Jos törmäät autolla toisen auton perään niin onko se aina peräänajajan vika?
Jos vaikka toinen vaihtaa kaistaa sun eteen ja pistää jarrut pohjaan yrittäen saada vakuutusrahat.
Kommentit (25)
Kyllä. Itse olen kerän hulppeat rahat juuri noin. Motarille kannattaa mennä passiin ja sitten työntää auto johonkin sopivaan kohtaan. Kehätiellä on myös tehdä äkkijarrutus ja ottaa perään 50 autoa. Eräs tuttuni on myös peukaloinnut jarruvaloa niin, että sen voi kytkeä ratin sivussa olevalla vivulla kätevästi pois halutessaan. On siinä peräänajajan sopottamista kuunnellessa pokassa pitämistä, kun tämä vannoo äitivainaansa nimeen miten ei nähnyt jarruvaloja missään vaiheessa!
Vierailija kirjoitti:
Pääsääntöisesti on. Myös silloin kun risteyksessä lähdette ja toisen auto valuu taakse päin. Vain harvoin pystyy todentamaan, että toinen olisi tehnyt tämän tahallaan.
Tämän takia pitää jättää myös turvaväliä, eikä myöskää väkisin imeä niitä edellä olevan pakokaasuja omiin kanaviin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lähellekkään aina perään ajajan vika. Kovat jarrutukset tarpeettomasti on kiellettyä.
Kyllä se vaan niin menee että jos on sana sanaan vastaan niin se on peräänajajan syy koska hänellä ei ole ollut riittävä turvaväli ja jarruttaja sanoo väistäneensä peuraa vaikka mitään peuraa ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Itse olen kerän hulppeat rahat juuri noin. Motarille kannattaa mennä passiin ja sitten työntää auto johonkin sopivaan kohtaan. Kehätiellä on myös tehdä äkkijarrutus ja ottaa perään 50 autoa. Eräs tuttuni on myös peukaloinnut jarruvaloa niin, että sen voi kytkeä ratin sivussa olevalla vivulla kätevästi pois halutessaan. On siinä peräänajajan sopottamista kuunnellessa pokassa pitämistä, kun tämä vannoo äitivainaansa nimeen miten ei nähnyt jarruvaloja missään vaiheessa!
Tuttusi on todennäköisesti neliraajahalvaantunut tuon tempun jälkeen joten kannattaa miettiä millä tavalla lähtee kiusaamaan muita autoilijoita.
Minä olin tuo valuvan auton kuljettaja. Tömähti risteyksessä, kun olin ensimmäisenä punaisissa. Samalla vaihtui valo, laitoin vilkun oikealle risteykseen ja yritin viittiloida että tulisi perässä mutta kuski kiihdytti suoraan. Luuli sitten varmaan että olisin sitä syyttänyt. Mulle ei tullut mitään kun vetokoukku. Mutta olisin ilman muuta myöntänyt että mulla valui keulaan.