Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?

M33

Kommentit (1170)

Vierailija
981/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: SinĂ€ katsot ettĂ€ sinulla on oikeus olla puolisollesi epĂ€rehellinen, koska tiedĂ€t ettei hĂ€n hyvĂ€ksyisi aitoa sinua. Annat siis hĂ€nelle toisen kuvan itsestĂ€si ja huijaat hĂ€net olemaan suhteessa, jollaisessa hĂ€n ei ehkĂ€ olisi jos tietĂ€isi totuuden. SiksihĂ€n sinĂ€ totuuden salaat, jotta hĂ€n ei voisi tehdĂ€ faktoihin perustuvia pÀÀtöksiĂ€.

Kehittelet nyt omia johtopÀÀtöksiÀsi anonyymeistÀ kommentoijista tÀÀllÀ. Sen enempÀÀ sinun kuin minunkaan rehellisyydestÀ ei voi antaa mitÀÀn takeita. Voit toki jatkaa itsesi ja suhteesi kehumista tÀÀllÀ loputtomiin, puhe anonyyminÀ on halpaa ja sana (melkein) vapaa. Oikeassa elÀmÀssÀ on sitten eri ilonaiheet ja murheet.

En vedÀ johtopÀÀtöksiÀ, vaan kommentoin asioita joita olet itse kertonut, kuten tÀssÀ nyt sen ettÀ mielestÀsi on oikeutettua kysyttÀessÀ val

Kaikissa parisuhteissa puolisoilla on erilaisia asioita, joista ei halua avautua toiselle, pitkissÀkin. Olen ollut yli 30 vuotta naimissa olen jatkossakin. En todellakaan utele puolisoltani asioita, joihin en vÀlttÀmÀttÀ halua kuulla vastausta ja tÀmÀ toimii molempiin suuntiin.

Vierailija
982/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti elĂ€mÀÀ voi elÀÀ vain eteenpĂ€in. En osaa sanoa miten esimerkiksi vaikuttaa jos nainen on myynyt itseÀÀn, tai revitellyt onlyfans sivustolla ym vastaavilla rahaa saadakseen ja sitten 10 vuoden pÀÀstĂ€ parisuhteessa ollessaan asia paljastuu naisen puolisolle. NĂ€itĂ€ naisia kun nykypĂ€ivĂ€nĂ€ on todella paljon. EhkĂ€pĂ€ juuri sinĂ€kin yyhhoo siellĂ€ teet sellaista parhaillaan? Mieti jos se 2,99€/kk onlyfans maksullisuus vie sinulta tulevaisuuden ja mahdollisuuden elÀÀ onnellista perhe elĂ€mÀÀ? 

Jos haluaa hyvÀn ja onnellisen elÀmÀn niin tÀytyy vÀlttÀÀ yyhhoo ÀitejÀ. He ovat kÀytettyjÀ ja ottaneet paljaalla ilman suojaa. Tautiriski on yli kymmenkertainen kunnolliseen naiseen nÀhden.

Melkein jokainen nainen antaa panna paljaalla. ViimeistÀÀn kun on ne kuuluisat tunteet pelissĂ€. 

KyllÀ minÀkin panen naisystÀvÀni kanssa paljaalla. Eronnut Àiti, joka ei halua lisÀÀ lapsia.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle olisi varmasti ok myös jos kumppani kertoisi, ettĂ€ on itse toiminut prostituoituna? 

Sama juttu, tapahtunut ennen sinua.

Miksi feministit ja valtamedia sitten normalisoi ja ylistÀÀ prostituutiota jatkuvalla syötöllÀ?

TĂ€llĂ€ palstalla sentÀÀn huorittelu ja lutkittelu jatkuu perinteitĂ€ kunnioittaen vanhaan malliin, ja naiset jaotellaan vaimomateriaaliin ja  halpoihin reikiin. 

Eli kelpaisiko prostituoitu puolisoksi?

Kelpaisi tietenkin. Miksi ei kelpaisi? Ei tuo tee hÀnestÀ yhtÀÀn huonompaa ihmistÀ.

Vierailija
984/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se maksullinen on parempi kuin satunnainen seksisuhde, koska maksulliset vaatii kondomin kÀyttöÀ.

Maksulliset ymmÀrtÀvÀt ammattiinsa liittyvÀt riskit ja ovat erityisen varovaisia ja huolellisia tautien ja ehkÀisyn kanssa. Samaa ei voi sanoa viimeisestÀ baaripanostani.

Vierailija
985/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet miesten alhaisinta kastia. Kun kerrot mitĂ€ olet tehnyt, niin kukaan suomalainen nainen ei sinua huoli. Sinusta ei ole edes isĂ€ksi. Unohda perhehaaveet. Tuo on kohtalosi, kun kĂ€ytit maksullisia Ă€mmiĂ€. Ja mieti ihan itse, miksi maksulliset naiset on vÀÀrin. 

Ja vielÀ kerran Raamatulla pÀÀhÀn, yksi, kaksi, kolme.

Naiset kĂ€yttĂ€vĂ€t seksuaalisuuttaan niin paljon etunaan, ettĂ€ tĂ€llĂ€inen tekopyhyys on naurettavaa. Samat naiset moraaleineen ovat kapakoissa muutaman tunnin iskennĂ€n jĂ€lkeen vaakatasossa "jonkun jĂ€nnĂ€n"  supliikkimiehen kanssa? En tietenkÀÀn kannata ihmiskaupaa ja vallan vÀÀrinkĂ€yttöÀ jossa nainen on alistettu seksityöhön.

Psst. useat HyvÀt tyypit parisuhteissaan ovat periaatteessa naisensa alistamia tekemÀÀn enemmÀn työtÀ, paremman auton, paremman kodin etc. Koska naisen vaatimukset.

Vierailija
986/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se maksullinen on parempi kuin satunnainen seksisuhde, koska maksulliset vaatii kondomin kÀyttöÀ.

TÀmÀkö on ainoa kriteeri seksikumppania valittaessa?

Vierailija
987/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PyytÀmÀttÀ ei pidÀ omaa menneisyyttÀ hieroa toisen naamaan, mutta periaatekysymyksistÀ pitÀÀ olla rehellinen. Itse lasken seksistÀ maksamisen tÀllaiseksi, mistÀ on vÀÀrin valehdella jos toinen haluaa tietÀÀ. KyllÀ jokainen nainen sen verran ymmÀrtÀÀ ettei kysy jos pelkÀÀ totuutta.

Samaa mieltĂ€. Jokainen tĂ€ysipĂ€inen yksilö myös tietÀÀ seksiĂ€ ostaessaan, ettĂ€ tietyllĂ€ tavalla pudottaa itsensĂ€ marginaaliin - ja seuraukset on kannettava. 

KyllÀ, ja aloituksen paljastaa trolliksi juuri se, ettÀ tosielÀmÀssÀ aloittaja olisi takuuvarmasti tiennyt miten asia tulee vaikuttamaan jatkossa parisuhteiden muodostamiseen.

Asialla ei ole parisuhteen muodostamisen kannalta mitÀÀn merkitystÀ kuin ehkÀ Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Useimmissa muissa kulttuureissa asia on tÀysin merkityksetön. Se, ettÀ muutama miljoona naista vetÀÀ herneen nenÀÀn, on tÀysin merkityksetöntÀ globaalissa perspektiivissÀ parinmuodostuksen kannalta. Voitte siellÀ marginaalissa olla ihan mitÀ mieltÀ huvittaa.

Vierailija
988/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut monen maksullisen naisen kanssa ja paria poikkeusta lukuunottamatta todella hyviÀ kokemuksia. Parempia kuin baarista lÀhteneet ilmaiset. Useampi ostanut tai tehnyt minulle ruokaa, vaatteita, suihkusta tullessani polvistuneet ja ottaneet poskeen jne. En ole kyllÀ kenenkÀÀn kanssa ollut josta en aidosti olisi pitÀnyt ja kohdellut tietysti sen mukaisesti.

Voisitko seurustella jonkun nĂ€istĂ€ kanssa? 

Ja mennÀ naimisiin ja hankkia lapsia?

Olen eri, mutta voisin hyvinkin.

Vierailija
989/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitÀ koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.

Höpöhöpö. Useimmat naiset pitÀvÀt seksin myymistÀ voimaannuttavana.

Vierailija
990/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitÀ koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.

Höpöhöpö. Useimmat naiset pitÀvÀt seksin myymistÀ voimaannuttavana.

Kuinka monta miljoonaa naista olet asian tiimoilta haastatellut?

Vierailija
991/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen maannut varmaan 40 eri maksullisen naisen kanssa viimeisen 15 vuoden aikana. On helpompi ostaa seksiÀ kun saada sitÀ ilmaiseksi.

Totta kai on helpompaa. PitÀÀ vaan hyvÀksyÀ, ettÀ se maksuttoman seksin tai ainakin parisuhteen saaminen muuttuu sitten siinÀ samalla entistÀ vaikeammaksi. Mutta jos se ei haittaa, niin ei siinÀ sitten mitÀÀn.

MillÀ tavalla maksuttoman seksin tai ainakin parisuhteen saaminen muuttuu sitten siinÀ samalla entistÀ vaikeammaksi? Ei kait kukaan kellee huutele ettÀ on maksanut seksistÀ.

No mÀ ainakin kysyn seurustelukumppanilta erilaisia seksuaalisiin ja muihin arvoihin liittyviÀ asioita kuten ettÀ onko maksanut seksistÀ. Jos on, niin seurustelu ei jatku. NÀin tÀÀllÀ on moni muukin sanonut, ja myös koko k

Sanoisin ettÀ mitÀ vittua se sinulle kuuluu ja lÀhtisin kÀvelemÀÀn. En voisi olla tuollaisen kontrollifriikin kanssa.

Vierailija
992/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuo valehtelu nimittÀin kuulostaa siltÀ ettÀ itsekin hÀpeÀtte tekojanne ja pidÀtte niitÀ vÀÀrinÀ, jolloin valehtelu on looginen seuraus siitÀ ettÀ pitÀÀ itseÀÀn niin huonona ihmisenÀ ettei halua seistÀ tekojensa takana."

En usko, ettÀ hÀpeÀvÀt, vaan haluavat kotiin jonkun palvelemaan ja mahdollisesti piikomaan kakaroita, jos perhe on toiveissa, ja sitten myös omaa kivaa kodin ulkopuolella, ja tietÀvÀt, ettei suurin osa naisista nÀitÀ kumppaniksi huolisi, jos tietÀisi totuuden.

Ja nÀmÀ miehet usein kÀÀntÀvÀt sen valehtelun vielÀ naisen syyksi. "Jos olisin kertonut, et olisi ollut minun kanssani, joten oikeastaan sinÀ itse pakotit minut valehtelemaan" -ajattelu.

KyllÀ :D Ja jostain syystÀ ei kyetÀ nÀkemÀÀn sitÀ ettÀ valehtelemalla pakotti naisen olemaan suhteessa

Onnea vaan. SInulle kerrotaan mitÀ haluat kuulla.

Vierailija
993/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tÀmÀ nyt menee hieman sivuraiteelle, mutta ihan mielenkiinnosta, olisiko sinulle tÀysin ok, jos nainen sanoisi myyneensÀ itseÀÀn useammalle miehelle muutama vuosi takaperin ollessaan sinkku?

Eri mutta tuskin. Miten liittyy aiheeseen? EiköhÀn miehet yleensÀ pidÀ maksulliset naiset ja sitten ei-maksulliset potentiaaliset seurustelukumppanit aika visusti erillÀÀn. :D

Se mies on sille naiselle, jonka kanssa haluaa seurustella tĂ€smĂ€lleen samalla tasolla kun maksullinen nainen sinulle đŸ’©đŸ€ź

TÀmÀ! Minusta prostituution osapuolet on samalla tasolla, kÀsittÀmÀttömÀn tekopyhÀÀ kÀydÀ itse maksullisissa ja olla silti sitÀ mieltÀ ettei halua maksullista kumppania. Ja vielÀ ihmetellÀÀn miksi se tavisnainen ei kelpuuta kumppaniksi. No

Voisin hyvin mennÀ naimisiin entisen seksityöntekijÀn kanssa

Vierailija
994/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tÀmÀ nyt menee hieman sivuraiteelle, mutta ihan mielenkiinnosta, olisiko sinulle tÀysin ok, jos nainen sanoisi myyneensÀ itseÀÀn useammalle miehelle muutama vuosi takaperin ollessaan sinkku?

Eri mutta tuskin. Miten liittyy aiheeseen? EiköhÀn miehet yleensÀ pidÀ maksulliset naiset ja sitten ei-maksulliset potentiaaliset seurustelukumppanit aika visusti erillÀÀn. :D

Se mies on sille naiselle, jonka kanssa haluaa seurustella tĂ€smĂ€lleen samalla tasolla kun maksullinen nainen sinulle đŸ’©đŸ€ź

TÀmÀ! Minusta prostituution osapuolet on samalla tasolla, kÀsittÀmÀttömÀn tekopyhÀÀ kÀydÀ itse maksullisissa ja olla silti sitÀ mieltÀ ettei halua maksullista kumppania. Ja vielÀ ihmetellÀ

Voisin hyvin mennÀ naimisiin entisen seksityöntekijÀn kanssa

Miksi sitten et hae kumppania alan ammattilaisten joukosta vaan pyrit pariutumaan ns. tavallisen naisen kanssa? Eikö omakin elÀmÀsi olisi helpompaa kun ei tarvitsisi peitellÀ ja valehdella? Miksi vÀenvÀkisin yrittÀÀ valehtelemalla pitÀÀ parisuhteessa kanssaan ihminen, jonka kanssa arvot eivÀt kohtaa? Tuota logiikkaa (tai nimenomaan sen puutetta) ei vain voi kÀsittÀÀ.

Vierailija
995/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen maannut varmaan 40 eri maksullisen naisen kanssa viimeisen 15 vuoden aikana. On helpompi ostaa seksiÀ kun saada sitÀ ilmaiseksi.

Totta kai on helpompaa. PitÀÀ vaan hyvÀksyÀ, ettÀ se maksuttoman seksin tai ainakin parisuhteen saaminen muuttuu sitten siinÀ samalla entistÀ vaikeammaksi. Mutta jos se ei haittaa, niin ei siinÀ sitten mitÀÀn.

MillÀ tavalla maksuttoman seksin tai ainakin parisuhteen saaminen muuttuu sitten siinÀ samalla entistÀ vaikeammaksi? Ei kait kukaan kellee huutele ettÀ on maksanut seksistÀ.

No mÀ ainakin kysyn seurustelukumppanilta erilaisia seksuaalisiin ja muihin arvoihin liittyviÀ asioita kuten ettÀ onko maksanut seksistÀ. Jos on, niin seurustelu ei jatku. NÀ

Sanoisin ettÀ mitÀ vittua se sinulle kuuluu ja lÀhtisin kÀvelemÀÀn. En voisi olla tuollaisen kontrollifriikin kanssa.

SiinĂ€ tekisit ihan oikein, sillĂ€ ei se ``kontrollifriikkikÀÀn`` haluaisi olla sinun kanssasi. 

Vierailija
996/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ! Minusta prostituution osapuolet on samalla tasolla, kÀsittÀmÀttömÀn tekopyhÀÀ kÀydÀ itse maksullisissa ja olla silti sitÀ mieltÀ ettei halua maksullista kumppania. Ja vielÀ ihmetellÀ

Miksi entisen? Jos asia on ok, ja kommenteista pÀÀtellen jopa upeaa ja arvostettavaa, minusta huorannussija ja portto voisivat jatkaa elĂ€mĂ€ntapaansa yhdessĂ€? 

Vierailija
997/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kaikkien kannalta yksinkertaisinta ettĂ€  seksin myyjĂ€t ja ostajat pariutuisivat keskenÀÀn eivĂ€tkö yrittĂ€isi höynĂ€yttÀÀ niitĂ€ suhteisiin kanssaan, jotka ajattelevat kaupallisesta seksistĂ€ toisin. Problem solved.

Ei tÀmÀ onnistu kun seksin ostajat halveksivat niitÀ, joilta ostavat seksiÀ, eivÀtkÀ todellakaan pidÀ heitÀ itsensÀ arvoisina kumppaneina, aviopuolisoina ja sopivina lastensa Àidiksi.

Puolisoksi haetaan puhtoinen kumppani, ja sujuvasti unohdetaan, ettÀ itse on samalla tasolla hu@rien kanssa. Sitten ihmetellÀÀn, kun ei kelvata kumppaniksi.

Ei pidÀ paikkansa. Minulla on parin ammatinharjoittajan kanssa ollut muutaman vuoden kestÀnyt asiakassuhde, joidenka aikana tapasin vain tÀtÀ kyseistÀ henkilöÀ. Vietimme muutenkin aikaa yhdessÀ. KÀvimme ulkona syömÀssÀ ja myös matkoilla yhdessÀ. Ihan vapaaehtoista ja molempien mielestÀ kivaa. EntÀ sitten?

Vierailija
998/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kaikkien kannalta yksinkertaisinta ettĂ€  seksin myyjĂ€t ja ostajat pariutuisivat keskenÀÀn eivĂ€tkö yrittĂ€isi höynĂ€yttÀÀ niitĂ€ suhteisiin kanssaan, jotka ajattelevat kaupallisesta seksistĂ€ toisin. Problem solved.

Ei tÀmÀ onnistu kun seksin ostajat halveksivat niitÀ, joilta ostavat seksiÀ, eivÀtkÀ todellakaan pidÀ heitÀ itsensÀ arvoisina kumppaneina, aviopuolisoina ja sopivina lastensa Àidiksi.

Puolisoksi haetaan puhtoinen kumppani, ja sujuvasti unohdetaan, ettÀ itse on samalla tasolla hu@rien kanssa. Sitten ihmetellÀÀn, kun ei kelvata kumppaniksi.

Ei pidÀ paikkansa. Minulla on parin ammatinharjoittajan kanssa ollut muutaman vuoden kestÀnyt asiakassuhde, joidenka aikana tapasin vain tÀtÀ kyseistÀ henkilöÀ. Vietimme muutenkin aikaa yhdessÀ. KÀvimme ulkona syömÀssÀ ja myös matk

Ei mitÀÀn. Te olette omalla tavallanne hu@ria molemmat - toistenne kuvia. Varjoisia olentoja.

Vierailija
999/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksulliset ymmÀrtÀvÀt ammattiinsa liittyvÀt riskit ja ovat erityisen varovaisia ja huolellisia tautien ja ehkÀisyn kanssa. Samaa ei voi sanoa viimeisestÀ baaripanostani.

MĂ€ttĂ€hĂ€ltĂ€ mĂ€ttĂ€hĂ€lle ylisimppeli pikkukatkarapu porhaltaa, mutta varotoimenpiteet, vastuu ja syy on vain toisessa osapuolessa. 

Vierailija
1000/1170 |
19.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidĂ€ paikkansa. Minulla on parin ammatinharjoittajan kanssa ollut muutaman vuoden kestĂ€nyt asiakassuhde, joidenka aikana tapasin vain tĂ€tĂ€ kyseistĂ€ henkilöÀ. Vietimme muutenkin aikaa yhdessĂ€. KĂ€vimme ulkona syömĂ€ssĂ€ ja myös matkoilla yhdessĂ€. Ihan vapaaehtoista ja molempien mielestĂ€ kivaa. EntĂ€ sitten?

Ei mitÀÀn sitten, jos jatkoit noiden parin jÀlkeen edelleenkin tuon ammatin harjoittajien parissa etkÀ pyrkinyt pariutumaan arvoiltaan toisenlaisen ihmisen kanssa - ainakaan niin, ettÀ valehtelit asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi yhdeksÀn viisi