Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?

M33

Kommentit (1161)

Vierailija
1001/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tämä nyt menee hieman sivuraiteelle, mutta ihan mielenkiinnosta, olisiko sinulle täysin ok, jos nainen sanoisi myyneensä itseään useammalle miehelle muutama vuosi takaperin ollessaan sinkku?

Eri mutta tuskin. Miten liittyy aiheeseen? Eiköhän miehet yleensä pidä maksulliset naiset ja sitten ei-maksulliset potentiaaliset seurustelukumppanit aika visusti erillään. :D

Se mies on sille naiselle, jonka kanssa haluaa seurustella täsmälleen samalla tasolla kun maksullinen nainen sinulle 💩🤮

Tämä! Minusta prostituution osapuolet on samalla tasolla, käsittämättömän tekopyhää käydä itse maksullisissa ja olla silti sitä mieltä ett

Miksi sitten et hae kumppania alan ammattilaisten joukosta vaan pyrit pariutumaan ns. tavallisen naisen kanssa? Eikö omakin elämäsi olisi helpompaa kun ei tarvitsisi peitellä ja valehdella? Miksi väenväkisin yrittää valehtelemalla pitää parisuhteessa kanssaan ihminen, jonka kanssa arvot eivät kohtaa? Tuota logiikkaa (tai nimenomaan sen puutetta) ei vain voi käsittää.

No ei kai niille proatituoiduillekaan kumppaniksi kelpaa ihan kuka hyvänsä talipää, vaikka asiakkaaksi kelpaisikin.

Vierailija
1002/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, jos joku nainen ei halua olla miehen kanssa, joka on käyttänyt maksullisia naisia. Itsekään en pystyisi olemaan naisen kanssa, joka ostaa kolmen euron ultrapikamuotia. Sellainen nainen syyllistyy 100% samaan kuin seksiä ostava mies. Ihmiskauppaan, orjuuteen ja lapsityövoiman hyväksikäyttöön. On tiedossa, että noissa tehtaissa ihmisiltä on otettu passit pois ja pakotettu orjatöihin vasten tahtoaan ihmiskauppiaiden toimesta. Ultrapikamuotia ostavat ihmiset on mielestäni ihmiskunnan alinta pohjasakkaa. 

Juuri näin. Samat organisaatiot pyörittää tätä ihmiskauppaa hyvin menestyneesti. Jokainen näitä ultrahalpoja rytkyjä ostava syyllistyy rikollisen toiminnan tukemiseen ja ihmiskauppaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, jos joku nainen ei halua olla miehen kanssa, joka on käyttänyt maksullisia naisia. Itsekään en pystyisi olemaan naisen kanssa, joka ostaa kolmen euron ultrapikamuotia. Sellainen nainen syyllistyy 100% samaan kuin seksiä ostava mies. Ihmiskauppaan, orjuuteen ja lapsityövoiman hyväksikäyttöön. On tiedossa, että noissa tehtaissa ihmisiltä on otettu passit pois ja pakotettu orjatöihin vasten tahtoaan ihmiskauppiaiden toimesta. Ultrapikamuotia ostavat ihmiset on mielestäni ihmiskunnan alinta pohjasakkaa. 

Juuri näin. Samat organisaatiot pyörittää tätä ihmiskauppaa hyvin menestyneesti. Jokainen näitä ultrahalpoja rytkyjä ostava syyllistyy rikollisen toiminnan tukemiseen ja ihmiskauppaan. 

Ovatko tässä nyt äänessä nämä palstan maksullisissa kävijät? Ei kai?

Samaa mieltä olen pikamuodista, enkä hyväksy myöskään prostituutiota. Kuinka on sinun laitasi? Luonnollisesti itsekin vastutstat molempia?

