Uskallatko mennä pimeällä, marraskuussa, kello 3 kävelylenkille?
Omassa asuinympäristössäsi? Kun on todella hiljaista, pimeää ja aavemaista. Vai olisiko se liikaa tai liian vaarallista, riippuen alueesta. Saa ottaa taskulampun taskuun. Silloin kun ei mene postinjakajat. Entä puhelin auki vai kiinni. Ei niin että tippuu jorpakkoon tai ojaan.
Kommentit (82)
Uskaltaisin, maalla ja kaupungissa, etenkin maalla.
T. Kaupunkilaisnainen
Uskallan nukkua vaikka pihalla teltassa. Lähimpään naapuriin melkein kilometri. Lähimpään kerrostaloon yli 30km.
Ruputuspatukka leijailee ilmassa...ruputustuoli narisee itsekseen...
Mulle tuli kerran hirvi vastaan keskeltä pimeyttä, olimme noin 2 metrin päässä toisistamme. Sen jälkeen en ole uskaltanut.
Vierailija kirjoitti:
Ruputuspatukka leijailee ilmassa...ruputustuoli narisee itsekseen...
HUI!
Outo kysymys. Tottakai teen mitä haluan kotonani milloin haluan. Olen suomessa, omassa maassani ja omassa kotonani ja teen mitä huvittaa. Siihen ei ole kenelläkään mitään sanomista ja ihmettelen kovasti jos joku pelkää jotain olematonta niin että ei muka uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Tottakai teen mitä haluan kotonani milloin haluan. Olen suomessa, omassa maassani ja omassa kotonani ja teen mitä huvittaa. Siihen ei ole kenelläkään mitään sanomista ja ihmettelen kovasti jos joku pelkää jotain olematonta niin että ei muka uskalla.
Joo, kyllä.
Ruputuspatukka leijailee ilmassa...
Kävin yhtenä unettomana yönä kolmelta kävelyllä tai ainakin yritin, läheisestä leikkipuistosta kuului keinun vinkunaa ja oli niin aavemaista, että palasin kotiin.
Usein käyn yöllä lenkillä. Asun Hkissä rauhallisessa lähiössä, eipä siellä ole ketään juurikaan liikkeellä siihen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
T. Kaupunkilaisnainen
Mä uskallan kaupungissa, mutta maalla en uskaltaisi. Vastaan voi tulla kaahari, ei kävelyteitä, tai aggressiivinen ukko pyssyn kanssa.
Uskallan. Haluaisin, mutta aina on velvollisuuksia, joiden vuoksi pitää nukkua. Vaikka olen vuorotyössä. Olen yöihminen, Nytkin haluaisin mennä ulos katselemaan yötä, mutta vielä pitää laitella tiskejä ja pyykkejä.
En ole kaunis joten ei minua pelota kävellä missään
Vierailija kirjoitti:
Eipä täällä maalla ole juuri eroa kävelylenkillä klo 3 ja klo 15. Uskaltaisin siis, mutta nukun mieluummin.
Tottakai on. Täysin pimeää, eikä teillä ole katuvaloja.
En uskaltaisi enää, nuorempana kyllä oli vielä rohkeutta.
intervallilenkki on joskus ollut passeli joulukuussa pienessä pakkasessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kaupunkilaisnainen
Mä uskallan kaupungissa, mutta maalla en uskaltaisi. Vastaan voi tulla kaahari, ei kävelyteitä, tai aggressiivinen ukko pyssyn kanssa.
Jos maalla tulee vastaan kaahari, sä kuulet sen kaukaa ja osaat hypätä syrjään kauan ennen kuin kaahari on kohdallasi.
Pyssyukko tulee vastaan todennäköisemmin kaupungissa kuin maalla.
En uskalla, enkä mene ulos yöllä klo 3, jos ei ole ihan pakko eli joku hätätilanne.