Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. đ
Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?
M33
Kommentit (1170)
Vaimosi on itse maannut ilmaiseksi satojen miehien kanssa. KyllÀ on ahdasmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi on itse maannut ilmaiseksi satojen miehien kanssa. KyllÀ on ahdasmielinen.
Ulilasit ja laput pois silmiltĂ€, nainen jĂ€tti, koska ap paljastui alistajahyvĂ€ksikĂ€yttĂ€jĂ€ksi. Ăllöuli ei siitĂ€ syytĂ€ ole saanut ketÀÀn naista huijattua vaimokseen. Ulin pÀÀssÀÀn luulemat eksponentiaalisesti ulinepĂ€toivokertoimella lisÀÀntyvĂ€t makaamisluvut eivĂ€t muutu todeksi vaikka kuinka luulee ja kiukkuaa. Vieraiden, saavuttamattomien naisten asiat eivĂ€t uleille kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta kummaa kaksinaismoralismia. He itse toimivat baareissa oikeina jakorasioina tai ovat joskus nuorempana saattaneet jakaa pilluaan viikonlopusta toiseen ja nyt tÀÀllÀ sitten moralisoivat. Naisilla on niin helppoa saada pilluunsa tÀyttettÀ jos haluavat.
Omin kÀsin onneen ja/tai ollaan ilman.
KyllÀ kesken ruoanlaitonkin voi keittiössÀ nopeet vemputtaa. NÀkyy joskus muihin huoneisiin.
Vierailija kirjoitti:
Seksinmyynti on nykyÀÀn ammatti siinÀ missÀ kaupankassa ja mediat tekee juttuja seksinmyynnistÀ mutta kauhea parku jos mies kÀyttÀnyt palveluita!
- -
HöpönHöpön!
Sinun mielessÀsi se voi sitÀ olla mutta ei 99.99% suomalaisen mielestÀ.
Maksullisissa kÀymisellÀ rehvastelu on kuin antaisi tatuoida otsaansa" olen sÀÀlittÀvÀ luuseri".
Itse olin noin 10 vuotta sinkkuna kun muutin pois kotoa. Sarjassa asioita 'tekemisieni historiassa' siitÀ olen ylpeÀ, ettÀ maksulliseen en ole milloinkaan sortunut huolimatta nÀlkÀvuoden mittaisesta sinkkuajasta. Kirjoitin kerran tÀlle foorumille, ettÀ kaunein ja hurmaavin livenÀ nÀkemÀni nainen Intourist-hotellin baarissa Moskovassa oli mitÀ ilmeisimmin maksullinen. Myös hÀn sai jÀÀdÀ vÀliin.
Ostan pimppiÀ pari kertaa kuussa. Vaihtelu virkistÀÀ.
setÀmies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilta kummaa kaksinaismoralismia. He itse toimivat baareissa oikeina jakorasioina tai ovat joskus nuorempana saattaneet jakaa pilluaan viikonlopusta toiseen ja nyt tÀÀllÀ sitten moralisoivat. Naisilla on niin helppoa saada pilluunsa tÀyttettÀ jos haluavat.
Niin? Ei ole mitÀÀn kaksinaismoralismia, ettÀ on elÀnyt elÀmÀÀnsÀ ja ehkÀ jopa kerryttÀnyt kaksisuuntaisella suostumuksella haluttuja kokemuksia, mutta tuskinpa ostettu/myyty xxx. Sinua vaan sietÀmÀttömÀsti kadehdituttaa toisten saamiset (maksusta ja/tai maksutta), mikÀ on todella noloa ja hÀiriintynyttÀ (keskity vain omiin yksityisasioihisi) aikuisella ihmisellÀ.
En pystyisi olemaan miehen kanssa, joka ei osta seksiÀ maasta, jossa se olisi todennÀköisemmin eettistÀ. Ja joka tieten tahtoen altistaa tulevat kumppaninsa seksitaudeille
Vierailija kirjoitti:
Omin kÀsin onneen ja/tai ollaan ilman.
KyllÀ kesken ruoanlaitonkin voi keittiössÀ nopeet vemputtaa. NÀkyy joskus muihin huoneisiin.
Peiliovien tai lasiovien kautta sopivasti. Keittiö-olohuone usein sopivasti.
Olipa viisas nainen. Luuserit vÀssykÀt nysÀmunat kÀy maksullisissa.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi olemaan miehen kanssa, joka ei osta seksiÀ maasta, jossa se olisi todennÀköisemmin eettistÀ. Ja joka tieten tahtoen altistaa tulevat kumppaninsa seksitaudeille
Et voi tietÀÀ. Mies ei kerro kaikkea eikÀ tunnusta vaikka kysyisit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ sen helposti saa normijÀrkinen nainen ongittua kunhan malttaa tutustua tarpeeksi kauan, jotta vonkauliurpon larppausenergiat hiipuvat ja todelliset arvot(tomuudet) paljastuvat.
Vierailija kirjoitti:
Aha! No sano tuo Kimi RÀikköselle.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ varakkaampi ja suurituloisempi mies on, sitÀ todennnÀköisemmin hÀn kÀy hutsuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tÀmÀ nyt on itsestÀÀnselvÀÀ kaikissa asioissa. VÀhÀn tylsÀksi vaan menevÀt nÀmÀ keskustelut sekÀ parisuhteet, jos kaikkeen suhtautuu tuolla mentaliteetilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tÀmÀ nyt on itsestÀÀnselvÀÀ kaikissa asioissa. VÀhÀn tylsÀksi vaan menevÀt nÀmÀ keskustelut sekÀ parisuhteet, jos kaikkeen suhtautuu tuolla mentaliteetilla
LisÀksi jos miehen kunnollisuudesta ja kunniallisuudesta ei ole takeita niin sellaista pohjamutapöljÀkettÀ ei huolita alun perinkÀÀn taikka jÀtetÀÀn asap, kuten ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha! No sano tuo Kimi RÀikköselle.
Aloittiko kimittÀvÀralliolmi tÀmÀnkin keskustelun, vaikka hÀnellÀkin kouluttamattomalla, simppelillÀ tusinatollolla (rahalla/statuksella hankittu?) miminkinttu ja lapset? KÀy maksullisissa = moraaliton luuseri, joka haluaa alistaa heikompiasemaisiaan ja polkea heidÀn ihmisoikeuksiaan = nÀin nimestÀ ja ninnannunna-asemasta viis. Sanomatta erikseenkin selvÀÀ normeille.
Vierailija kirjoitti:
TodennÀköisemmin eettistÀ? Smegsityö ei ole koskaan edes "eettistÀ". TÀllaisten vÀitteiden ja luulojen lÀssytys on turhaa ellei itsellÀ omakohtaista kokemusta ja silloinkin voi puhua vain omasta kokemuksesta, ei muiden. Smegsityön suosio (aiheesta!) matala ja moniongelmavyyhtiin perhosvaikutuskertoimella liittyy aina enemmÀn tai vÀhemmÀn alistusta/hyvÀksikÀyttöÀ.
Kaikki kunnolliset naiset jÀttÀvÀt epÀkelvot hyvÀksikÀyttÀjÀulit heti jos/kun se selviÀÀ ja fiksuimmat eivÀt edes lankea.