Vierailija
1004/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, hyvä. Sinä et siis myöskään halua, että ultrapikamuodin harrastaja pyrkii seuraasi valehtelemalla hankinnoistaan, mieluummin olet yksin kuin ihmisen kanssa, jota et arvosta. Parisuhdeihmisen logiikka, ei kun me ollaan estyneitä siveyden sipuleista. :D

Vierailija
1005/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä naista, joka on ostanut seksiä? Pari vuotta sitten halusin yllättää mieheni (ja myös itseni, koska ei ollut kokemusta toisen naisen kanssa eikä kolmen kimpasta) ja aloin etsiä kolmatta naista. En lähtenyt alaston suomi sivulle, olisi ehkä pitänyt, koska mistään somesta on aika vaikea löytää kimppaan lähtevää. Ja tuttuja en halunnut. En tiennyt, mistä etsiä, kunnes muistin maksulliset. 

Löysin mukavan suomalaisen naisen, jolla puoliso tietää tästä uravalinnasta ainakin naisen itsensä mukaan. Juteltiin monta päivää, ja minulle jäi kuva, että ihan vapaaehtoisesti hän tätä tekee. Kysyin suoraan miksi on hakeutunut alalle, koska en halunnut ihmiskauppaa tukea. Toki tässä joudun vain luottamaan naisen sanaan. Kysyin mistä hän pitää jne jotta kokemus olisi myös hänelle hyvä. 

Itse tapaaminen sujui hyvin, maksoin salassa mieheltä, ja joimme kuohuviiniä hotellissa ennen kuin mitään tapahtui. Itselleni se oli ensimmäinen nainen ja miehelle ja minulle eka kimppa. Huomasin että nautin katsomisesta suuresti. Suojaa käytettiin, kondomia ja suuseksisuojaa.

Mieheni ei tiedä, ehkä aavistaa mutta ei ole kysynyt, oliko nainen maksullinen. Minä en ole kertonut. Naisesta ei päällepäin sitä olisi arvannut. 

Mitä tästä olette mieltä, kerronko miehelle? Haluaisin kokea naisen kanssa uudelleen, tai parin, mistähän löytyy ei maksullisia? Swinger sivuilta? 

Vierailija
1006/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä naista, joka on ostanut seksiä? Pari vuotta sitten halusin yllättää mieheni (ja myös itseni, koska ei ollut kokemusta toisen naisen kanssa eikä kolmen kimpasta) ja aloin etsiä kolmatta naista. En lähtenyt alaston suomi sivulle, olisi ehkä pitänyt, koska mistään somesta on aika vaikea löytää kimppaan lähtevää. Ja tuttuja en halunnut. En tiennyt, mistä etsiä, kunnes muistin maksulliset. 

Löysin mukavan suomalaisen naisen, jolla puoliso tietää tästä uravalinnasta ainakin naisen itsensä mukaan. Juteltiin monta päivää, ja minulle jäi kuva, että ihan vapaaehtoisesti hän tätä tekee. Kysyin suoraan miksi on hakeutunut alalle, koska en halunnut ihmiskauppaa tukea. Toki tässä joudun vain luottamaan naisen sanaan. Kysyin mistä hän pitää jne jotta kokemus olisi myös hänelle hyvä. 

Itse tapaaminen sujui hyvin, maksoin salassa mieheltä, ja joimme kuohuviiniä hotellissa ennen kuin mitään tapahtui. Itselleni

Hanki jarrua häiriintyneeseen libidoosi, ja yritä keksiä jotakin järkempää elämääsi kuin lisääntymispuuhista väännetty perversio. Psykiatria auttaa.

Vierailija
1007/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi juttu eikä perversio. Naisena en halunnut naista myöskään baarista, koska humalassa annettu suostumus ei välttämättä aamulla ole mielessä. Enkä halunnut humalassa olevaa naista tai että nainen jää viettämään iltaa tai koko yöksi. Lisäksi kirjoitan tätä naisena. 

