Trump nimittää nyt todella vakuuttavia ihmisiä rinnalleen!!
Nyt aletaan ihan oikiasti parantaa maailmaa ja poistaa korruptiota!
Kommentit (218)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistaa korruptiota korruptoituneilla? Siellähän on mennyt aikalailla kaikki tärkeimmät roolit AIPACin "palkkalistoilla" oleville.
Ja deep statesta alati mölisevät republikaanit perustivat välittömästi Muskin roolin kautta oman ulkoparlamentaarisen deep statensa. Tästä tulee kyllä vielä viihdettä koko rahalla! 😂
Mikä deep state se on, kun toimii Marsista eli taivaalta käsin, eikä mistään tunneleista tai varjoisilta kujilta hämärästä?
Käyttää todellista päätäntävaltaa virallisen hallinnon ulkopuolelta.
Voi toimia neuvonantajan roolissa. Kun ei halua lopettaa menestyvää yritystoimintaansa.
Jefrey epsteinin tarina mennyt monelta oikeasti ohi ja kovaa.
Kenen rakennuksissa hän piti pippalot , saudi-arabeille, euroopan kuninkaallisille ja muille super rikkaille ?
Suurin osa kerroista tapahtui ja omistaja oli mukana joukossa, kuinka tärkeä oli saada murhattua Jefrey ja miksi , olisiko kertonut kuka on ollut todellinen taustavaikuttaja ja maksaja siellä varjoissa ?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu että maga nyt toteuttaa kaikki deep state-, weffuli- ja muut salaattiliittoteoriansa ihan itse. Miljardöörit päättää ja lampaat määkii.
Aina ihmettelin miten voivat uskoa höpöteorioihinsa. No, nyt toteuttavat ne itse. Tavallaan loogista.
Kyllä. Trump itse on saatu joksikin duunariluokan messiaaksi, yhdeksi meistä. Tämä jos mikä on vuosisadan suurin ja valitettavasti myös onnistunein kusetus.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti D.O.G.E. tulee Suomeenkin. Purra oli jo kiinnostunut.
Päästään turhista paperinpyörittäjistä ja etätyöntekijöistä eroon. Tosin tekoälyhän heidät olisi kohta korvannut anyway.
Sehän on aivan hölynpöly laitos ilman mitään valtaa mihinkään, luotu vain niiden sankarien egoa hyväilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistaa korruptiota korruptoituneilla? Siellähän on mennyt aikalailla kaikki tärkeimmät roolit AIPACin "palkkalistoilla" oleville.
Ja deep statesta alati mölisevät republikaanit perustivat välittömästi Muskin roolin kautta oman ulkoparlamentaarisen deep statensa. Tästä tulee kyllä vielä viihdettä koko rahalla! 😂
Mikä deep state se on, kun toimii Marsista eli taivaalta käsin, eikä mistään tunneleista tai varjoisilta kujilta hämärästä?
Käyttää todellista päätäntävaltaa virallisen hallinnon ulkopuolelta.
Voi toimia neuvonantajan roolissa. Kun ei halua lopettaa menestyvää yritystoimintaansa.
Ja paskat, tulee käyttämään päätäntävaltaa, mutta ei virallisesti koska se olisi jopa USA:ssa laitonta. Lukuisten säätelyrikkomusten kohteena olevien yhtiöiden omistaja/johtaja päättämään säätelystä, mikä voisi mennä pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Jefrey epsteinin tarina mennyt monelta oikeasti ohi ja kovaa.
Kenen rakennuksissa hän piti pippalot , saudi-arabeille, euroopan kuninkaallisille ja muille super rikkaille ?
Suurin osa kerroista tapahtui ja omistaja oli mukana joukossa, kuinka tärkeä oli saada murhattua Jefrey ja miksi , olisiko kertonut kuka on ollut todellinen taustavaikuttaja ja maksaja siellä varjoissa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siittä vain lisää tv:stä tuttuja juontajia ministereiksi
No, meillä oli pääministerinä kaupan kassa.
Jotkut jäävät jumiin meneeseen, joko omaan tai muiden. Jotkut jäävät jumiin nuoruuden kesätöihin ja keikkatöihin, joko omiin tai muiden. Marin ei ole mitenkään harvinainen tapaus Suomessa, joka on nuoruudessa tehnyt ns. paskatöitä, ennen korkeakoulutusta ja vaikuttavaa uraa. Suomessa kenestä tahansa voi tulla mitä tahansa. Persuilla tuo on vain mainoslause. Oikeasti eivät hyväksy sitä, että vaatimattomista oloista voi Suomessa nousta ja edetä jopa pääministeriksi.
