Kumpi on edullisempi hankinta: poika vai tyttö?
Kommentit (16)
aika vähällä päästään esim. vaateostoksissa. Pojille käy samat siniset vaatteet vuodesta toiseen. Poikien vaatteissa " muoti" ei ole niin selvästi esillä.
Naapurin tytöllä on triplasti enemmän vaatteita kuin meidän pojilla yhteensä. Lasten iät 1v -5 v.
mutta kun tytöstä kyse... pitää hänelle etsiä se kaupungin hienoin asu
Onnea vauvahaaveillesi, toivottavasti eivät jää haaveiksi.
Meillä molempia joten jonkilainen käsitys on muodostunut.
Tytön harrastukset maksaa vietävästi, ratsastusta, tanssikoulua jne. Ja vaatteita pitäisi olla koko ajan uusia. Ja kaikenlaiseen tilpehööriin menee kaikki rahat mitä saa. Syö kyllä vähemmän kuin poika.
Poika taas todellakin syö aina padan tyhjäksi, harrastukset on halpoja, sählyä jne. Ei ainakaan toistaiseksi ole innostunut jääkiekosta, joka kyllä olisi tosi kallis harrastus. No sitten vanhempana pitänee ostaa mopoa ja jos jonkinlaista mönkijää. Vaatteet kelpaa mitä äiti alennusmyynnistä ostaa, eikä muutenkaan kuluta rahaa juuri mihinkään.
Eli lapsi maksaa aina paljon, oli kumpaa vaan.
jääkiekkovarusteet sun muut lumilaudat jne
Tytöt syövät vähemmän kuin pojat, tyttöjen vaatteet maksavat enemmän kuin poikien ja niitä on oltava enemmän kuin pojilla, poikien harrastukset saattavat maksaa enemmän kuin tyttöjen (lätkäkamppeet, lisenssit ym) paitsi jos tyttö tahtoo oman pianon, pojilla menee rahaa tietokonepeleihin ja tytöillä meikkeihin. Joten taitavat olla yhtä kalliita investointeja molemmat.
tytölle voi hyvinkin pukea poikien vaatteita mutta pojille ei voi pukea kaikkia tyttöjen vaatteita.
Vierailija:
tytölle voi hyvinkin pukea poikien vaatteita mutta pojille ei voi pukea kaikkia tyttöjen vaatteita.
niin alas en vajoa, että tytölle laittasin pojan vaatteita
Meille tulisi muutenkin poika halvemmaksi kun on jo kaksi. Saisi heitlä vaatteet.
vempeleet ym pelit ja vehkeet. Kaikki tytöt ei niin välitä vaatteistaan ja on niitä poikiakin, jotka on hyvin tarkkoja mitä päällensä pukee, joten toi vaatepuoli mun mielestä on 50-50. Pojilla on kyllä se, että ne helpommin rikkoo ja kuluttaa vaatteensa ku tytöt. Pojat syö enemmän. Harrastukset on kalliita, oli sukupuoli mikä tahansa; esim. jääkiekko versus pianonsoitto.
Eli pitkän päälle poika saattaisi tulla kalliimmaksi. Ikävä kyllä jo pienen tytön euro on 80c :(
Pojille ei tarvitse ostaa niin paljoa vaatteita, mutta housuja menee niin paljon kuin ehtii ostaa.
Poikien lelut ovat kalliimpia, he eivät arvosta pientä ja sievää lelua kuin tytöt.
Poikien harrastukset ovat usein kalliimpia.
Poika haluaa oman auton.
Poika syö huomattavasti enemmän kuin tyttö.
Mun tyttö on nyt teini-ikäinen ja vaatteista tosi kiinnostunut. Kyllä niitä ostetaankin mutta kohtuudella kuitenkin. Merkkien perässä ei juokse, mutta tietyt kaupat on niitä mistä vaatteensa haluaa. Joku anttila tai prisma ei tuu kuloonkaan.
Pojat mun käsittääkseen taas haluaa just niitä tiettyjä merkkejä?
Poikani on 6-vuotias ja ei pahemmin vaatteista piittaa, ei ainakaan vielä. Mutta onhan nykyajan nuoret miehet myös tosi muotitietoisia. Saa nähdä miten mun poika vaatteista tulee kiinnostumaan?
Tyttöni harrastuksen ei vie paljon rahaa. Partio ja tanssi on harrastuksena. Tanssitunnit on kalliita, mutta niissäkin on eroja. Partiossa maksaa lähinnä kamat, mutta ne sitten menee monta vuotta. Itse en pidä partiota kalliina harrastuksena.
Poika ei vielä harrasta mitään varsinaisesti. Yhdessä käydään luistelemassa ja uimassa, vielä ne on hänelle riittäneet.
Kysehän on siitä mitä itse olet valmis " sijoittamaan" . ;)