Toki mun libido voi olla häiriintynyt, mutta ilta oli varsin mukava meille kaikille kolmelle. Tätä auttoi se, että olin useamman päivän jo jutellut tämän maksullisen kanssa. 

Mun kysymys on se, kerronko miehelle ja olenko yhtä tuomittava kuin seksiä ostava mies? Maksettua seuraa nainen kuitenkin oli. 

Vierailija
1008/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se maksullinen on parempi kuin satunnainen seksisuhde, koska maksulliset vaatii kondomin käyttöä.

Maksulliset ymmärtävät ammattiinsa liittyvät riskit ja ovat erityisen varovaisia ja huolellisia tautien ja ehkäisyn kanssa. Samaa ei voi sanoa viimeisestä baaripanostani.

Mitä voi sanoa sinusta?

Vierailija
1009/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- - 

Itse tapaaminen sujui hyvin, maksoin salassa mieheltä, ja joimme kuohuviiniä hotellissa ennen kuin mitään tapahtui. - - 

Suojaa käytettiin, kondomia ja suuseksisuojaa.

Mieheni ei tiedä, ehkä aavistaa mutta ei ole kysynyt, oliko nainen maksullinen. Minä en ole kertonut. Naisesta ei päällepäin sitä olisi arvannut. 

Mitä tästä olette mieltä, kerronko miehelle? Haluaisin kokea naisen kanssa uudelleen, tai parin, mistähän löytyy ei maksullisia? Swinger sivuilta? 

Kokeile XU:ta (= Xperience United -yhteisö).

Vierailija
1010/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosi juttu eikä perversio. Naisena en halunnut naista myöskään baarista, koska humalassa annettu suostumus ei välttämättä aamulla ole mielessä. Enkä halunnut humalassa olevaa naista tai että nainen jää viettämään iltaa tai koko yöksi. Lisäksi kirjoitan tätä naisena. 

Toki mun libido voi olla häiriintynyt, mutta ilta oli varsin mukava meille kaikille kolmelle. Tätä auttoi se, että olin useamman päivän jo jutellut tämän maksullisen kanssa. 

Mun kysymys on se, kerronko miehelle ja olenko yhtä tuomittava kuin seksiä ostava mies? Maksettua seuraa nainen kuitenkin oli. 

Joko kerrot tai et kerro, päätät sen itse. Et ole "yhtä tuomittava", koska keskustelit etukäteen, pohjustit ja välitit myös palveluntarjoajasta vs. cyrpä seisoo pllua heti kaikesta 5. Maksullisuus olisi kaikesta huolimatta hyvä silti kitkeä marginaaliin, joka aidosti tekee sitä vain omasta vapaasta tahdostaan ja tekee vaikka olisi muita (mahdollisia) vaihtoehtoja.

Vierailija
1011/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat tuomittavia asioita, ja näissä kysymyksissä on myös edistytty muotiteollisuudessa, mutta on aivan eri asia käyttää ihmistä työn tekoon kuin seksiin. En ikinä vertaisi näitä. Kuinka tyhmää porukkaa voi edes olla. 

Vierailija
1012/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova ulijankkaus, että voin maksaa maksullisten hyväksikäytöstä, koska pikamuoti ja niinqu muutkin vääryydet ja silleen.

Vierailija
1013/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäydy jatkossakin vaan maksullisissa. Muunlaista naista et tule saamaan. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Pitäydyn kyllä, en edes halua muunlaista naista. Kokemus on osoittanut, että ainoa arvokas asia naisessa on reikä, ja sen käytön ammattilaiset osaa paremmin kuin estoiset peruspirkot.

Vierailija
1014/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoittelee eri ketjuihin aina tällaista:"Jokainen nainen on maksullinen. Tavalla tai toisella." Kiinnostaisi tietää, mitä tuolla yritetään sanoa.

Olen yksin elättänyt perheen, puolisoni on ollut vain muutaman vuoden töissä ennen lapsia, seksiä ei lasten jälkeen juuri ole ollut ja on taatusti ollut kalleinta seksiä ikinä, jos sille hintalapun haluaa laittaa. Merkkilaukut ja matkat kyllä kelpaa. Ihan suomalainen nainen kyseessä.

Ostit sitten perheen itsellesi julkisivuksi? Lapset on vain statisteja, jotka hengailee siellä nukkekodissasi? Aika surullista

Häh, mistä ihmeestä nyt tämän repäisit? Eihän tuo mies kirjoittanut lapsistaan mitään. 

-eri-

Vierailija
1015/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäydy jatkossakin vaan maksullisissa. Muunlaista naista et tule saamaan. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Pitäydyn kyllä, en edes halua muunlaista naista. Kokemus on osoittanut, että ainoa arvokas asia naisessa on reikä, ja sen käytön ammattilaiset osaa paremmin kuin estoiset peruspirkot.

Tässä meille avautuu sieluttomuudenelämästään rehellisesti _prototyyppi_ suomalaisesta, maksullisissa käyvästä miehestä. Käsi ylös kuka yllättyi tästä mielenmaisemasta koskien koko naiseutta. Hyi saasta mikä olento - ei edes ihminen.

Vierailija
1016/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat triggeröityvät tietyistä asioista. Näitä ovat:

- jos heidän römpsänsä markkina-arvo laskee. Ja maksullinen seksi laskee sitä.

- jos palstamies saa seksiä. 

Millään logiikalla tai reunaehdoilla ei ole merkitystä; jos jompikumpi tai molemmat ylläolevista toteutuvat, on helvetti irti.

Vierailija
1017/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskottele peruspekkapohjamuta yhä vain itsellesi, että valitsisit joka tapauksessa juuri sen mikä on 'sattumalta' ainut vaihtoehtosi. IRL: kenenkään estottomuus ei kohdistu juuri Sinuun.

Vierailija
1018/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat triggeröityvät tietyistä asioista. Näitä ovat:

- jos heidän römpsänsä markkina-arvo laskee. Ja maksullinen seksi laskee sitä.

- jos palstamies saa seksiä. 

Millään logiikalla tai reunaehdoilla ei ole merkitystä; jos jompikumpi tai molemmat ylläolevista toteutuvat, on helvetti irti.

Höpsö. Perus av-mamma on parisuhdetäti. Ei tässä ole kyse omasta römpsästä, sehän on itsen ja oman miehen ilona ihan ilmaiseksi. Eikä sekään triggeröi, jos joku ostaa seksinsä. Se triggeröi, jos seksinostaja yrittää teeskennellä ei-seksinostajaa ja lyöttäytyä aivan toisenlaisen ihmistyypin kumppaniksi.

Vierailija
1019/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat tuomittavia asioita, ja näissä kysymyksissä on myös edistytty muotite

Minä vertaan, olen tyhmä tai en. Molemmissa tapauksissa ihmiseltä riistetään vapaus ja oikeus valita, mitä tekee elämällään. Molemmissa tapauksissa ihmistä alistetaan fyysisesti ja henkisesti. Molemmissa tapauksissa voi joutua kokemaan väkivaltaa. Rinnastan jokaisen ultrapikamuodin käyttäjän täysin tasavertaiseksi seksiä epämääräiseltä taholta ostavaan henkilöön. 

Vierailija
1020/1161 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko tässä nyt äänessä nämä palstan maksullisissa kävijät? Ei kai?

Samaa mieltä olen pikamuodista, enkä hyväksy myöskään prostituutiota. Kuinka on sinun laitasi? Luonnollisesti itsekin vastutstat molempia?

Olen eri, mutta vastustan ihmiskauppaa, en prostituutiota. Ja pikamuotia ostaessa on 100% varmaa, että tukee ihmiskauppaa, h u o r a n palveluja voi ostaa ilman että tukee sitä.

t. maksullisissa käyvä ihmiskaupan vastustaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän