Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?

M33

Kommentit (1170)

Vierailija
1141/1170 |
09.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaikki kunnolliset naiset jÀttÀvÀt epÀkelvot hyvÀksikÀyttÀjÀulit heti jos/kun se selviÀÀ ja fiksuimmat eivÀt edes lankea.

Vierailija
1142/1170 |
09.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaimosi on itse maannut ilmaiseksi satojen miehien kanssa. KyllÀ on ahdasmielinen.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1170 |
09.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi on itse maannut ilmaiseksi satojen miehien kanssa. KyllÀ on ahdasmielinen.

Ulilasit ja laput pois silmiltĂ€, nainen jĂ€tti, koska ap paljastui alistajahyvĂ€ksikĂ€yttĂ€jĂ€ksi. Ällöuli ei siitĂ€ syytĂ€ ole saanut ketÀÀn naista huijattua vaimokseen. Ulin pÀÀssÀÀn luulemat eksponentiaalisesti ulinepĂ€toivokertoimella lisÀÀntyvĂ€t makaamisluvut eivĂ€t muutu todeksi vaikka kuinka luulee ja kiukkuaa. Vieraiden, saavuttamattomien naisten asiat eivĂ€t uleille kuulu.

Vierailija
1144/1170 |
09.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilta kummaa kaksinaismoralismia. He itse toimivat baareissa oikeina jakorasioina tai ovat joskus nuorempana saattaneet jakaa pilluaan viikonlopusta toiseen ja nyt tÀÀllÀ sitten moralisoivat. Naisilla on niin helppoa saada pilluunsa tÀyttettÀ jos haluavat.

Vierailija
1145/1170 |
09.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Omin kÀsin onneen ja/tai ollaan ilman.

KyllĂ€ kesken ruoanlaitonkin voi keittiössĂ€ nopeet vemputtaa. NĂ€kyy joskus muihin  huoneisiin.

Vierailija
1146/1170 |
09.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksinmyynti on nykyÀÀn ammatti siinĂ€ missĂ€ kaupankassa ja mediat tekee juttuja seksinmyynnistĂ€ mutta kauhea parku jos mies kĂ€yttĂ€nyt palveluita! 

- -

HöpönHöpön!

Sinun mielessÀsi se voi sitÀ olla mutta ei 99.99% suomalaisen mielestÀ.

Maksullisissa kÀymisellÀ rehvastelu on kuin antaisi tatuoida otsaansa" olen sÀÀlittÀvÀ luuseri".

Itse olin noin 10 vuotta sinkkuna kun muutin pois kotoa.  Sarjassa asioita 'tekemisieni historiassa' siitĂ€ olen ylpeĂ€, ettĂ€ maksulliseen en ole milloinkaan sortunut huolimatta nĂ€lkĂ€vuoden mittaisesta sinkkuajasta. Kirjoitin kerran tĂ€lle foorumille, ettĂ€ kaunein ja hurmaavin livenĂ€ nĂ€kemĂ€ni nainen Intourist-hotellin baarissa Moskovassa oli mitĂ€ ilmeisimmin maksullinen.  Myös hĂ€n sai jÀÀdĂ€ vĂ€liin.

Vierailija
1147/1170 |
09.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ostan pimppiÀ pari kertaa kuussa. Vaihtelu virkistÀÀ.

setÀmies

Vierailija
1148/1170 |
09.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilta kummaa kaksinaismoralismia. He itse toimivat baareissa oikeina jakorasioina tai ovat joskus nuorempana saattaneet jakaa pilluaan viikonlopusta toiseen ja nyt tÀÀllÀ sitten moralisoivat. Naisilla on niin helppoa saada pilluunsa tÀyttettÀ jos haluavat.

Niin? Ei ole mitÀÀn kaksinaismoralismia, ettÀ on elÀnyt elÀmÀÀnsÀ ja ehkÀ jopa kerryttÀnyt kaksisuuntaisella suostumuksella haluttuja kokemuksia, mutta tuskinpa ostettu/myyty xxx. Sinua vaan sietÀmÀttömÀsti kadehdituttaa toisten saamiset (maksusta ja/tai maksutta), mikÀ on todella noloa ja hÀiriintynyttÀ (keskity vain omiin yksityisasioihisi) aikuisella ihmisellÀ.

Vierailija
1149/1170 |
09.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En pystyisi olemaan miehen kanssa, joka ei osta seksiÀ maasta, jossa se olisi todennÀköisemmin eettistÀ. Ja joka tieten tahtoen altistaa tulevat kumppaninsa seksitaudeille

Vierailija
1150/1170 |
09.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omin kÀsin onneen ja/tai ollaan ilman.

KyllĂ€ kesken ruoanlaitonkin voi keittiössĂ€ nopeet vemputtaa. NĂ€kyy joskus muihin  huoneisiin.

Peiliovien tai lasiovien kautta sopivasti. Keittiö-olohuone usein sopivasti.

Vierailija
1151/1170 |
09.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olipa viisas nainen. Luuserit vÀssykÀt nysÀmunat kÀy maksullisissa.

Vierailija
1152/1170 |
09.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi olemaan miehen kanssa, joka ei osta seksiÀ maasta, jossa se olisi todennÀköisemmin eettistÀ. Ja joka tieten tahtoen altistaa tulevat kumppaninsa seksitaudeille

Et voi tietÀÀ. Mies ei kerro kaikkea eikÀ tunnusta vaikka kysyisit

Vierailija
1153/1170 |
09.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ sen helposti saa normijÀrkinen nainen ongittua kunhan malttaa tutustua tarpeeksi kauan, jotta vonkauliurpon larppausenergiat hiipuvat ja todelliset arvot(tomuudet) paljastuvat.

Vierailija
1154/1170 |
09.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha! No sano tuo Kimi RÀikköselle.

Vierailija
1155/1170 |
09.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀ varakkaampi ja suurituloisempi mies on, sitÀ todennnÀköisemmin hÀn kÀy hutsuissa.

Vierailija
1156/1170 |
09.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tÀmÀ nyt on itsestÀÀnselvÀÀ kaikissa asioissa. VÀhÀn tylsÀksi vaan menevÀt nÀmÀ keskustelut sekÀ parisuhteet, jos kaikkeen suhtautuu tuolla mentaliteetilla

Vierailija
1157/1170 |
09.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tÀmÀ nyt on itsestÀÀnselvÀÀ kaikissa asioissa. VÀhÀn tylsÀksi vaan menevÀt nÀmÀ keskustelut sekÀ parisuhteet, jos kaikkeen suhtautuu tuolla mentaliteetilla

LisÀksi jos miehen kunnollisuudesta ja kunniallisuudesta ei ole takeita niin sellaista pohjamutapöljÀkettÀ ei huolita alun perinkÀÀn taikka jÀtetÀÀn asap, kuten ap.

Vierailija
1158/1170 |
10.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha! No sano tuo Kimi RÀikköselle.

Aloittiko kimittÀvÀralliolmi tÀmÀnkin keskustelun, vaikka hÀnellÀkin kouluttamattomalla, simppelillÀ tusinatollolla (rahalla/statuksella hankittu?) miminkinttu ja lapset? KÀy maksullisissa = moraaliton luuseri, joka haluaa alistaa heikompiasemaisiaan ja polkea heidÀn ihmisoikeuksiaan = nÀin nimestÀ ja ninnannunna-asemasta viis. Sanomatta erikseenkin selvÀÀ normeille.

Vierailija
1159/1170 |
10.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TodennĂ€köisemmin eettistĂ€? Smegsityö ei ole koskaan edes "eettistĂ€". TĂ€llaisten vĂ€itteiden ja luulojen lĂ€ssytys on turhaa ellei itsellĂ€ omakohtaista kokemusta ja silloinkin voi puhua vain omasta kokemuksesta, ei muiden. Smegsityön suosio (aiheesta!) matala ja moniongelmavyyhtiin perhosvaikutuskertoimella liittyy aina enemmĂ€n tai vĂ€hemmĂ€n alistusta/hyvĂ€ksikĂ€yttöÀ. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kuusi kahdeksan