Ei rahaa ruokaan. Nyt oon ollu vuorokauden syömättä. Missä vaiheessa voi hakeutua sairaalan päivystykseen?
Missä heillä menee se raja että voi mennä syömättömyyden takia?
Kommentit (454)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae metsästä villiruokaa
Ei ole talvi pakkasella metsyässö ruokaa
Ap
Ei nyt ole pakkasta, sieniä löytyy pilvin pimein.
Maanantaina on -1 astetta Helsingissä
Ap
Vierailija kirjoitti:
OLET KYSYNYT TÄTÄ JO, JANKUTUS ILMIANNETTU.
Ilmitus jankuannettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OLET KYSYNYT TÄTÄ JO, JANKUTUS ILMIANNETTU.
Ilmitus jankuannettu.
Ou jee! 👴🏻🥳😎
Tilaan nyt taksin ja kokeilen mennä päivystykseen.
Heikottaa ja pyörryn sitten siihen ilmoitusluukulle.
Ap
Meidän yksi naapuri oli ujuttanut oven alta lapun, jossa pyysi jotain ruokaa. Mehän sille laitettiin evästä. Myöhemmin on nähty, että miekkoselle tuodaan laatikollinen leipää ja toisen kerran laatikollinen säilykkeitä.
On semmoinen onneton ressukka, kaljaan kai oli rahat silloin menneet.
Vierailija kirjoitti:
Tilaan nyt taksin ja kokeilen mennä päivystykseen.
Heikottaa ja pyörryn sitten siihen ilmoitusluukulle.
Ap
Kuka maksaa taksin?
No aina on sen verran että taksiin riittää.
En jaksa kävellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
MKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin rahasi menivät?
Ruokaan, peruselämiseen, puhelinlaskuun, hygieniatarvikkeisiin, kodin tarvikkeisiin, itsehoitolääkkeisiin, jne...
Osta vähemmän hygienia- ja kodintarvikkeita. Yhdellä saippualla pärjää pitkään. Huuhdo käyttämäsi astiat heti.
Tuo on ruuan haaskausta, tuo huuhtelu. Jos on rahasta pulaa, niin lautanen nuollaan puhtaaksi.
Itse nuolen vain jäätelökipot, mutta taloudellinen tilanteeni onkin paljon parempi kuin jankkaaja-ap:llä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa kävellä.
Ap
Syö ne taksirahat.
Tämä ei auta nälkään, mutta itselläni on kokeilussa hiusten hoito ilman shampoota. Tämä vaikuttaa yllättävän pätevältä systeemiltä. Aiemmin käytin shampoota ja hoitoainetta ja sitten tarvitsi joko muotoilusuihketta tai muotovaahtoa, että sai hiukset föönattua asiallisesti. Kun jätin shampoon ja hoitoaineen pois, en tarvitse myöskään muotoilutuotetta! Hiukset on jämäkämmän oloiset ja rahaa säästyy.
Vierailija kirjoitti:
No tuokaa sitten minulle kotiin ruokaa, jos ei sairaalasta anneta.
Jotain vaikka Subista. Ei luulis olevan vaikeata.
Ap
miksi menit tuhlaamaan rahasi muuhun kuin ruokaan. Oli oma valintasi olla ilman ruokaa. Nyt voit pohtia sitä ja odottaa ensi kuun tukia. Et kuole kahdessa viikossa. maanantaina voit sitten soitella sossuun ja kysyä missä on ruokajakelu paikkakunnallasi, josta saisit edes jotain. hernekeittopurkin saa kaupasta muistaakseni noin 80 sentillä. Kyllä sinulta ainakin se löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa kävellä.
Ap
Syö ne taksirahat.
Otan juoksu taksin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
miksi menit tuhlaamaan rahasi muuhun kuin ruokaan. Oli oma valintasi olla ilman ruokaa. Nyt voit pohtia sitä ja odottaa ensi kuun tukia. Et kuole kahdessa viikossa. maanantaina voit sitten soitella sossuun ja kysyä missä on ruokajakelu paikkakunnallasi, josta saisit edes jotain. hernekeittopurkin saa kaupasta muistaakseni noin 80 sentillä. Kyllä sinulta ainakin se löytyy
Ei löydy yhtään rahaa, tasan 0€ ja 0 senttiä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
EI TUODA, KUOLE MUN PUOLESTANI NÄLKÄÄN, IDIOOTTI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sairaalapäivystyksessäkin käynti maksaa ja sillä hinnalla ostaisit jo puolen kuun ruoat itsellesi
Helsingissä on edelleen ilmainen terveyshuolto
Ap
päivystys on eri asia kuin terveyskeskusvastaanotto
Kuolen sitten nälkään ja se on yhteiskunnan syy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta ainakin liikenee sympatiaa. Kauhea tilanne nykyään köyhillä. Tulen todella surulliseksi, kun näen monista läheisistäni miten hekin kärsivät köyhyydestä.
Minulta ei, ap jankuttaa tätä jatkuvasti.
Tuskin jankuttaisi, jos kaikki olisi hyvin.
Höpö, höpö, täällä vinkuminen ei auta ketään.
Taidat olla niin autistinen ettet ole omaan tai muiden pahaan oloon kiinnittänyt huomiota. Kyn ihmisellä on tarpeeksi murheita, niistä avautuminen on tärkeimpiä tarpeita, ja nämä pyörivät jatkuvasti mielessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei löydy yhtään rahaa, tasan 0€ ja 0 senttiä
Ap
JUST SANOIT ETTÄ TAKSIIN ON RAHAA. HAE SILLÄ RAHALLA RUOKAA.
Helsingissä on edelleen ilmainen terveyshuolto
Ap