Kerro sukupuolesi, ikäsi ja seksikumppaniesi lukumäärä
Aiempi aloitus poistettiin, joten teen uuden.
Olen 37v nainen, sexikumppaneita n. 15
Kommentit (271)
48, vammainen nainen, kumppaneita o ollu..........mitäpä se muille nyt kuuluu.....mut ainaki 2-3. En enää muista useampia. Ja kaikki o ollu tasan pettäjä ennemmin tai myöhemmin ! Pettämisen pitäisi olla rangaistuksen alainen rikos !!
N 60-v ja 1 kpl, joka on edelleen käytössä.
Vierailija kirjoitti:
28, N ja 30
nykyään parisuhde 25v miehen kanssa ollut pari ihanaa vuotta <3 tämä on se oikea!
No huh huh, siis sulla oli 26-vuotiaana ollut sexiä 30 eri miehen kanssa.
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
28, N ja 30
nykyään parisuhde 25v miehen kanssa ollut pari ihanaa vuotta <3 tämä on se oikea!
No huh huh, siis sulla oli 26-vuotiaana ollut sexiä 30 eri miehen kanssa.
Ei tuossa mielestäni ole mitään ihmeellistä tai paheksuttavaa. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
157. Mt ongelmia tai sitten vaan tykkää seksistä paljon. Niin pitkään kun toi ei aiheuta ongelmia itselle tai muille ei siihen ole kellään nokankoputtamista.
Kyllä ne seksi taudit leviää.
Osa saattaa myös mennä naimisiin ihmisen kanssa jota ei oikeasti tunne.
Mieti mä oon ollut yli 200 naisen kanssa ilman kondomia. Mulla on ollut kerran klamydia.
Mulla oli klamydia ja visvasyylä yhtä aikaa. Olin saman viikon aikana kolmen eri naisen kanssa, joltain näistä sain. Kiva siinä sitten soitella muita läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sanoo, että juoksut on juostu niin ei ole luotettava.
Tiettyjen ammattien miehillä ei ole koskaan juoksut juostu.
En luota niihin yhtään.
Voitko avata hieman mitä ammatteja tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs niitä nyt olisi? Pari nuoruuden tyttöystävää, ex-vaimo, eron jälkeiset laastarinaiset, Tinder FWB:t. Noin 10? Siihen päälle toki sitten maksulliset naiset työreissuilta ulkomailta. Olisikohan 30-50 yhteensä. M44
En halua seurustella miehen kanssa joka on käynyt maksullisilla.
Mutta eikös kaikki naiset oo tavalla tai toisella maksullisia. Esim. Avioliitossa ei saa seksiä jos ei oi kämppä imuroitu ja pyykit järjestetty pilkulleen naisen tahtomalla tavalla. Eli toisin sanoen vadtikkeellista seksiä.
No, ei ole. Arvaa kuinka monen miehen kanssa oikea maksullinen nainen on ollut. Iso seksitautiriski. Ei kondomi auta kaikkiin seksitauteihin, ne tarttuvat silti.
Varmaan tuhansien, mutta vastuulliset maksulliset naiset, jotka eivät tee mitään ilman kumia ja käyvät säännöllisesti tarkastuksissa ovat paljon turvallisempia tautimielessä kuin satunnainen baaripano kännissä paljaalla.
Onko hyvä, jos on paljon vai vähän, kun molemmista haukutaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 22-vuotias mies, seksikumppaneita pyöreät 0 ollut, sekä luultavasti tulee olemaan, jos en koskaan käy maksullisella. Ja veikkaan, että en tule käymään.
Pyöreät seksikumppanit on hotteja!
-Joo en vaan tiiä semmosista mitään ku eioo yhtään ollut koskaan. Mutta kyllähän se asia niin on, että mitä enemmän ikää tulee, niin seksuaalinen kokemattomuus mielletään jotenkin häpeälliseksi asiaksi. Ennemmin, kuin että jos sitä kokemusta paljon olisi. Ja itse en kehtaisi kaikille ystäville/tutuille kertoa, että se todellisuudessa on 0. Koska vaikka 22-vuotias on nuori ikä, niin voi monilla olla hyvin jo useita kymmeniä tuohon mennessä. En tiedä. Itse en vain ole onnistunut luomaan seksuaalisia suhteita naispuoleisiin. Olen varmaan sellainen i
Minusta 22-vuotias ilman seksikokemusta on paljon normaalimpi kuin tuon ikäinen, jolla on jo kymmenien lista.
Mies, 80 wee, ollut kaikkiaan 2 yhdyntäkumppania. Kynis.mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ole kuin se yksi. Tyydyin opiskeluaikana silloiseen tyttöystävääni ja naimisissa nykyään, lapsiakin on. M37
Harmittaako sinua päivittäin, että et saanut parempaa vaimoa itsellesi? Tietääkö vaimosi, että et oikeasti rakasta häntä?
Kuka haluaa miestä joka on pannyt 50 muijaa ja oman vaimon kanssa ollessa miettii exien vartaloita sun muuta.
Kuka haluaa miestä joka on pannyt 50 muijaa ja oman vaimon kanssa ollessa miettii exien vartaloita sun muuta.
Kuka haluaa naista joka on pannu 50 miestä ja oman miehen kanssa ollessa miettii exien isompia kulleja ja muuta?
Olen eri, mutta en kyllä muista ajatelleeni entisiä kumppaneita seksin aikana. Niitä on ollut enemmän kuin yksi, muttei kyllä lähellekään noin paljon. Muistan jokaisen. (N)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti, että menet naimisiin miehen kanssa jolla olet luullut olevan 4 seksikumppania ja oikea määrä on 200 eli et tunne koko miestä. Olet rakastunut johonkin mitä ei oileasti ole olemassa.
Mitä sitten? 99.9 % todennäköisyydellä et koskaan saa tietää.
Kyllä saa.
Varsinkin monella naisella työpaikka vaihtuu usein ja saa tietoa.
Sä niinku ihan vakavissaan väität. Että mun vaimo vaihtaa duunia. Siellä tutustuu irmeliin. Vaimo kertoo mun nimen ja Irmeli on sillai et voi kamala sun mies pani mua kakkoseen 8vuotta sitten. Tän keskustelun kuulee kahvikoneen huoltaja ja hei toihan pani mua 6v sitten.
Ihan oikeasti mee lääkäriin.
Olen eri, mutta kyllä tietyn seudun saman ikäluokan ihmiset tietävät toisistaan aika paljon, varsinkin nuorena. Aikuisten varattujen ihmisten yhden illan jutut pysyy ehkä salassa, mutta jos on jonkinlaista tapailua tai toiveita vakavammasta ollut, niin ihmiset kertovat niitä kavereilleen.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen. Pyöreä nolla. En etsi seksiä vaan vakavaa parisuhdetta.
Peräkammarinpoika
Toivotan sinulle onnea etsintään.
28, N ja 30