Toisaalta ovat kovasti sitä vastaan, että puhutaan paskatöistä. Työttömienhän ei saa olla nirsoja. Mutta persun mukaan kaupankassana toimiminen nuoruudessa määrittelee ihmisen loppuelämän - tuosta ei sovi edetä urallaan. Niin ristiriitaista porukkaa nuo persut. Ihanteellisia vain vaalipuheissaan. Ällöttää tuo nytkin telkkarissa pyörivä mainos, joka valehtelee, että meillä jokaisesta voi tulla mitä vain. No ei ainakaan kaupan kassoista persujen mielestä.
Sketsiviihde jatkuu, Trump nimitti Showpainipomon opetusministeriksi ja televisiolääkärin liittovaltion sairausvakuutusohjelmien johtoon. 😂
Vierailija kirjoitti:
Isot juhlat tammikuussa
Sirkuskarnevaalit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu että maga nyt toteuttaa kaikki deep state-, weffuli- ja muut salaattiliittoteoriansa ihan itse. Miljardöörit päättää ja lampaat määkii.
Aina ihmettelin miten voivat uskoa höpöteorioihinsa. No, nyt toteuttavat ne itse. Tavallaan loogista.
Kyllä. Trump itse on saatu joksikin duunariluokan messiaaksi, yhdeksi meistä. Tämä jos mikä on vuosisadan suurin ja valitettavasti myös onnistunein kusetus.
Mikä kusetus se on jos edellisellä kaudella 2017-2021 hän piti kaikki vaalilupauksensa ja äänestäjät olivat tyytyväisiä ja aika ei ole muuttanut äänestäjien arviota ja odottavat uudelta kaudelta 2025-2029 samaa. Bideniin ei oltiu tyytyväisiä kun parhaat asiantuntijat joka alalta olivat puikoissa, nyt on vauhti päällä teeveestä tutut naamat ja legendat päättämässä - JFK, dr Oz terveydestä, Musk melkein kakkospresidenttinä "tumpin" rinnalla, jne.
En toedä, meneekö demarien pelkäämän project 2025:n mukaan, ainakaan siitä ei ole nyt valitettu olisi totalitäärinen militaristinen natsahallinto muodostumassa, vaan sirkus pelleineen.
Pelle aloittaa kansan toivoman vallankumouksen - Joker & Folie a Deux!
Gaetz tippui nyt oikeusministerin pallilta. Maksullinen X alaikäisten kanssa oli sitten Kuitenkin too much?
Vierailija kirjoitti:
Nyt wokejengillä tulee olemaan seuraavat neljä vuotta niin syväharmillisia tunneasiantuntijuuskokemuksia, että koneen säätiö epäilemättä joutuu kohdistaa rajallisia varojaan kesäkurpitsahanuritaitureiden sijasta ehkä hieman harkitummin.
Mitenkä esim tuo Matt Gaetzin valinta on edennyt? Varmaan hyvin sillä omien sanojensa mukaan Trump valitsee vain parhaita kandinaatteja.
Trump mökelsi tummaihoiset puolelleen.
"I love the Black population of this country". Mitä siitä, että puhui niistä n e e k e r e i n ä.
Nyt sitten, kun pääsee pressaksi, niin sen valinnat on olleet 80 prosenttisesti valkoihoisia. Jätti tummat vaaleissa auttaneet poliitikot miettimään, että mitä tuli tehtyä.
Gaetz; Olipas siinä sopiva henkilö oikeusministeriksi. Ehtaa trump- laatua.
Gop on kyllä niin kristillinen ja perhearvoja kannattava puolue. Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gaetz- raportti sopii kuvioon täydellisesti. Se negatiivinen asia toteutetaan mitä on ensin itse visioitu ja vastapuoleen projisoitu. Ja sitten tehdään se ta-daa! Itse. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti D.O.G.E. tulee Suomeenkin. Purra oli jo kiinnostunut.
Päästään turhista paperinpyörittäjistä ja etätyöntekijöistä eroon. Tosin tekoälyhän heidät olisi kohta korvannut anyway.
Sehän on aivan hölynpöly laitos ilman mitään valtaa mihinkään, luotu vain niiden sankarien egoa hyväilemään.
Vaihdetaan loppu kulta dogeen. Siitähän se riemu repeäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot juhlat tammikuussa
Sirkuskarnevaalit
Tämä
Putte pelkää, koska oven takana on arvaamaton hullu kirveen kanssa. Putlerilla jaskat housuiaa, hahahahahahahaaaa!