Rehellisesti: voitko syödä kokonaisen 200kg suklaalevyn kerralla?
Mä en pysty. Pieni menee aika helposti, mutta sitten alkaa tökkiä...
Kommentit (68)
En ole eläissäni nähnyt 200 kg:n suklaalevyä. 🤪 En varmasti jaksaisi moista määrää syödä kerralla!!!
200 g menisi kyllä, jos ei mitään muuta söisi tunteja ennen.
200kg saisi just rekka-autolla tuotua pihaan. Ei hajuakaan kuinka iso klöntti se olisi. En pystyisi syömään.
En mä sitä kokonaisena vaan rivi kerrallaan.
Kokonainen levy menee siltä istumalta helposti.
No noin isosta levystä riittäisi useammaksi kuukaudeksi. Mistä tommosia ees saa?
Sellanen normaali 200 g levy riittää 4-7 päivää, jos jokapäivä syö, mutta välissä voi olla päiviä syömättä sitä lainkaan.
Helposti, ikävä kyllä! Ei tunnu todellakaan missään. Yritän välttää toki kun nykyisin pikkusen ylipainoa vaikka treenaan paljon. Joskus stressiin tai PMSn iskiessä tulee syötyä ja sitten menee monta kk että ei moista tapahdu
En kahtasataakiloa, mutta 200grammaa menee heittäen. Rajoitan kyllä puolen levyn kohdalla ja jätän siihen.
Erehdyit mittasuhteissa. Saat anteeksi g on parempi yksikkö suklaalevylle. Minä kyllä jaksan, mutta nyt multa hiilihydraatit pois. Ei makeita, ei kakkua , ei limsaa, ei edes omenoita. Pärjään ilman sokeririippuvuutta. En olisi uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Puolikkaan levyn voin syödä. Sekin on jo siinä ja siinä.
Ai sata kiloa? Et voi.
No en todellakaan.
Edes 200 g suklaalevy ei mahdu kokonaan kerralla suuhuni, vaikka minulla melko iso suu onkin.
Vierailija kirjoitti:
Helposti, ikävä kyllä! Ei tunnu todellakaan missään. Yritän välttää toki kun nykyisin pikkusen ylipainoa vaikka treenaan paljon. Joskus stressiin tai PMSn iskiessä tulee syötyä ja sitten menee monta kk että ei moista tapahdu
Et varmasti pysty syömään 200 kiloa suklaata kerralla. En usko hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En vain halua.
Et pystyisi. Kukaan ei pysty.
Vitsi mitä läskikasoja.. Jos täällä kysyttäs et pystytkö juoksemaan 5km ilman taukoja, niin tuskin montaa kyllä - vastausta tulee. Mut porsaille suklaa levy menee kerral helposti.
Vierailija kirjoitti:
200kg saisi just rekka-autolla tuotua pihaan. Ei hajuakaan kuinka iso klöntti se olisi. En pystyisi syömään.
Kyllä se farkulla, tai pakettiautollakin tulisi
Vierailija kirjoitti:
Voin. Yritän kyllä välttää, mutta joskus stressaantuneena voi mennä :D
Et voi. 200 kiloa on liikaa kelle tahansa.
En voi. Kuusi palaa on sopiva määrä kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
En usko, että onnistuisi. 200 kiloa on valtava määrä.
Vierailija kirjoitti:
Voin. Jos on hyvää suklaata, sitä syö kuin voileipää.
Huono suklaa ei mene alas mitenkään.
200 kiloa kerralla. En usko, vaikka olisi kuinka hyvää.
200 kg suklaata on kyllä aika paljon. En pysty syömään edes omaa painoani suklaata kerralla. Varmaan 500 g menisi, jos äkkiä söisi.