Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein juot alkoholia?

Vierailija
15.11.2024 |

Tai käyt ulkona? Itse menen suunnilleen joka 3 viikko ulos ja ajattelen että onko se sopiva määrä. Olen vielä kaksikymppinen ilman lapsia kuitenkin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia koskaan julkisesti. Juon vain kotioloissa ja silloin kun on viikonloppuvapaa eli noin kerran kuukaudessa. Jos on jotain muuta tekemistä silloin viikonloppuvapailla, niin alkoholin juominen jää väliin.

Vierailija
2/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vkl menee kossupullo. En tule edes känniin siitä. Se on vain rentoutumista varten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole tullut juotua kuukauteen. Yleensä kerran viikossa tai parissa.

Vierailija
4/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä jotakin.

Vierailija
5/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Kännit yleensä 2-3 krt vuodessa ja sen lisäksi yksittäisiä kaljoja silloin tällöin.

Vierailija
6/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä joka viikko menee yksi viinipullo viikonloppuisin.

Vierailija
7/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka ja hyvä viini kuuluu yhteen.

kännissä en ole ollut aikoihin

Vierailija
8/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo alkoholia koskaan julkisesti. Juon vain kotioloissa ja silloin kun on viikonloppuvapaa eli noin kerran kuukaudessa. Jos on jotain muuta tekemistä silloin viikonloppuvapailla, niin alkoholin juominen jää väliin.

matkapullo kaupungilla joskus asioidessa, viiniä vain. jos baarissa, niin ostosreissulla n oin 2 valkoviinilasillista. kotona joka toinen vklo 2 ja puoli pulloa valkoviiniä.pe-la ajalla. mutta jos ei noita, niin vaikka tiistai aamuna kello 6 alkaa,musaa, omaa oloa niin menee iltaan se 2 pulloa valk viiniä. joskus kuukausi ei mittää.

jos ei noita niin saattaa sunnuntai lonkerot olla, silloin 9 kpl eikä muuta sille päivälle

Vierailija
9/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa viikossa olutta 

Vierailija
10/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin menee 10-15 olutta. Pe ja le sitten joku viinapullo kylkeen.

Vierailija
11/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä juo "alkoholia". Minä juon laadukasta viiniä, hyvän ruoan kanssa. Viinissä on toki alkoholia, mutta en minä sitä alkoholin takia juo. Jos joku kokee viiniharrastuksen pelkäksi "alkoholin juomiseksi", en halua olla sellaisen ihmisen kanssa tekemisissä. Tarkoitus ei tietenkään ole ns vetää kännit, mutta usein veren alkoholipitoisuus kyllä nousee sen verran että rattiin ei ole asiaa.

Tätä tapahtuu 1-3 kertaa kuukaudessa.

Vierailija
12/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä lasi viiniä päivällisellä. Syödään n.klo 19.30. Saunaolut puoliksi miehen kanssa. Jos on vieraita tai ollaan itse kylässä, on alkuun yleensä kuoharia ja helposti menee toinenkin viinilasillinen.

Vierailija
13/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo enkä polta. 

Vierailija
14/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelee. Kännit yleensä 2-3 krt vuodessa ja sen lisäksi yksittäisiä kaljoja silloin tällöin.

Tähän lisäisin vielä, että nykyään olen jo perheellinen 40v vanha äijä. Kaksikymppisenä, kuten aloittaja on, join kännit hyvällä omallatunnolla lähes joka viikonloppu. Silloin piti vielä tanssiravintoloissa kirmata ja krapuloista selvisi yhdessä päivässä. Nykyään peruskrapula kestää kolme päivää. Ei maksa vaivaa kovin usein kännätä.

Vierailija
15/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ruoka ja hyvä viini kuuluu yhteen.

kännissä en ole ollut aikoihin

kotikalja ainoa mikä sopii ruualle. viinit ja viinat pahaa. mutta jos juon, niin haluu hiprakan ,oleilua kotona,musaa jne.

Vierailija
16/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkoholia ollenkaan. En vaan saa siitä mitään positiivista, niin pidän turhana. N41v

Vierailija
17/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tässä mietin, että olen tainnut edllisen kerran juoda jotain lokakuun alkupuolella tai syyskuussa ja silloinkin se oli yksi siideri saunan jälkeen. Jotain tätä tahtia ja tuollaisia määriä mulla tulee juotua yleensäkin. Eli en välttämättä edes joka kuukausi juo yhtään mitään alkoholipitoista. "Ulkona" en ole käynyt oikeastaan vuosiin, viime vuonna jätin pikkujoulutkin väliin ja sitä edellisenä kävin vain syömässä.

Vierailija
18/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä alkoholia ollenkaan. En vaan saa siitä mitään positiivista, niin pidän turhana. N41v

Etkö pidä edes nousuhumalavaiheesta? En arvostele valintaasi, kiinnostaa muuten vain.

Vierailija
19/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon noin 4 kertaa vuodessa, ehkä lasillisen tai kaksi viiniä. Baareihin en mene. Ne ovat meluisia ja kurjia paikkoja, koska olen introvertti. Keikoilla kyllä tykkään käydä, mutta silloin en juo koska olen usein omalla autolla liikkeellä. Syy omaan autoon on taksiuudistus. En uskalla enää mennä taksien kyytiin.

Juon niin vähän, että voisin olla absolutistikin.

Vierailija
20/34 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kuin kerran vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi