Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavismies meni tinderiin ja antoi 16000 tykkästä. Tässä on JÄRKYTTÄVÄ loppu tulos.

Vierailija
15.11.2024 |

Spoileri: Nuori mies ei oikeasti ollut keskiverto vaan top 10% mies [188cm, varakas, hiusraja, kaveripiiri, harrastukset]. Hän sai kokonaiset kolme treffiä joista mikään ei johtanut mihinkään.

Miten kehtaatte väittää että kyllä se tavismieskin naisille kelpaa??

Kommentit (246)

Vierailija
41/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on nimenomaan siinä että tykkäyksiä on tehty niin paljon. Ainakin vanhastaan Tinder arvostaa jos mies on "ronkeli" ja ei tykkää kaikista tai lähes kaikista jotka tulevat vastaan. Muutoin Tinderin algoritmi pudottaa profiilin näkyvistä ja profiili ei näy lainkaan tai vähän, jolloin mitään osumiakaan ei voi tulla.

Vierailija
42/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko miehet että naiset on niin tyhmiä ettei tajua jonkun olevan spammaaja? Tuollainen tyyppi ohitetaan roskapostina kuten kuuluukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiusraja ei ollut täydellinen, eikä leuka.

Ei ole myöskään metsästäjän silmiä. Ai ai.

Eikä taatusti ole lääkärilentäjäkalsarimallikaan. Ei kiitos.

Mulle selvisi joku aika sitten, että astronauttikirurgilla on tosielämän esikuva, Jonny Kim (ammattisotilas, lääkäri, astronautti). Mutta eipä ole Kimilläkään jykevää leukaa.

Vierailija
44/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet toimivat ilmeisesti näin, kaikille tykkäys kun naiset tykkäilee, jos oikeasti kiinnostaa? Huomaako miehet edes itse aiheuttamaansa ongelmaa. En koskaan mene mihinkään Tinderiin epätoivoisten riepoteltavaksi.

Ja nämä höhlät eivät ole tietoisia Tinderin algoritmeistä, nehän tuota hommaa määrää paljolti. Tinderhän haluaa ettei kukaan pariutuisi ja sovelluksessa oltaisiin mieluusti koko loppuelämä. Esim. tuo että laittaa tyyliin joka toiselle tykkäyksen on yksi tyhmimmistä teoista mitä voi tehdä.

Vierailija
45/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai kukaan muija tollasta tyrkkyä halua :D

Mistä ne muijat tietäisivät että se on tyrkky?

Naamasta näkee.

Niin, ihmeesti ne sen epätoivon huomaavat. Pienimmästäkin merkistä.

Tavismiehen naama = pettäjä, hakkaajaa, kusipää, ahdistelija, sika.

Komea naama = sen luonnekin on ihan huippu.

Nlin naiset ajattelevat.

Pääsääntöisesti kokemus on opettanut, että noin se menee 97 % tapauksissa.

Kunnioitettava kokemushistoria tarvitaan noin tarkkaan arvioon.

Vierailija
46/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi naiset ovat maailman nirsoimpia. Suomessa onkiin yli 1.2 miljoonaa siinkkua näin pienessä maassa. Ei ihme kun syntyvyys laskee kun naisille kelpaa vain komeat top 100 miehet joten sadat tuhannet tavis miehet ei saa parisuhdettta.

Vierailija
47/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät edes halua ymmärtää miesten ongelmia, koska naiset itse ovat karkkikaupassa.

Vierailija
48/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetun ymmärtäminen on näköjään hankalaa. Tinderissä pyyhkäistään sekä oikealle, että vasemmalle. Tuo 16000 sisältää molemmat.

Vierailija
49/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet toimivat ilmeisesti näin, kaikille tykkäys kun naiset tykkäilee, jos oikeasti kiinnostaa? Huomaako miehet edes itse aiheuttamaansa ongelmaa. En koskaan mene mihinkään Tinderiin epätoivoisten riepoteltavaksi.

mikä oli ongelma siinä että tykkää kaikista?

jos 16000 tykkäyksellä pääsee 3 treffeille, niin 5000 tykkäyksellä olisi päässyt maksimissaan yhdelle treffille. ei ne 3 treffiä vielä niin iso vaivannäkö ole, että siitä pitäisi tehdä ongelma

Vierailija
50/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät edes halua ymmärtää miesten ongelmia, koska naiset itse ovat karkkikaupassa.

Miesten itse aiheuttama ongelma, mitäs olette niin helppoja ja kaikki siellä Tinderissä? Kilpailu on kovaa ja heikommat jää ilman.

Vierailija
51/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi 90-luvulla ei ollut tinderiä. Riitti ihan kirjekyyhkyt eli kirjeenvaihto, jolla puolin ja toisin hurmasimme toisemme. Mies on ihan tavis ja nainen on myös tavis. Liki 30 vuotta on yhteistä onnellista latua takana ja toivottavasti toiset 30 vuotta vielä edessä.

Vierailija
52/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää, että mies on epätoivoinen? Näkyykö siellä tinderissä, kuinka monille mies on antanut tykkäyksen?

