ole mitään kaksinaismoralismia, että on elänyt elämäänsä ja ehkä jopa kerryttänyt kaksisuuntaisella suostumuksella haluttuja kokemuksia, mutta tuskinpa ostettu/myyty xxx. Sinua vaan sietämättömästi kadehdituttaa toisten saamiset (maksusta ja/tai maksutta), mikä on todella noloa ja häiriintynyttä (keskity vain omiin yksityisasioihisi) aikuisella ihmisellä.
En pystyisi olemaan miehen kanssa, joka ei osta seksiä maasta, jossa se olisi todennäköisemmin eettistä. Ja joka tieten tahtoen altistaa tulevat kumppaninsa seksitaudeille
Vierailija kirjoitti:
Omin käsin onneen ja/tai ollaan ilman.
Kyllä kesken ruoanlaitonkin voi keittiössä nopeet vemputtaa. Näkyy joskus muihin huoneisiin.
Peiliovien tai lasiovien kautta sopivasti. Keittiö-olohuone usein sopivasti.
Olipa viisas nainen. Luuserit vässykät nysämunat käy maksullisissa.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi olemaan miehen kanssa, joka ei osta seksiä maasta, jossa se olisi todennäköisemmin eettistä. Ja joka tieten tahtoen altistaa tulevat kumppaninsa seksitaudeille
Et voi tietää. Mies ei kerro kaikkea eikä tunnusta vaikka kysyisit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen helposti saa normijärkinen nainen ongittua kunhan malttaa tutustua tarpeeksi kauan, jotta vonkauliurpon larppausenergiat hiipuvat ja todelliset arvot(tomuudet) paljastuvat.
Vierailija kirjoitti:
Aha! No sano tuo Kimi Räikköselle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä varakkaampi ja suurituloisempi mies on, sitä todennnäköisemmin hän käy hutsuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä nyt on itsestäänselvää kaikissa asioissa. Vähän tylsäksi vaan menevät nämä keskustelut sekä parisuhteet, jos kaikkeen suhtautuu tuolla mentaliteetilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä nyt on itsestäänselvää kaikissa asioissa. Vähän tylsäksi vaan menevät nämä keskustelut sekä parisuhteet, jos kaikkeen suhtautuu tuolla mentaliteetilla
Lisäksi jos miehen kunnollisuudesta ja kunniallisuudesta ei ole takeita niin sellaista pohjamutapöljäkettä ei huolita alun perinkään taikka jätetään asap, kuten ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha! No sano tuo Kimi Räikköselle.
Aloittiko kimittäväralliolmi tämänkin keskustelun, vaikka hänelläkin kouluttamattomalla, simppelillä tusinatollolla (rahalla/statuksella hankittu?) miminkinttu ja lapset? Käy maksullisissa = moraaliton luuseri, joka haluaa alistaa heikompiasemaisiaan ja polkea heidän ihmisoikeuksiaan = näin nimestä ja ninnannunna-asemasta viis. Sanomatta erikseenkin selvää normeille.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisemmin eettistä? Smegsityö ei ole koskaan edes "eettistä". Tällaisten väitteiden ja luulojen lässytys on turhaa ellei itsellä omakohtaista kokemusta ja silloinkin voi puhua vain omasta kokemuksesta, ei muiden. Smegsityön suosio (aiheesta!) matala ja moniongelmavyyhtiin perhosvaikutuskertoimella liittyy aina enemmän tai vähemmän alistusta/hyväksikäyttöä.
Kaikki kunnolliset naiset jättävät epäkelvot hyväksikäyttäjäulit heti jos/kun se selviää ja fiksuimmat eivät edes lankea.