Sinun pitää muuttaa tielle joka kantaa nimeäsi. Mihin kuntaan joutuisit muuttamaan?
Eli jos nimesi on Pirkko, niin sinun pitäisi muuttaa Pirkontielle, Pirkonkadulle, Pirkonkujalle, jne mitä näitä nyt on. Tai jos sukunimi on Saarinen niin Eliel Saarisen tie jne. Tällä periaatteella, mihin kuntaan tai kaupunkiin joutuisit muuttamaan? Jos katuja on useampi eri paikoissa niin saat valita. Nimeä ei tarvitse paljastaa.
Itse joutuisin muuttamaan Turkuun.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Nurmaalle/Nurmaahan/Nurmaaseen miten se ikinä taivutetaankaan, ihan uusi paikannimi mulle :D
En oo kuullu Nurma nimisestä paikasta. Missä päin ja mitä kuntia naapurissa?
Valkeakoskelle pitäisi muuttaa. (Olin ihan varma ettei minun nimellä varustettua omaa tietä löydy laisinkaan, mutta olin väärässä).
Näköjään suoraan valkoiseen taloon.
Saksaan . Tosin ei ole tien nimi, vaan alue siellä
Pielavedelle janimeni ei ole Piela eikä Vesi.
Länsi-suomen jonnekin Pohjanmaalle. Ja Ruotsiin.
Voin muuttaa melkein minne vain, etunimikatua/tietä/kujaa/polkua ei löytynyt, mutta sukunimitie löytyy omasta kotikaupungista.
Etunimi on ollut yksi Suomen suosituimmista naisennimistä melkein koko 1900-luvun ja sukunimi on eräs eläin.
En tiiä, paha sanoa, onhan noita kuitenkin.
Meidän suvussa on avioliittojen kautta erilaisia nimiä mutta myös löytyy Savosta ja Viipurista sekä Ruotsista kuin taas saman nimisiä on jotka ei ole silti samaa sukuhaaraa. Tammisaareen ilmeisesti.
Tampereelle. En muuten edes aiemmin tiennyt että on olemassa minun niminen katu.
Jussintie. Varmaan jonnekin Seinäjoen puukkojunkkareiden alueelle. Nykyisin tosin elämänkoululaisten alue :D
Ei tarvii muuttaa mihinkään. Nykyisestä kotikaupungista löytyy.
Vaikka Saksaan tai Alankomaihin. Myös USA Houston käy.