Sinun pitää muuttaa tielle joka kantaa nimeäsi. Mihin kuntaan joutuisit muuttamaan?
Eli jos nimesi on Pirkko, niin sinun pitäisi muuttaa Pirkontielle, Pirkonkadulle, Pirkonkujalle, jne mitä näitä nyt on. Tai jos sukunimi on Saarinen niin Eliel Saarisen tie jne. Tällä periaatteella, mihin kuntaan tai kaupunkiin joutuisit muuttamaan? Jos katuja on useampi eri paikoissa niin saat valita. Nimeä ei tarvitse paljastaa.
Itse joutuisin muuttamaan Turkuun.
Kommentit (92)
Yli-Iihin sukunimen perusteella. Etunimellä ei löytynyt.
Etunimellä Lahteen, sukunimellä ei löydy.
Löytyisi n.15 km:n päästä Sukunimeni mutka
Jos katu nimessä niin Lahteen ja jos tie niin Porvooseen tai Kiiminkiin/Ouluun...
Sukunimen perusteella löytyy omasta kaupungista Kokkolasta, nuo on itselle täysin outoja kaupunkeja.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvis muuttaa mihinkään kun täältä Vaasasta löytyy mun mukaan nimetty tie
Asevelikylästä kenties? 😊
Mä asun jo nimeni mukaisella paikkakunnalla.
En kerro nimeä, mutta nimeni tulee kylän mukaan, jossa on myös sen niminen tie. Asun melkein kylän nurkilla.
Muutan Mariankadulla Maria-hotelliin nyt aluksi, katsellaan jatko sitten. Paikkoja mulle löytyy!
Pitipä oikein googlettaa, jotenkin ei edes tullut mieleen, että etunimeni olisi jossain kadunnimenä. Eli Pori, Vantaa ja Lahti löytyi, kun kokeili tiet, polut jne.
Sukunimeä ei löydy, on harvinainen muutenkin, meitä vain 12.
Asun sukuniemitieni vieressä, joten ei tarvitse lähteä tästä mihinkään. Etunimen kohdalla pitäisi muuttaa Norjaan.
Sukunimen perusteella toisellepuolen tietä,etunimen perusteella 8 km päähän.
Imatralle tai Vantaalle, sukunimen perusteella Tukholmaan, sen kadun olenkin kävellyt päästä päähän.
Aika hassua, että minulla on suhteellisen harvinainen sukunimi ja länsisuomesta sukunimi on kotoisin. Nyt asun itäsuomessa ja asuinpaikkakunnaltani löytyy sukunimeäni kantava tie. Samasta syystä en nyt halua kertoa, että mistä kunnasta.
Etunimeni mukaan nimettyjä teitä näyttäisi löytyvän Kangasalalta, Kiteeltä, Lieksasta, Nurmijärveltä ja Vantaalta. Mihinkähän noista muuttaisi 🤔
Tämä oli hauska! :-) Joutuisin muuttamaan Seinäjoelle, Raaseporiin tai Loimaalle.