Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄
Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?
M33
Kommentit (1161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti elämää voi elää vain eteenpäin. En osaa sanoa miten esimerkiksi vaikuttaa jos nainen on myynyt itseään, tai revitellyt onlyfans sivustolla ym vastaavilla rahaa saadakseen ja sitten 10 vuoden päästä parisuhteessa ollessaan asia paljastuu naisen puolisolle. Näitä naisia kun nykypäivänä on todella paljon. Ehkäpä juuri sinäkin yyhhoo siellä teet sellaista parhaillaan? Mieti jos se 2,99€/kk onlyfans maksullisuus vie sinulta tulevaisuuden ja mahdollisuuden elää onnellista perhe elämää?
Jos haluaa hyvän ja onnellisen elämän niin täytyy välttää yyhhoo äitejä. He ovat käytettyjä ja ottaneet paljaalla ilman suojaa. Tautiriski on yli kymmenkertainen kunnolliseen naiseen nähden.
Melkein jokainen nainen antaa panna paljaalla. Viimeistään kun on ne kuuluisat tunteet pelissä.
Kyllä minäkin panen naisystäväni kanssa paljaalla. Eronnut äiti, joka ei halua lisää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle olisi varmasti ok myös jos kumppani kertoisi, että on itse toiminut prostituoituna?
Sama juttu, tapahtunut ennen sinua.
Miksi feministit ja valtamedia sitten normalisoi ja ylistää prostituutiota jatkuvalla syötöllä?
Tällä palstalla sentään huorittelu ja lutkittelu jatkuu perinteitä kunnioittaen vanhaan malliin, ja naiset jaotellaan vaimomateriaaliin ja halpoihin reikiin.
Eli kelpaisiko prostituoitu puolisoksi?
Kelpaisi tietenkin. Miksi ei kelpaisi? Ei tuo tee hänestä yhtään huonompaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Kai se maksullinen on parempi kuin satunnainen seksisuhde, koska maksulliset vaatii kondomin käyttöä.
Maksulliset ymmärtävät ammattiinsa liittyvät riskit ja ovat erityisen varovaisia ja huolellisia tautien ja ehkäisyn kanssa. Samaa ei voi sanoa viimeisestä baaripanostani.
Vierailija kirjoitti:
Olet miesten alhaisinta kastia. Kun kerrot mitä olet tehnyt, niin kukaan suomalainen nainen ei sinua huoli. Sinusta ei ole edes isäksi. Unohda perhehaaveet. Tuo on kohtalosi, kun käytit maksullisia ämmiä. Ja mieti ihan itse, miksi maksulliset naiset on väärin.
Ja vielä kerran Raamatulla päähän, yksi, kaksi, kolme.
Naiset käyttävät seksuaalisuuttaan niin paljon etunaan, että tälläinen tekopyhyys on naurettavaa. Samat naiset moraaleineen ovat kapakoissa muutaman tunnin iskennän jälkeen vaakatasossa "jonkun jännän" supliikkimiehen kanssa? En tietenkään kannata ihmiskaupaa ja vallan väärinkäyttöä jossa nainen on alistettu seksityöhön.
Psst. useat Hyvät tyypit parisuhteissaan ovat periaatteessa naisensa alistamia tekemään enemmän työtä, paremman auton, paremman kodin etc. Koska naisen vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se maksullinen on parempi kuin satunnainen seksisuhde, koska maksulliset vaatii kondomin käyttöä.
Tämäkö on ainoa kriteeri seksikumppania valittaessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytämättä ei pidä omaa menneisyyttä hieroa toisen naamaan, mutta periaatekysymyksistä pitää olla rehellinen. Itse lasken seksistä maksamisen tällaiseksi, mistä on väärin valehdella jos toinen haluaa tietää. Kyllä jokainen nainen sen verran ymmärtää ettei kysy jos pelkää totuutta.
Samaa mieltä. Jokainen täysipäinen yksilö myös tietää seksiä ostaessaan, että tietyllä tavalla pudottaa itsensä marginaaliin - ja seuraukset on kannettava.
Kyllä, ja aloituksen paljastaa trolliksi juuri se, että tosielämässä aloittaja olisi takuuvarmasti tiennyt miten asia tulee vaikuttamaan jatkossa parisuhteiden muodostamiseen.
Asialla ei ole parisuhteen muodostamisen kannalta mitään merkitystä kuin ehkä Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Useimmissa muissa kulttuureissa asia on täysin merkityksetön. Se, että muutama miljoona naista vetää herneen nenään, on täysin merkityksetöntä globaalissa perspektiivissä parinmuodostuksen kannalta. Voitte siellä marginaalissa olla ihan mitä mieltä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut monen maksullisen naisen kanssa ja paria poikkeusta lukuunottamatta todella hyviä kokemuksia. Parempia kuin baarista lähteneet ilmaiset. Useampi ostanut tai tehnyt minulle ruokaa, vaatteita, suihkusta tullessani polvistuneet ja ottaneet poskeen jne. En ole kyllä kenenkään kanssa ollut josta en aidosti olisi pitänyt ja kohdellut tietysti sen mukaisesti.
Voisitko seurustella jonkun näistä kanssa?
Ja mennä naimisiin ja hankkia lapsia?
Olen eri, mutta voisin hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitä koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.
Höpöhöpö. Useimmat naiset pitävät seksin myymistä voimaannuttavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitä koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.
Höpöhöpö. Useimmat naiset pitävät seksin myymistä voimaannuttavana.
Kuinka monta miljoonaa naista olet asian tiimoilta haastatellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen maannut varmaan 40 eri maksullisen naisen kanssa viimeisen 15 vuoden aikana. On helpompi ostaa seksiä kun saada sitä ilmaiseksi.
Totta kai on helpompaa. Pitää vaan hyväksyä, että se maksuttoman seksin tai ainakin parisuhteen saaminen muuttuu sitten siinä samalla entistä vaikeammaksi. Mutta jos se ei haittaa, niin ei siinä sitten mitään.
Millä tavalla maksuttoman seksin tai ainakin parisuhteen saaminen muuttuu sitten siinä samalla entistä vaikeammaksi? Ei kait kukaan kellee huutele että on maksanut seksistä.
No mä ainakin kysyn seurustelukumppanilta erilaisia seksuaalisiin ja muihin arvoihin liittyviä asioita kuten että onko maksanut seksistä. Jos on, niin seurustelu ei jatku. Näin täällä on moni muukin sanonut, ja myös koko k
Sanoisin että mitä vittua se sinulle kuuluu ja lähtisin kävelemään. En voisi olla tuollaisen kontrollifriikin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuo valehtelu nimittäin kuulostaa siltä että itsekin häpeätte tekojanne ja pidätte niitä väärinä, jolloin valehtelu on looginen seuraus siitä että pitää itseään niin huonona ihmisenä ettei halua seistä tekojensa takana."
En usko, että häpeävät, vaan haluavat kotiin jonkun palvelemaan ja mahdollisesti piikomaan kakaroita, jos perhe on toiveissa, ja sitten myös omaa kivaa kodin ulkopuolella, ja tietävät, ettei suurin osa naisista näitä kumppaniksi huolisi, jos tietäisi totuuden.
Ja nämä miehet usein kääntävät sen valehtelun vielä naisen syyksi. "Jos olisin kertonut, et olisi ollut minun kanssani, joten oikeastaan sinä itse pakotit minut valehtelemaan" -ajattelu.
Kyllä :D Ja jostain syystä ei kyetä näkemään sitä että valehtelemalla pakotti naisen olemaan suhteessa
Onnea vaan. SInulle kerrotaan mitä haluat kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tämä nyt menee hieman sivuraiteelle, mutta ihan mielenkiinnosta, olisiko sinulle täysin ok, jos nainen sanoisi myyneensä itseään useammalle miehelle muutama vuosi takaperin ollessaan sinkku?
Eri mutta tuskin. Miten liittyy aiheeseen? Eiköhän miehet yleensä pidä maksulliset naiset ja sitten ei-maksulliset potentiaaliset seurustelukumppanit aika visusti erillään. :D
Se mies on sille naiselle, jonka kanssa haluaa seurustella täsmälleen samalla tasolla kun maksullinen nainen sinulle 💩🤮
Tämä! Minusta prostituution osapuolet on samalla tasolla, käsittämättömän tekopyhää käydä itse maksullisissa ja olla silti sitä mieltä ettei halua maksullista kumppania. Ja vielä ihmetellään miksi se tavisnainen ei kelpuuta kumppaniksi. No
Voisin hyvin mennä naimisiin entisen seksityöntekijän kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tämä nyt menee hieman sivuraiteelle, mutta ihan mielenkiinnosta, olisiko sinulle täysin ok, jos nainen sanoisi myyneensä itseään useammalle miehelle muutama vuosi takaperin ollessaan sinkku?
Eri mutta tuskin. Miten liittyy aiheeseen? Eiköhän miehet yleensä pidä maksulliset naiset ja sitten ei-maksulliset potentiaaliset seurustelukumppanit aika visusti erillään. :D
Se mies on sille naiselle, jonka kanssa haluaa seurustella täsmälleen samalla tasolla kun maksullinen nainen sinulle 💩🤮
Tämä! Minusta prostituution osapuolet on samalla tasolla, käsittämättömän tekopyhää käydä itse maksullisissa ja olla silti sitä mieltä ettei halua maksullista kumppania. Ja vielä ihmetellä
Voisin hyvin mennä naimisiin entisen seksityöntekijän kanssa
Miksi sitten et hae kumppania alan ammattilaisten joukosta vaan pyrit pariutumaan ns. tavallisen naisen kanssa? Eikö omakin elämäsi olisi helpompaa kun ei tarvitsisi peitellä ja valehdella? Miksi väenväkisin yrittää valehtelemalla pitää parisuhteessa kanssaan ihminen, jonka kanssa arvot eivät kohtaa? Tuota logiikkaa (tai nimenomaan sen puutetta) ei vain voi käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen maannut varmaan 40 eri maksullisen naisen kanssa viimeisen 15 vuoden aikana. On helpompi ostaa seksiä kun saada sitä ilmaiseksi.
Totta kai on helpompaa. Pitää vaan hyväksyä, että se maksuttoman seksin tai ainakin parisuhteen saaminen muuttuu sitten siinä samalla entistä vaikeammaksi. Mutta jos se ei haittaa, niin ei siinä sitten mitään.
Millä tavalla maksuttoman seksin tai ainakin parisuhteen saaminen muuttuu sitten siinä samalla entistä vaikeammaksi? Ei kait kukaan kellee huutele että on maksanut seksistä.
No mä ainakin kysyn seurustelukumppanilta erilaisia seksuaalisiin ja muihin arvoihin liittyviä asioita kuten että onko maksanut seksistä. Jos on, niin seurustelu ei jatku. Nä
Sanoisin että mitä vittua se sinulle kuuluu ja lähtisin kävelemään. En voisi olla tuollaisen kontrollifriikin kanssa.
Siinä tekisit ihan oikein, sillä ei se ``kontrollifriikkikään`` haluaisi olla sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Minusta prostituution osapuolet on samalla tasolla, käsittämättömän tekopyhää käydä itse maksullisissa ja olla silti sitä mieltä ettei halua maksullista kumppania. Ja vielä ihmetellä
Miksi entisen? Jos asia on ok, ja kommenteista päätellen jopa upeaa ja arvostettavaa, minusta huorannussija ja portto voisivat jatkaa elämäntapaansa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kaikkien kannalta yksinkertaisinta että seksin myyjät ja ostajat pariutuisivat keskenään eivätkö yrittäisi höynäyttää niitä suhteisiin kanssaan, jotka ajattelevat kaupallisesta seksistä toisin. Problem solved.
Ei tämä onnistu kun seksin ostajat halveksivat niitä, joilta ostavat seksiä, eivätkä todellakaan pidä heitä itsensä arvoisina kumppaneina, aviopuolisoina ja sopivina lastensa äidiksi.
Puolisoksi haetaan puhtoinen kumppani, ja sujuvasti unohdetaan, että itse on samalla tasolla hu@rien kanssa. Sitten ihmetellään, kun ei kelvata kumppaniksi.
Ei pidä paikkansa. Minulla on parin ammatinharjoittajan kanssa ollut muutaman vuoden kestänyt asiakassuhde, joidenka aikana tapasin vain tätä kyseistä henkilöä. Vietimme muutenkin aikaa yhdessä. Kävimme ulkona syömässä ja myös matkoilla yhdessä. Ihan vapaaehtoista ja molempien mielestä kivaa. Entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kaikkien kannalta yksinkertaisinta että seksin myyjät ja ostajat pariutuisivat keskenään eivätkö yrittäisi höynäyttää niitä suhteisiin kanssaan, jotka ajattelevat kaupallisesta seksistä toisin. Problem solved.
Ei tämä onnistu kun seksin ostajat halveksivat niitä, joilta ostavat seksiä, eivätkä todellakaan pidä heitä itsensä arvoisina kumppaneina, aviopuolisoina ja sopivina lastensa äidiksi.
Puolisoksi haetaan puhtoinen kumppani, ja sujuvasti unohdetaan, että itse on samalla tasolla hu@rien kanssa. Sitten ihmetellään, kun ei kelvata kumppaniksi.
Ei pidä paikkansa. Minulla on parin ammatinharjoittajan kanssa ollut muutaman vuoden kestänyt asiakassuhde, joidenka aikana tapasin vain tätä kyseistä henkilöä. Vietimme muutenkin aikaa yhdessä. Kävimme ulkona syömässä ja myös matk
Ei mitään. Te olette omalla tavallanne hu@ria molemmat - toistenne kuvia. Varjoisia olentoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksulliset ymmärtävät ammattiinsa liittyvät riskit ja ovat erityisen varovaisia ja huolellisia tautien ja ehkäisyn kanssa. Samaa ei voi sanoa viimeisestä baaripanostani.
Mättähältä mättähälle ylisimppeli pikkukatkarapu porhaltaa, mutta varotoimenpiteet, vastuu ja syy on vain toisessa osapuolessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa. Minulla on parin ammatinharjoittajan kanssa ollut muutaman vuoden kestänyt asiakassuhde, joidenka aikana tapasin vain tätä kyseistä henkilöä. Vietimme muutenkin aikaa yhdessä. Kävimme ulkona syömässä ja myös matkoilla yhdessä. Ihan vapaaehtoista ja molempien mielestä kivaa. Entä sitten?
Ei mitään sitten, jos jatkoit noiden parin jälkeen edelleenkin tuon ammatin harjoittajien parissa etkä pyrkinyt pariutumaan arvoiltaan toisenlaisen ihmisen kanssa - ainakaan niin, että valehtelit asiasta.
Kaikissa parisuhteissa puolisoilla on erilaisia asioita, joista ei halua avautua toiselle, pitkissäkin. Olen ollut yli 30 vuotta naimissa olen jatkossakin. En todellakaan utele puolisoltani asioita, joihin en välttämättä halua kuulla vastausta ja tämä toimii molempiin suuntiin.