Kun puolisosi on yön/öitä poissa, laittaako hän sinulle iltaisin hyvää yötä - viestin?
Oma mieheni ei välttämättä laita, vaikka olisin laittanut hänelle. Alkoi mietityttää.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ei, hän soittaa videopuhelun.
Soittaako hän vaikka olisi useamman yön poissa?
Joskus, ei aina. En mäkään muista aina laittaa jos oon työreissussa tai juhlissa.
Joka aamu ja ilta soitetaan joko puhelu tai videopuhelu. Nyt miehellä oli niin kiire aikataulu että laitoimme illansuussa vain viestiä, aamulla videopuhelut.
Ihan sama ollaanko 1 yö tai 2kk reissussa
Me ollaan oltu 20 vuotta yhdessä ja meillä on kaksi lasta, 4-v. ja 9 kk. Ei viestitellä / soitella päivittäin. Nyt hoitovapaalla ollessani olen aika usein vanhemmillani 2-3 yötä lasten kanssa arkisin. Saatan laittaa lapsista videon / kuvia, jos on joku hauska juttu menossa. Soitetaan jos on oikeasti asiaa. Joskus vanhempi lapsi haluaa soittaa isälle, mutta aika harvoin, kun on niin paljon touhua muutenkin. Viime kesänä mies oli esikoisen kanssa ulkomailla 4 päivää ja lapsi soitti kerran mulle videopuhelun. Itse kysyin mieheltä kerran päivässä kuulumiset.
Ei olla kumpikaan sen tyyppisiä, että kaivattaisiin jatkuvasti yhteydenpitoa muihin ihmisiin. On ihan kiva olla joskus ihan rauhassa. En silti koe, että meidän suhde olisi jotenkin kylmä tai etäinen. Ihmiset on erilaisia. Toiset kaipaa enemmän huomiota / yhteydenpitoa puolisolta ja se on ihan ok.
Jos olen useamman yön poissa, tai jos mies on, niin silloin yleensä soitetaan. Yhden yön matkoilta pääsääntöisesti ei mitään kommunikaatiota. Joku hyvän yön viesti tuntuisi oudolta. Meillä on tapana viestitellä vain, kun on oikeaa asiaa.
Joskus laittaa, joskus ei. Vastaa kyllä yleensä, jos ei ole jo nukkumassa
Entinen työkaveri laittoi työreissulla vaimolle hyvänyön viestin aina ajoissa ennen kuin lähti iskemään naisia. Vaimo luuli, että kököttää kiltisti hotellihuoneessa.
Eipä tuo laita enkä todellakaan odota, että viestittäisi. Kun lapset oli pieniä, minä olin se reissaaja ja sovittiin, että ei viestitellä kuin pakosta, koska ei ole kiva kertoa, että pienemmällä on oksennustauti tms. ja saada reissaajalle aikaan surkea olo siksi, että joutuu työn takia olemaan muualla.
Me emme tarvitse toistemme jakamatonta huomiota koko ajan, ihmiset on onneksi erilaisia.
Joo. Aina. Yleensä soitellaankin.
Vierailija kirjoitti:
Entinen työkaveri laittoi työreissulla vaimolle hyvänyön viestin aina ajoissa ennen kuin lähti iskemään naisia. Vaimo luuli, että kököttää kiltisti hotellihuoneessa.
Tuollai justiinsa.
Jätä hänet. Jos mies ei kykene laittamaan tai edes vastaamaan hyvää huomenta ja yötä -viesteihin niin tuskin kykenee paljon mihinkään muuhunkaan
Yleensä ei. Eikä kyllä mietitytä yhtään 😌
Joo, viestitellään muutenkin paljon, ihan työpäivienkin aikana tulee aina vaihdettua muutamia viestejä. Se on kivaa.
Emme soitelleet puolison kanssa juuri koskaan, koska mies ei tykkää puhua puhelimessa. Tekstiviestejä harvoin laittaa omatoimisesti - vastaa velvollisuudentunnosta, jos minä laitan viestiä. Työkomennuksella vastaili myös iltaisin laittamiini viesteihin paitsi niinä kertoina kun olikin ollut vieraassa sängyssä. Silloin vastasi vasta heti aamulla.
Laittaa kuvan kikkelistään juhlakunnossa.
Pääasiassa laitetaan hyvän yön toivotus viesti. Joskus voi jäädäkin. Ja silloin jää eikä viesti edes tavoita, jos toinen on vaeltamassa pohjoisessa katvealueella. Silloin laittaa viestiä jos se lähtee perille että tietää toisen olevan hengissä ja kunnossa.
Ei laiteta läheskään aina, en minäkään tekstaile miehelle hyviä öitä kun olen reissussa.
Ilmoitan, kun olen perillä kohteessa. Soitellaan, jos on asiaa tai haluan muuten vaan jutella. Viestitellään tilanteen mukaan. Mutta jotkut hyvän yön tai aamun toivotukset on ihan turhia. Illalla voi mennä myöhempään, joten on ihan turha häiritä toista. Aamullakaan ei kannata häiritä, koska toinen voi olla nukkumassa
Ei, hän soittaa videopuhelun.