Kuinka usein juot alkoholia?
Tai käyt ulkona? Itse menen suunnilleen joka 3 viikko ulos ja ajattelen että onko se sopiva määrä. Olen vielä kaksikymppinen ilman lapsia kuitenkin.
Kommentit (34)
En ollenkaan. On tullut sen verran maisteltua, että tiedän, että moista hyvänolontunnetta on mahdotonta saavuttaa muuten. Joten se juominen loppuisi vasta sairaalassa.
En yhtään. Aiemmin join 0,5 l viiniä aina kun lapsilla oli isäviikonloppu, eli pari kertaa kuussa. Ja vaikka määrä oli suht pieni, niin tajusin tavallaan olevani alkoholisti. Odotin sitä ihan liikaa ja nautin siitä ihan liikaa. En osaa selittää paremmin. Tuntui että se hiprakka oli kuin turvapaikka, jota oli aina välissä ikävä. Ja jos itsekontrollini ei olisi niin kova, niin homma olisi voinut lähteä lipsumaan. Nyt ostan aina limua tai jotain mocktaileja, ja olen alkanut odottaa niitä ihan yhtä lailla. :)
Emme kumpikaan juo yhtään alkoholia emmekä käy missään anniskelupaikoissakaan.
0-3 kertaa vuodessa. Nuo pari mahdollista kertaa tapahtuvat sukujuhlissa sekä jouluaterialla, jolloin saatan juoda 2 lasia viiniä.
En liiemmin välitä alkoholista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Muutaman kuukauden välein. Viimeksi elokuussa, kun oli kesälomaa. Ostin silloin kaupasta neljä 0,33 litran tölkkiä siideriä, joista kaksi on vieläkin jääkaapissa.
Pitäisikin ostaa kaupasta kaakaojauhetta ja kermaa, ja maustaa kuuma kaakao minttuviinalla, taitaa olla osittainen 4 cl minipullo vielä jäljellä viime talvelta. Ei nyt vielä niin kovin kylmä ole, mutta onhan se hyvän makuista.
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin menee 10-15 olutta. Pe ja le sitten joku viinapullo kylkeen.
sama.
En käytä alkoholia enää ollenkaan enkä tupakoi. Ennen join runsaasti ja tupakoin erittäin häiritsevän paljon. Kun lopetin noi molemmat paheet, niin säästän kuukaudessa 700e pyöreästi. Meni 400e tupakkkaan rahaa kuukaudessa. Nyt ollut täysin absolutisti 5 vuotta.
Anniskeluravintolassa olen käynyt viimeksi 12 vuotta sitten ja alkoholia join viimeksi lokakuussa lomamatkalla.
En koskaan juo alkoholia.
Ulkona käyn joka päivä. Johan sitä ihminen homehtuu, jos vain kerran kolmessa viikossa ulkoilee.
Lähes joka päivä vähintään kevyt känni.