Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotityöt

Vierailija
14.11.2024 |

Vaimo kertoo työkavereilleen ja ehkä vanhemmilleen että hän joutuu tekemään kaikki kotityöt. Siivoukset, kaiken lapsiin liittyvän, ruuan yms.

Tämän johdosta anoppi on alkanut vihaamaan minua, tai ehkä se on liian voimakas sana mutta ei ainakaan pidä minusta.

Tosiasia on että vaimoni on tehnyt ruuan 2-3 vuoden aikana viitisen kertaa. Minä teen toisin sanoen aina. Alussa vaimo ei oikeen innostunut edes siivous hommista. Olen opettanut hänelle perus siisteyttä suoraan sanottuna. Teen aina arkisiivouksen ja vaimo nykyään pari kertaa kk tekee sen kunnon siivouksen minkä tekee kyllä todella hyvin. Itse en jaksa nähdä semmoiseen vaivaa.

Kerran jopa kun tein jonkun piirakan hän vei sen töihin ja kertoi että oli itse sen tehnyt. Kuulin sen sattumalta mutta en todellakaan halunnut käräyttää häntä.

Olen tämän asian tiennyt hänestä ehkä aina että kertoilee semmoisille ystäville ketä itse en kovin hyvin tunne että hän joutuu raatamaan meillä kotona. Ei meidän yhteisille ystäville kuitenkaan koska he tietävät totuuden. 

En ihan hirveästi piittaa tästä asiasta mutta onko tämä kovin yleistä? Kertokaapa naiset rehellisesti. Nykyään kun ajat ovat erilaiset kuin 50 vuotta sitten esimerkiksi.

Teen siis mielelläni meillä ruuat ja arkisiivoukset yms kyllä. Anopin käytös on alkanut viime aikoina ärsyttämään mutta en oikeen osaa ottaa asiaa puheeksi. Epäilen että se voisi johtua tästä. Anopin vihjailut viittaa siihen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta muka kuulit, mitä vaimo oli sanonut jostain piirakasta töissä. Todella uskottavaa.

Vierailija
2/3 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattumalta muka kuulit, mitä vaimo oli sanonut jostain piirakasta töissä. Todella uskottavaa.

Kuvitteletko että tulen tänne valehtelemaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin sen hänen työkaveriltaan joka kävi meillä samana päivänä piipahtamassa. Ohimennen sanoi.