Ei, mietin lähinnä sitä kun jokainen mies spämmää niitä tykkäyksiä niin naisilla on ilmoitukset täynnä "hälläväliä, anna pildee" miehiä, miten sieltä navigoidaan ja nähdään mies, joka tykkäsi koska oli aidosti kiinnostunut? En ymmärrä.

Vierailija
53/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä höhlät eivät ole tietoisia Tinderin algoritmeistä, nehän tuota hommaa määrää paljolti. Tinderhän haluaa ettei kukaan pariutuisi ja sovelluksessa oltaisiin mieluusti koko loppuelämä. Esim. tuo että laittaa tyyliin joka toiselle tykkäyksen on yksi tyhmimmistä teoista mitä voi tehdä.

miksi laittaisin tykkäyksen vain joka toiselle naiselle? tykkäsin kaikista ja sain 2 vuodessa 0 matchia. eli ihan turhaan olisin karsinut puolet naisista pois.

Vierailija
54/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tollaisista hienouksista kukaan normimies mitään tiedä. Kuka sinne uskaltaa mennä itseään munaamaan jos tykkäyksen antamistakin pitää jollakin tavoin pidätellä, vaikka tykkäisi. Ei aloitteleva käyttäjä välttämättä höhlä ole, hän ehkä ei vain vielä tiedä käyttäytymissääntöjä.

Vierailija
55/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen on näköjään hankalaa. Tinderissä pyyhkäistään sekä oikealle, että vasemmalle. Tuo 16000 sisältää molemmat.

Ahaa, ja sun mielestä se oikea tykkäyslukema (noin 8000) oli tosi paljon parempi ja kyseisen miehen olisi pitänyt saada heiltä kaikilta tykkäys takaisin? Kävikö hän treffeillä edes niiden noin 300 naisen kanssa, jotka mätsäsivät hänen kanssaan? 

Vierailija
56/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miten joillain on aikaa selailla deittiappeja. Maksaa sen kuukausmaksun ja kattoo tykkäyksistä parhaimmat ja sopii treffit. Ei siitä tarvitse tehdä niin vaikeaa.

Vierailija
57/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni Tinderistä.

Olen n. 45-vuotias mies pääkaupunkiseudulta. Menneisyydessä 3 pidempää parisuhdetta. Ensimmäinen kesti noin 6 vuotta, toinen reilu 20 vuotta (josta 2 lasta) ja kolmas noin 2 vuotta. Niiden lisäksi satunnaisia säätöjä sinkkujaksoilla. Nyt olen ollut noin 3 vuotta sinkkuna ja sinä aikana ensimmäistä kertaa Tinderissä. Olen töissä, urheilen ja harrastan, ja kavereita olisi enemmän kuin ehtii tapaamaan. Olen sosiaalinen ja pidetty. Minulla on maksettu omistusasunto eikä taloudessa ole nyt tai koskaan ollutkaan mitään häikkää.

2,5 vuoden aikana Tinderissä olen antanut noin 5-10 likeä kuukaudessa eli karkeasti arvioiden noin 300 maksimissaan. Tiedän, että olen hyvin valikoiva, mutta pyrinkin antamaan liken ainoastaan naisille, joiden profiilin perusteella kuvittelen meillä olevan edes jotain yhteistä.

Yhtään ainoaa matchia en ole saanut. (Siis niihin, joissa olen itse antanut ensin liken)

Jos maksan Tinderistä, näen, että saan likejä todella upeilta naisilta ja se toki tuntuu hyvältä. Tästä olen päätellyt, että minun likejä ei todennäköisesti Tinder näytä niille, joille ilmaisjaksoilla olen likejä laittanut. Eli Tinder toimii kun maksat siitä, luovut perinteisestä roolista ensimmäisen aloitteen tekijänä ja peruspalikat on muutenkin kunnossa. En todella ole mikään miesmalli, enkä kylve rahassa. Ihan turha on Tinderiä haukkua, puhumattakaan ihmisistä siellä.

Vierailija
58/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16000 tykkäystä tarkoittaa pakosti maantieteellisesti aika laajaa aluetta. Naisilla raja voi olla vaikka vain oma kaupunki, joten 99% tykkäyksistä mennyt haaskuun

Vierailija
59/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi laittaisin tykkäyksen vain joka toiselle naiselle? tykkäsin kaikista ja sain 2 vuodessa 0 matchia. eli ihan turhaan olisin karsinut puolet naisista pois.

Sama itsellä. Jos 2 vuodessa olisi saanut vaikka 10 matchia, niin olisi voinut alkaa karsimaan tykkäyksiä, ettei matcheja kerry liikaa, mutta kun niitä matcheja ei tullut vuosien aikana yhtään, niin turha siinä olisi ollut nirsoilla.

M

Vierailija
60/246 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia näyttää olevan aika paljon miehillä tämän palstan perusteella. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Onko miesten mielekästä edes käyttää koko sovellusta? Nyt heitä lienee siellä liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi