Kun alkaa olemaan 40v mittarissa niin rupeaa tämä kroppa näköjään hyytymään ja hajoamaan ihan kunnolla.
Vielä melkein 30 vuotta pitäisi töitäkin tehdä,,en taida kyllä siihen pystyä.
Kommentit (145)
Kehoa pitää alkaa huoltamaan 30-vuotiaana. 40 viimeistään. Muuten tulee ennenaikainen exitus.
Vaihdevuodetko. Ei muuta kuin vitamiinia nokkaan, villaa ja kipuvoide apteekista. Osalla on joku vuotohäiriöpilleri. Jos se tilanne hieman rauhoittuu myöhemmin.
Montako kymmentä kiloa on sitä ylipainoa?
Ei nelikymppisenä pitäisi vielä missään tuntua.Elintavat kuntoon ja liikuntaa oman kunnon mukaan,M44.
Äitini sano et nelikymmppisenä oli parhaimmillaan. Sillä oli kunnon six päkkiki
Vierailija kirjoitti:
Oletko pitänyt siitä huolta terveellisillä elämäntavoilla?
Kerro nyt uteliaille, että miten olen huoltanut kehoa väärin, kun on moninivelrikko. Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun ei lääkäritkään osaa vastata
Vierailija kirjoitti:
Odotas kun olet 60 v.
Odotas kun olet 70
Höpöhöpö. Mä oon yli viiskymppinen ja kohtalaisessa kunnossa vieläkin, eilen kokeilin kuntosalilla leuanvetoja ja sain 10 toistoa.
Syökää terveellisesti ja liikkukaa niin kunto pysyy hyvänä<3
Ap on nippanappa keski-ikäinen ja kroppa ihan p###na,väitän että jotain on tehty väärin että tuohon on päädytty.
Mulla tuli kaikki vaivat kun täytin 60v.
Sama mut hyvä vaan. Ei ympäristö kestä ihmisten itsekästä halua elää pitkään.
Ap:tä itkettää jo, vaikka ei ole edes vielä 40. Voin kertoa, että ihmisen näkyvin rupsahdus on 45-50 ihan plastiikkakirurgien mukaan ja päälle toki nousevat verenpaineet , kertyvät kilot ja naisilla esivaihtarit. Onnea.
syö vähemmän ja liiku enenmän.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Mä oon yli viiskymppinen ja kohtalaisessa kunnossa vieläkin, eilen kokeilin kuntosalilla leuanvetoja ja sain 10 toistoa.
Syökää terveellisesti ja liikkukaa niin kunto pysyy hyvänä<3
Kyllä nelikymppinen voi olla jo ihan kehäraakki jos ylipainoa tai joku sairaus ja ei liikuntaa sit siihen vielä joku fyysinen työ.
Vierailija kirjoitti:
Ei nelikymppisenä pitäisi vielä missään tuntua.Elintavat kuntoon ja liikuntaa oman kunnon mukaan,M44.
Kaikki ei ole elintavoista kiinni. Itse sairastuin jo tosi nuorena moniin kroonisiin sairauksiin, enkä todellakaan ole ainoa. Ulospäin näytän terveeltä ja sporttiselta, harva tietää mikä on kondis oikeasti. Mulla on jopa nivelrikkoiset polvet kolmekymppisenä jo. Saat olla erittäin kiitollinen kun olet perusterve, niin olisin minäkin jos pelkät elämäntavat vaikuttaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotas kun olet 60 v.
Odotas kun olet 70
Odotan kun olet 80
Minkälaista työtä teet? Ymmärrän jos jotain fyysistä, mutta muuten ei pitäisi kropan vielä irtisanoa. Jos et liiku niin ala liikkumaan salia ja Kävely- ja/tai juoksulenkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotas kun olet 60 v.
Odotas kun olet 70
Odotan kun olet 80
Odotas kun olet 90
Oletko pitänyt siitä huolta terveellisillä elämäntavoilla?