Missä opiskella arabian alkeet?
Kommentit (50)
Miksi kyselet täällä? Jos olet kykenevä opiskelemaan vieraita kieliä, olet kykenevä etsimään sinulle oikeat oppilaitokset ja kurssit.
Kiinnostaako arabiankielinen mies ja siksi haluat opiskella?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet täällä? Jos olet kykenevä opiskelemaan vieraita kieliä, olet kykenevä etsimään sinulle oikeat oppilaitokset ja kurssit.
Meillä on verorahoilla toimiva valtion konttori: YLE. Kiva, että alkeet voi opiskella ilmaiseksi. Se on juippi nykyaikaa
Meet lähi-itikseen pyörimään päivisin niin pian opit puhumaan. Se on helppoa. Älähäm äbäb ählämän äläh. Notkea kieli. En vielä vaan tiedä mitä tuo on suomeksi, mutta näin nopeasti tarttuu kieli. Olen vain kerran käynyt siellä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kiinnostaa. Niitä otetaan sitten 7. Oma haaremi. Kunhan eivät ole suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Meet lähi-itikseen pyörimään päivisin niin pian opit puhumaan. Se on helppoa. Älähäm äbäb ählämän äläh. Notkea kieli. En vielä vaan tiedä mitä tuo on suomeksi, mutta näin nopeasti tarttuu kieli. Olen vain kerran käynyt siellä.
yalla, yalla. muuta ei tarvita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yalla, yalla. muuta ei tarvita
- la, ma batkallimš arabi - Ei, en puhu arabiaa.
- baraf ingiliizi Osaan englantia.
Ei saatana... *pyörittelee päätään*
Vierailija kirjoitti:
Ei saatana... *pyörittelee päätään*
Sinäkin saatana. Helppo arvata syy....
Kansalais- ja työväenopistoissa on arabian kursseja, myös etätoteutuksena.
Arabia on yksi maailman puhutuimmista kielistä...
Vierailija kirjoitti:
Arabia on yksi maailman puhutuimmista kielistä...
6. Arabia (274 miljoonaa puhujaa)
Lataa duolingo-sovellus. Siitä on ainakin hyvä aloittaa :)
Vierailija kirjoitti:
Sinä toistat propagandaa
Ihmiset on kummissaan
Voisit viettää vapaapäivää
Jälleen huomenna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kiinnostaa. Niitä otetaan sitten 7. Oma haaremi. Kunhan eivät ole suomalaisia.
Juu ei suomalainen nainen tuollaiseen haaremiin alentuisi. Noille tuo miehille alistuminen on arkipäivää.
Näin yksinkertaista
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/12/15/arabian-alkeiskurssi