Onko muita kynnysmattoja?
Kamalaa, kuinka vuosien mittaan oma kynnysmattous vähitellen paljastuu. Tänäänkin olen tehnyt kaikkea muuta kuin sitä mitä olisi pitänyt, ja rupesin oikein tosissani miettimään MIKÄ mun motivaation syö olemattomiin ja saa roikkumaan tuntitolkulla tällä palstalla free-hommien sijaan.
Tehtiin miehen kanssa yhteinen työprojekti (mies päivätyön ohessa), saatiin siitä pari tonnia. Minä tein suurimman työn. Palkkio menee elämiseen sun muihin juokseviin kuluihin. Ai niin, paitsi että mies ostaa itselleen kommunikaattorin. Ja viimeksi kun oli ylimääräistä rahaa, sillä tarttui näppeihin joku thinkpad (a' 300 ekeä), mut ei siitä sitten oikein ollutkaan mihinkään joten nyt sit tarvitaankin kommunikaattori. Äijä lähti innosta puhkuen kommunikattoorikaupoille.
Huokaus. Mun on niin helevetin vaikea pyytää tai vaatia edes satkua, saati omaa osuuttani. Just shoot me..
Kiitos kun sain avautua, helpotti.
Kommentit (5)
täällä vähäsen samanlaista. tosin ei raha-asioissa vaan menemisissä ja sen semmosta. vielä elään toivossa että mies muuttuu. kyllä se vanhakin koira voi oppia istumaan. =) yritys on ainakin kova opettajalla..heh..
menot jaatte tasaisesti molemmille. Tehkää ihan kirjallisesti tästä lähin kaikki, työtunnit rustaatte tasan ylös jne. Kukaan ei pidä sinun puoliasi ellet sinä itse tee sitä!!
Koeta pitää puolesi, vaikka syyllisyyden tunne pukkaisi päälle. Siitä se lähtee.
Kaikki varmaan osaa miettiä miten pitäisi toimia, mutta mitä tehdä asiaan liittyville tunteille, siinä pulma.
Mä voin pyytää sen 70 prossaa rahoista, ja kokea niin järkkyä syyllisyyttä, ettei niistä rahoista ole mitään iloa. Jo tässä kun istun ja ajattelen asiaa, alkaa rintaa puristaa =). Sit voi miettiä puoli tuntia pää punaisena, kuinka syyllisyydessä ei ole mitään JÄRKEÄ. Ja samalla kroppa elää ihan omaa omaa elämäänsä, henkeä ahdistaa ja taas rupeaa närästämään.
miltä tuntuu. Mutta se ei vaikuta mieheen mitenkään. Kas, se on kasvanut sellaisessa kodissa, jossa mies on kuningas. Ja minä olen saanut kotoa kynnysmattonaisen roolin ja valinnut itselleni kuningasmiehen, että varmasti tulisin tallotuksi. Tämä on niin vaikeata tämä elämä joskus.