En taas ymmärrä tätä vouhotusta; Jos koulussa on tunti tai tilaisuus jossa lauletaan Jeesuksesta tai luetaan Raamattua
niin miksei se oppilas joka ei halua osallistua vaan jää pois. Mikä tässä on niin vaikeaa.
Ei tarvitse sen enempää eritellä syytä miksi osallistuu tai miksi jää pois.
Herran jestas tätä uusavuttomuutta!!
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Seta-uskonto kymmenine eri sukupuolineen on paljon haitallisempaa lapsille kuin jonkun uskonnollisen kappaleen...
Seta ja puolueet saisivat myös pysyä poissa kouluista siinä missä uskonnotkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jäävät pois. Tai jäisivät.
Ongelma onkin siinä että te ette välitä kertoa totuudenmukaisesti kun niitä jeesuslauluja hoilataan.
Miten se muuten nykyään menee, saako kirkkoon kuuluva lapsi jäädä pois jeesustilaisuuksista? Kun itse olin koulussa ysärillä, se ei ollut vaihtoehto. Olisin paljon mieluummin jäänyt koululle et-oppilaiden kanssa.
Saa. Sitä vain ei koulut mainosta, koska yks kaks joulukirkkoon tulevia olisikin vain kourallinen, kun loput ei jaksa lähteä sinne vaan jäisivät koululle. Edes kirkkoon kuuluvien ei tarvitse mennä kirkkoon, jos sellainen on järjestetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jäävät pois. Tai jäisivät.
Ongelma onkin siinä että te ette välitä kertoa totuudenmukaisesti kun niitä jeesuslauluja hoilataan.
Miten se muuten nykyään menee, saako kirkkoon kuuluva lapsi jäädä pois jeesustilaisuuksista? Kun itse olin koulussa ysärillä, se ei ollut vaihtoehto. Olisin paljon mieluummin jäänyt koululle et-oppilaiden kanssa.
Saa. Sitä vain ei koulut mainosta, koska yks kaks joulukirkkoon tulevia olisikin vain kourallinen, kun loput ei jaksa lähteä sinne vaan jäisivät koululle. Edes kirkkoon kuuluvien ei tarvitse mennä kirkkoon, jos sellainen on järjestetty.
No hyvä, että edes jotain kehitystä tapahtuu tässäkin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Uskonnosta ei olemitään haittaa, sanovat. Paitsi jos se uskonto i s lam ia niin johan alkoi uskispersuilla nettiraivo.
Olethan lukenut uutisissa, miten eräs nimeltä mainitsematon valtio tekee lapsiavioliitosta 9-vuotiaan kanssa laillista? Ei todellakaan ole kristitty maa se. Tai mitä Talebanit tekevät? Minkä uskonnon edustajat riehuvat veitsen kanssa puukottamassa ohikulkijoita? Näitä tulee nyt jatkuvasti ympäri maailmaa.
Muistakaa, että demonisoidessanne kristinuskoa, teette tilaa i s l a m i n leviämiselle. Ja i s l a m ei ole pelkkä uskonto, vaan elämäntapa
Jeesus tulee ja Jeesus tappaa.
Kaikki joutuvat helvettiin.
Päivi on seksin Molok.
No voi hellaanduudeli, kyllä minä niin mieleni pahoitin kun koulussa kuulin sanan Jumala 😄 Cancel-kulttuuri kukoistaa...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sellaisia tilaisuuksia olisi kouluissa? Kouluissa on tarkoitus opiskella. Voitte lukea ja laulaa kotona ja kirkossa niin paljon kuin haluatte.
Jep. Musiikki pois kouluista! Kotonakin voi laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus tulee ja Jeesus tappaa.
Kaikki joutuvat helvettiin.
Päivi on seksin Molok.
Haukkukaa toki Päiviä ihan rauhassa, häntähän jahdataan oikein valtakunnansyyttäjän toimesta. Koska tämä kansa ei kestä eikä siedä kuulla Jumalan sanaa.
Kaikki eivät joudu kadotukseen, ainoastaan ne jotka eivät halua ottaa Jeesusta ja Hänen tarjoamaa syntien sovitusta vastaan. Jokaisen oma valinta. Pakko ei ole Taivaaseen mennä jos ei halua
Vierailija kirjoitti:
Jos ra1skaajalle sanoo "Jumala sinua rangaiskoon" niin kumpi saa kovemmat korvaukset?
Niin... onko ra1skaaja alaikäinen joka pakotetaan jumalanpalvelukseen koulun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
No voi hellaanduudeli, kyllä minä niin mieleni pahoitin kun koulussa kuulin sanan Jumala 😄 Cancel-kulttuuri kukoistaa...
On varmaan raskasta olla noin vajaa kuin sinä. Otan osaa.
Lapsille on hyvä kertoa Jumalasta ja lukea heille Raamattua.
Vierailija kirjoitti:
Entä saarnata kuinka hyvä tyyppi Saatana on ja lukea mustaa raamattua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Seta-uskonto kymmenine eri sukupuolineen on paljon haitallisempaa lapsille kuin jonkun uskonnollisen kappaleen...
Seta ja puolueet saisivat myös pysyä poissa kouluista siinä missä uskonnotkin.
Totta, mutta onko siellä Seta-tunteja kerran, pari viikossa ekalta luokalta alkaen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sellaisia tilaisuuksia olisi kouluissa? Kouluissa on tarkoitus opiskella. Voitte lukea ja laulaa kotona ja kirkossa niin paljon kuin haluatte.
Jep. Musiikki pois kouluista! Kotonakin voi laulaa.
Musiikki ja kuvaamataito pois? Sopii minulle. Eipähän tarvitse miettiä miksi turhia taiteilijoita ei ole enä loisimassa yhteiskunnan rahoilla kun kukaan ei pysi kuvataiteelliseen :)
Tosin, arkkitehtuurikin kärsisi mutta kait niille voi sitten järkätä jotain, jos ei ole piirustusta tajunnut harrastaa pienenä.
Mitäs satutuntien poistamisella menetettiinkään?
Vierailija kirjoitti:
Lapsille on hyvä kertoa Jumalasta ja lukea heille Mormonin kirjaa. Lapsille on hyvä kertoa Allahista ja lukea heille Koraania. Lapsille on hyvä kertoa Jehovasta ja lukea heille Vartiotornia. Lapsille on hyvä kertoa Marxista ja lukea heille Pääomaa. Lapsille on hyvä kertoa Keskustapuolueesta ja lukea heille puolueohjelmaa.
Eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Onko kouluista poistunut elämänkatsomustieto korvaavana aineena uskonnolle?
Ei ole.
Nyt nuo jesse-uskovaiset itkee kun niiden "palat helvetissä" totuutta ei saa levittää estoitta pienille lapsille ilman vanhempien suostumusta.
Totuus elämästä on avoin. Nuorisolle jaettu vain yksi totuus, ja se huomaa korkeasti koulutettujen ihmisten puheita kuunnellessa. Tiedeauktoriteettiusko on vahva, mukaanlukien usea teologi. Jännä juttu, että nykyjään enemmän tietoa tarjolla, mutta sitä enemmän pidetään kiinni yhdestä totuudesta. Ihminen menettännyt yhden ison älyllisen podinnan aiheen, kun on lopettanut pohdinnan, mistä elämä on tullut. Jeesuksen puhumisen kieltäminen on osa tätä kehitystä. Iloitsen niistä lisääntyneistä joukosta nuoria miehiä, jotka vetäneet ristin kaulaan julkisesti. Harkitsen itsekkin kapinan merkiksi.
Tällä kertaa ongelma oli se, että tilaisuuden sisällöstä ei kerrottu etukäteen, joten oppilaalla ei ollut mahdollisuutta jäädä pois. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Se on vouhotusta, jos muut vinkuu kristittyjen etuoikeuksista. Kristitty sen sijaan vinkuu vain aiheesta, jos joutuu pakko-osallistumaan tapahtumiin, joihin ei haluaisi. Miten te oikeasti kehtaatte olla näin läpinäkyvän subjektiivisia?