Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vttu minun tekisi mieli lopettaa tämä taivallus tässä maailmassa!

Vierailija
14.11.2024 |

Kun ei mitään muuta ole kuin vastoinkäymisiä joka helvetin muodossa sairauksista laitteiden/tekniikan pettämiseen ja kun työkyky mennyt niin mihinkään ei varaa kohta ja kaikki paskana niin mitä järkeä koko elämässä enää on kun ei ole kuin pelkkää paskaa!

Ja aloitus tietysti poistuu kun mistään ei saa puhua vaan pitäisi kaikki paska niellä ja pärjätä kunnes pää sekoaa kokonaan kun suomalainen ei valita eikä itke kuuluu sanonta jota lapsesta saakka työnnetty pää täyteen, ei saa valittaa mistään!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valittaa saa, mutta ei siitä mitään hyötyä ole.

Vierailija
22/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjällä kaikki on paskaa paitsi kusi. Ei kai sinulla ihan niin huonosti mene? Valittaminen on täysin sallittua. Mikään laki ei sitä kiellä.

Masentunut ja pahasti ahdistunut jolloin kaikki asiat saa hermoromahduksen partaalle tai olen siinä jo. Ei kestä mitään vastoinkäymistä vaan nytkin haluaisi tehdä tiedätte kyllä mitä. ap

Mene lääkärille. Sulla on aivokemiat sekaisin ja lääkitys voisi auttaa siinä. Terapiastakin voisi olla hyötyä. Ei siinä ole mitään sen kummempaa, lähes kaikilla on jossain vaiheessa paha olla. Ja vaikka tuntuu että haluaisi tehdä tiedät-kyllä-minkä, niin ei sulla ole mitään hävittävää jos kokeilet hakea apua ensin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hätäile, pahin menee kyllä ohi. Anna ajalle mahdollisuus. Kavereita? Harrastuksia? Luonto? Jotain millä saat päänsisäisen ylitilan nollattua edes hetkeksi. Nukkuminen?

Minulla on pahin vasta edessä kun kaikki kaatuu päälle eikä minulla ole aikaa jäljellä juuri. Ei ole kavereita harrastuksia ja luonnosta en saa enää mitään irti. Nukkumisesta ei tule enää juuri mitään kun kaikki paska ja stressi pilannut senkin. ap

Ymmärrän hyvin sinua ja tilanettasi. Ilman mitään uskonnollista aivopesua, oletko ajatellut että menisit kirkkoon? Pappien jorinat voi ohittaa, mutta kirkoissa voi olla jotain rauhoittavaa. Sinne vaan takariviin istumaan. Lähtee pois jos ei tunnu hyvältä.

Vierailija
24/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserius on valinta. Mene töihin!

Vierailija
25/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

masennus on valinta

Masennus ei ole valinta! Tiedät sen sitten kun koet sen jos et aiemmin.

Vierailija
26/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää hullut rankametsään.jotaa hyötyä teistäkin.

Vierailija
27/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkyky mennyt eikä pysty töissä olemaan enää niin aika turha olen joten pois joudan. ap

Vierailija
28/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hätäile, pahin menee kyllä ohi. Anna ajalle mahdollisuus. Kavereita? Harrastuksia? Luonto? Jotain millä saat päänsisäisen ylitilan nollattua edes hetkeksi. Nukkuminen?

Minulla on pahin vasta edessä kun kaikki kaatuu päälle eikä minulla ole aikaa jäljellä juuri. Ei ole kavereita harrastuksia ja luonnosta en saa enää mitään irti. Nukkumisesta ei tule enää juuri mitään kun kaikki paska ja stressi pilannut senkin. ap

Sitähän voi odottaa, että kaikki kaatuu päälle. Joskus käy niin, että siinä se stressikin häviää, eikä se kaiken kaatuminen aina ole niin paha kun sen pelkääminen. Ymmärrän hyvin ajatuksesi. Se on ihan kunnioitettavaa, että ihmiset ottavat johtajuuden omasta elämästään ja tekevät omat ratkaisunsa. Katsoisin kuitenkin ensin, että miltä se elämä näyttää ja tuntuu sitten kun kaikki on kaatunut päälle.

Vierailija
29/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin joskus lukion psykologian kirja alkoi sanoilla: kenelläkään ei ole täydellistä lapsuutta. Ehkä joillakin on, mutta useimmilla kuitenkin on joku pieni murhe sieltä. Joillekin murhetta on tullut paljon, liikaa. 

Mutta se oli lapsena. Aikuisena on muutettava omaa ajatusmallia. On mahdotonta että aivan kaikki epäonnistuisi. Onnistumisia pitää itsestäänselvänä ja se on eräänlaista kiittämättömyyttä. Nyckeln till glädje är tacksamhet.

Et ole lapsi enää, vaan aikuinen. Ajattele että käännät sivua ja päivität Sinä 2.0. Niin kauan kun on elämää on toivoa.

Vierailija
30/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heikot sortuu elontiellä.vahvat pärjää eikä pää hajoa.

kaikilla se määränpää on lopulta sama

Vierailija
31/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainoa syy elää on käydä töissä?

Vierailija
32/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjällä kaikki on paskaa paitsi kusi. Ei kai sinulla ihan niin huonosti mene? Valittaminen on täysin sallittua. Mikään laki ei sitä kiellä.

Masentunut ja pahasti ahdistunut jolloin kaikki asiat saa hermoromahduksen partaalle tai olen siinä jo. Ei kestä mitään vastoinkäymistä vaan nytkin haluaisi tehdä tiedätte kyllä mitä. ap

Tiedän ettei paljoa lohduta tieto että tällä hetkellä monilla menee huonosti. Menisit kuitenkin lääkäriin, saisit jotain nappulaa pahoinvointiin. 

Vierailija
33/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tämä lyödyn lyöminen! Eikö ole muuta tekemistä? 

Olette sairaampia kuin ap. 

Vierailija
34/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä valittaa saa, mutta ei siitä mitään hyötyä ole.

Terapiahan on juuri valittamista. Tarkoitat varmaan, että kukaan ei halua kuunnella ihmisiä, joilla on hätä, jos heille ei makseta siitä, koska se on raskasta. Siksi ne useimmat kaverit haviää kun on vaikeaa.

Vierailija
35/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin käy kaikkien niiden, jotka unhottavat Jumalan, jumalattoman toivo katoaa."

"Olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo".

- Raamattu -

Vierailija
36/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menkää hullut rankametsään.jotaa hyötyä teistäkin.

Tein vuosikausia eri metsätöitä ja myös käsin vetäny rankoja pinoon ensin moottorisahalla poikki umpihangessa välillä kylmä ja muuta. Selkä ei enää kestä. Saa mennä kokeilemaan.

Mutta ei minusta enää mihinkään hyötyä ole vaan pelkkää haittaa. ap

Vierailija
37/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vattu teitä vinkujia...pienestäkin asiasta ollaan vetämässä itseään kiikkuun ,en ihmettele yhtään tätä z sukupolvea kun kaikki pitää tuoda nenän eteen kulta lautasella kuin käenpojille

Vierailija
38/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikka on nykyään kummallisen hajoavaa. Tai aina ollut. Usein vaaditaan vielä että pitää olla tulostin tai joku kone, laite - että kaikki toimii. Ellei tee keskiaikaiseen tyyliin sulkakynällä ja pesusoikko. Nyt on marraskuu, vähän harmaatakin ollut. Olisiko valopilkkuja.

Vierailija
39/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa tämä lyödyn lyöminen! Eikö ole muuta tekemistä? 

Olette sairaampia kuin ap. 

Nautin siitä 

Vierailija
40/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vattu teitä vinkujia...pienestäkin asiasta ollaan vetämässä itseään kiikkuun ,en ihmettele yhtään tätä z sukupolvea kun kaikki pitää tuoda nenän eteen kulta lautasella kuin käenpojille

Olen kyllä y sukupolvea ja kohta 40 mutta ihan sama paska silti olen. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä