Kerro sukupuolesi, ikäsi ja seksikumppaniesi lukumäärä
Aiempi aloitus poistettiin, joten teen uuden.
Olen 37v nainen, sexikumppaneita n. 15
Kommentit (271)
50v nainen, seksikumppaneita 3.
Vierailija kirjoitti:
Mies 39, viiden eri naisen kanssa päässyt silleen olee. Pitkissä suhteissa ollut enkä osaa harrastaa seksiä ilman tunnesidettä.
Olen varmaankin mukava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 39, viiden eri naisen kanssa päässyt silleen olee. Pitkissä suhteissa ollut enkä osaa harrastaa seksiä ilman tunnesidettä.
Olen varmaankin mukava ihminen. Korjaus: Oli tarkoitus kirjoittaa, että olet varmaankin mukava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näihin keskusteluihin tullaan aina sössöttämään tätä, kuinka on yksityisasia. Ei kenenkään ole pakko tähän keskusteluun osallistua!
Niinpä. Ei ole pakko avata keskustelua jos otsikko ei kiinnosta.
Eikä pidä ilmoittaa asiattomaksi, jos ei itseä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
M59, 200+
arvio, en noita ole laskenut
Mulla sama, 200+, M43
N45, 1 kpl, eli oma mies. Tavattiin niin nuorina, ettei muita kerennyt olla sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Ja, sitten naimisissa muilta ihmisiltä kuulet sitä sun tätä. Tulee pettymys ja ero. Miehelle loppuelämän elatusmaksut ja asunto myyntiin.
höpöhöpö, ei toimivaa aikuista parisuhdetta laiteta romukoppaan tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja, sitten naimisissa muilta ihmisiltä kuulet sitä sun tätä. Tulee pettymys ja ero. Miehelle loppuelämän elatusmaksut ja asunto myyntiin.
No ei todellakaan 😂. Eikä kukaan kyllä kerrokkaan tollasia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
N45, 1 kpl, eli oma mies. Tavattiin niin nuorina, ettei muita kerennyt olla sitä ennen.
Houkuttaako ajatus muista miehistä? Mua kiihottaa ajatus et pääsisi erittäin kokeneena antamaan sulle kyytiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kerrokaan, eikä näitä lukuja kukaan tervepäinen aikuinen ihminen edes tivaa.
Mies, 49 v., 12 kpl, näistä 9 kahden viime vuoden aikana. Nuorempana olin näkymätön, nyt olen alkanut kummasti kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kerrokaan, eikä näitä lukuja kukaan tervepäinen aikuinen ihminen edes tivaa.
3 pidempää suhdetta itsellä. Jokainen on kysynyt body c. Olen vastannut että enemmän kuin keskiverto. Tää vastaus on kelvannut
Vierailija kirjoitti:
3 pidempää suhdetta itsellä. Jokainen on kysynyt body c. Olen vastannut että enemmän kuin keskiverto. Tää vastaus on kelvannut
Näin juuri, minä sanoin, että ihan tarpeeksi. Se riitti vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri, minä sanoin, että ihan tarpeeksi. Se riitti vaimolle.
Vaimo myös sen alitajuisesti ymmärtänyt, eikä haluakaan tietää totuutta. Mulla oli railakas opiskelijanuoruus isossa turistikaupungissa, yksi elämänvaihe, nyt olen uskollinen perheenisä.
Ei se ole tyhmä kuka kysyy, vaan kuka vastaa.