Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa, että kaikki asiat tehdään aina mun ehdottamalla tavalla

Vierailija
14.11.2024 |

Tämä on tavallaan totta. Mutta kun mulla on aina mietittynä ja perusteltuna, miksi mun tapa on parempi kuin miehen ehdottama. Esimerkiksi on asia X, joka pitäisi tehdä. Minä ehdotan, että se tehdään tänään ja mies haluaisi tehdä vasta viikonloppuna. No sitten kun perustelen, että tekemisen estää viikonloppuna asiat A ja B ja myös C siirtyisi ties miten pitkälle. Asian Z johdosta myös perjantai ei käy. Joten jos asian X ylipäätään haluaa tehdä, se on tehtävä tänään. 

Miestä tämä harmittaa, ettei hän koskaan saa päättää mitään. No, onko se mun vika..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niin tutulta. Miehesi ei taida olla penaalin terävin kynä,osaako itse pestä kalsareitakaan? Naisilla nyt yleisesti ottaen on kokonaisuuksien ja pitkän tähtäimen suunnittelu paremmin hanskassa ja miehesi ei tajua tätä-ihan biologiaan liittyvä juttu.

Naiset yhdessä puolustamassa kontrolloivat käytöstään ja  dissaamassa miehiä. Vähä-älyinenhän miehen pitää olla,  jos edes yrittää olla erimieltä.

Vierailija
22/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen vahvasti että sun tapa on aina se oikea. En kyllä miehenä sietäisi tuollasta päsmärimuijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdä puolisolla jonka ehdotuksissa ei koskaan ole mitään järkeä? Mieluummin eläisin varmasti tuossa tilanteessa yksin kun eläisin puolison kanssa jolla ei ei ole kykyä tehdä järkeviä aloitteita tai jolta ei saisi perusteluja tai näkemyksiä missään asiassa.

Vierailija
24/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla niin joustamaton, että vain oma tapa tehdä asioita kelpaa? Tehkää asioita myös miehen ehdottamilla tavoilla, huomaatte arjessa kyllä, mikä toimii paremmin, mikä huonommin. Ja joskus jo vaihtelun vuoksi on hyvä välttää kaavoihin kangistumista ja kokeilla jotain uutta.

Koska muutaman kerran jälkeen kukaan ei jaksa ajaa asioita päin prinkkalaa pelkästään siitä ilosta, että saa tehdä ne uudestaan itse perästä.

Vierailija
25/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on todella tavallista pitää omaa tapaa kaikkein parhaimpana sellaisissa asioissa, joista he luulevat tietävänsä paljon. Kaikki muut tavat vain ärsyttävät naisia.

Perustelujen jälkeen mieskin on aina sitä mieltä, että mun ehdotus on järkevämpi. Ei vaan ollut miettinyt omaa ehdotustaan kovin perusteellisesti. Ajatteli vaan, ettei jaksais tänään. Homma menee sitten vaan ketuiksi ja jos tehdään muuten kuin mun ehdotuksen mukaan

Se on kyllä ihan pätevä syy olla tekemättä jotain, jos ei tänään jaksa. Mutta silloin pitää kyllä sanoa niin, eikä keksiä typerältä kuulostavaa suunnitelmaa tilalle. Teillä taitaa ollu joku pahemman luokan kommunikaatio-ongelma meneillään.

Jos mies on jo siinä pisteessä, että on tuonut esiin sen että hän on tilanteesta harmistunut, niin sinun täytyy ottaa siitä onkeesi ja tulla vastaan jos haluat että suhde jatkuu hyvänä. 

Vierailija
26/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi tehdä kompromisseja, tai sitten jakaa asioita? Mies päättää asioista X, ja nainen asioista Y. Joskus myös ne kompromissit on järkeviä, eli jos asiaa A ei voi tehdä heti tänään, ja viikonloppuna on asioita B,C,D,E ja F, niin sitten voi tehdä sen asian A vaikka seuraavalla viikolla. Mies valitsee kalenterista päivän, ja pitää siitä kiinni että asia tehdään määrättynä päivänä.

Kyllähän tollanen miestä nakertaa, jos nainen on jatkuvasti korvan juuressa naputtamassa siitä että jotain pitäs tehä. Opettele vähän antamaan siimaa, elämä ei ole niin vakava asia ja välillä on hyväkin joustaa.

Naisten pitäs kyllä ehdottomasti opetella ajatusmalli siitä että elämä ei ole jatkuvaa suorittamista, ja asioilla on tapana järjestyä joka tapauksessa. Mikään ei ole heti valmista, ja jotkut asiat ottavat aikaa. Toisaalta naisella voi sillä aikaa mieli muuttua, jos asia saa hetken muhia, kun vaikka eka haluukin vaaleanpunaiset seinät, mutta parin kuukauden miettimisen jälkeen haluukin petroolin siniset seinät. Ei tarvii maalata sitten kun kerran, ja asia on kunnossa.

On toki asioita jotka vaatii välitöntä huomiota, mutta niistä yleensä tehdään sitten kompromisseja, joten päätös on silloin yhteinen. Kompromississa myös tulee muistaa ottaa myös toisen voimavarat, tarpeet ja halut huomioon.

Vierailija
27/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim pakettia ei voi hakea postista vasta ylihuomenna, koska se on jo lähtenyt takaisin lähettäjälle. Huomenna ei voi, kun auto on huollossa. Joten se on tehtävä tänään. Ja jos ei haeta tänään, viikonlopuksi suunniteltu remppahomma siirtyy. Siitä seuraa, ettei remppa ole valmis Villen synttäreiksi. Villen synttärit sitten perutaan tai etsitään joku muu paikka. Huomasithan, että tää on esimerkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi