Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oman ikäiset miehet ei kiinnosta, muita?

Vierailija
15.11.2024 |

Omanikäiset miehet tuntuu aina niin ei-kypsiltä. Parhaan henkisen yhteyden löydän aina itseäni vähän vanhempien miesten kanssa (en silti hae suurta ikäeroa). Muita sielunsiskoja? Ja tää ei oo mikään valitusketju, koska kaikenikäiset miehet on kivoja, nyt vaan mietin romanttisessa mielessä.

N32

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 20-vuotiaana 42-vuotias miesystävä. Olin jokaista soluani myöten rakastunut. Mies oli itsestään huoltapitävä ja urheilullinen. Meillä vain synkkasi ikäerosta huolimatta. 

Vierailija
2/7 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa samaistua. Lasten isä on kanssani samanikäinen (33), nykyinen on 25v ja kypsyysasteessa ero kuin yöllä ja päivällä. Nykyisen voitoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex oli täysin epäkypsä ja lapsellinen vaikka oli 43v. Nykyinen on 11v. nuorempi ja 1000 x kypsempi. Meitä ei ikäero haittaa, kun ollaan samalla aaltopituudella eikä mies ole mikään miesvauva kuten ex.

Vierailija
4/7 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 32-v miehenä kysyn, mitä naiset tarkoitatte kypsällä tai vastaavasti ei-kypsällä miehellä? Ihan käytännön esimerkkejä molemmista siis.

Vierailija
5/7 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, oman ikäiset on ylikypsiä.N62

Vierailija
6/7 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 32-v miehenä kysyn, mitä naiset tarkoitatte kypsällä tai vastaavasti ei-kypsällä miehellä? Ihan käytännön esimerkkejä molemmista siis.

Epäkypsä ei osaa suunnitella elämää tuntia pidemmälle. Ei tiedä mitä tulevaisuudelta haluaa, ei osaa katsoa onko jääkaapissa maitoa ja joutuu käymään ruokakaupassa kaksi kertaa, huolimaton ja mukavuudenhaluinen rahankäytössä, ei ymmärrä valintojensa seurauksia terveyteensä, tekee just sitä mikä tuntuu hyvältä, ei tee kotitöitä kuin kirveellä uhaten

Vierailija
7/7 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mielelläni katselisin nuorempia miehiä kun omanikäiset on jo raihnaisia ja rupsahtaneita. N59v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan