Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun puolisosi on yön/öitä poissa, laittaako hän sinulle iltaisin hyvää yötä - viestin?

Vierailija
15.11.2024 |

Oma mieheni ei välttämättä laita, vaikka olisin laittanut hänelle. Alkoi mietityttää. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan oltu 20 vuotta yhdessä ja meillä on kaksi lasta, 4-v. ja 9 kk. Ei viestitellä / soitella päivittäin. Nyt hoitovapaalla ollessani olen aika usein vanhemmillani 2-3 yötä lasten kanssa arkisin. Saatan laittaa lapsista videon / kuvia, jos on joku hauska juttu menossa. Soitetaan jos on oikeasti asiaa. Joskus vanhempi lapsi haluaa soittaa isälle, mutta aika harvoin, kun on niin paljon touhua muutenkin. Viime kesänä mies oli esikoisen kanssa ulkomailla 4 päivää ja lapsi soitti kerran mulle videopuhelun. Itse kysyin mieheltä kerran päivässä kuulumiset.

Ei olla kumpikaan sen tyyppisiä, että kaivattaisiin jatkuvasti yhteydenpitoa muihin ihmisiin. On ihan kiva olla joskus ihan rauhassa. En silti koe, että meidän suhde olisi jotenkin kylmä tai etäinen. Ihmiset on erilaisia. Toiset kaipaa enemmän huomiota / yhteydenpitoa puolisolta ja se on ihan ok.

Miksi olet jatkuvasti laste

Mitä se sinulle kuuluu? Ehkä isovanhemmat tykkäävät viettää aikaa lastenlastensa kanssa. Ehkä lastenhoitoapu kelpaa. Mikä tahansa syy onkaan, niin tuo on varmasti vain hyvä juttu. Kaikki voittavat: isovanhemmat, vanhemmat ja lapsenlapset.

eri

Vierailija
42/43 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus viestiä tai pikapuhelu, joskus ei useampaan päivään. Mies useinmiten kotona, minä matkustan. Kyllä sitä pitää vapaaehtoisesti pysyä parina, pakottaminen tai kyttääminen on peffasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus viestiä tai pikapuhelu, joskus ei useampaan päivään. Mies useinmiten kotona, minä matkustan. Kyllä sitä pitää vapaaehtoisesti pysyä parina, pakottaminen tai kyttääminen on peffasta. 

Kyttääminen on asia erikseen. Sellaista en hyväksyisi eikä meillä ole koskaan oltu niin mustasukkaisia että pitäisi tarkistaa missä toinen menee! Varsinkin kun olemme erossa kuukausia enimmillään. Pettää voi vaikka sohvalla vieressä istuen jos haluaa! 

28v yhdessä ja tosiaan viestitellään päivän kuulumiset

4