Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa, että kaikki asiat tehdään aina mun ehdottamalla tavalla

Vierailija
14.11.2024 |

Tämä on tavallaan totta. Mutta kun mulla on aina mietittynä ja perusteltuna, miksi mun tapa on parempi kuin miehen ehdottama. Esimerkiksi on asia X, joka pitäisi tehdä. Minä ehdotan, että se tehdään tänään ja mies haluaisi tehdä vasta viikonloppuna. No sitten kun perustelen, että tekemisen estää viikonloppuna asiat A ja B ja myös C siirtyisi ties miten pitkälle. Asian Z johdosta myös perjantai ei käy. Joten jos asian X ylipäätään haluaa tehdä, se on tehtävä tänään. 

Miestä tämä harmittaa, ettei hän koskaan saa päättää mitään. No, onko se mun vika..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se ihan täysin sinun vika. 

Vierailija
2/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt sen miehen edes jotain päättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta. Miehesi ei taida olla penaalin terävin kynä,osaako itse pestä kalsareitakaan? Naisilla nyt yleisesti ottaen on kokonaisuuksien ja pitkän tähtäimen suunnittelu paremmin hanskassa ja miehesi ei tajua tätä-ihan biologiaan liittyvä juttu.

Vierailija
4/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestä ehdottamaan asioita ensin, niin hänen ideansa otetaan huomioon 👍

Vierailija
5/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä miestä ehdottamaan asioita ensin, niin hänen ideansa otetaan huomioon 👍

Mutta kun asioihin vaikuttaa muutkin seikat kuin mun ja miehen ideat.

ap.

Vierailija
6/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi sinun kaltaistasi puolisoa kovinkaan pitkään. Kyllä rakkaus kuolisi ylipäsmäävän naisen käsittelyssä. Toivottavasti ette saa lapsia.

Vierailija
7/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suunnitelmallisempi. Mies taas elää päivän kerrallaan.

Mies kärsii tästä ja tod.näk. lähtee, jollei sitten tajua, ettei hän itse asiassa haluakaan vastuuta tästä suunnittelusta.

Olen tällainen mies, joten tiedän, mistä puhun.

Vierailija
8/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja paino? 

Vierailija
9/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on todella tavallista pitää omaa tapaa kaikkein parhaimpana sellaisissa asioissa, joista he luulevat tietävänsä paljon. Kaikki muut tavat vain ärsyttävät naisia.

Vierailija
10/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaa asia sängyssä. Seksi on kuitenkin miehille tärkeintä.

Vierailija
11/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis joustamaton toista kohtaan

Vierailija
12/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmettele jos miehesi löytää kuuntelevan naisen joka ottaa myös miehen tunteet huomioon.

Taidat olla pirttihirmu.

Vierailija
13/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on todella tavallista pitää omaa tapaa kaikkein parhaimpana sellaisissa asioissa, joista he luulevat tietävänsä paljon. Kaikki muut tavat vain ärsyttävät naisia.

Perustelujen jälkeen mieskin on aina sitä mieltä, että mun ehdotus on järkevämpi. Ei vaan ollut miettinyt omaa ehdotustaan kovin perusteellisesti. Ajatteli vaan, ettei jaksais tänään. Homma menee sitten vaan ketuiksi ja jos tehdään muuten kuin mun ehdotuksen mukaan

Vierailija
14/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustelujen jälkeen mieskin on aina sitä mieltä, että mun ehdotus on järkevämpi. Ei vaan ollut miettinyt omaa ehdotustaan kovin perusteellisesti. Ajatteli vaan, ettei jaksais tänään. Homma menee sitten vaan ketuiksi ja jos tehdään muuten kuin mun ehdotuksen mukaan

Kumpi on tärkeämpää hyvinvoiva parisuhde vai se että joku asia menee välillä ketuiksi?

Vierailija
15/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on tärkeämpää hyvinvoiva parisuhde vai se että joku asia menee välillä ketuiksi?

Olen antanut mennä asian ketuiksi tilanteissa, joissa ei ole vaikutusta minun tai lasten elämään, mut ei se kyllä parisuhdetta parantanut ainakaan miehen osalta..

Vierailija
16/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niin tutulta. Miehesi ei taida olla penaalin terävin kynä,osaako itse pestä kalsareitakaan? Naisilla nyt yleisesti ottaen on kokonaisuuksien ja pitkän tähtäimen suunnittelu paremmin hanskassa ja miehesi ei tajua tätä-ihan biologiaan liittyvä juttu.

Naisten tippaleipäaivot ovat myös ihan biologiaan liittyvä juttu. Niistä seuraa jatkuva myllerrys päässä, impulsiivinen käytös ja tapahtumahorisontin kapeus. Jos ap on oikeasti tuota mieltä, kuin kirjoittaa, niin valmistautukoon ongelmiin suhteen jatkuessa. Mies ei turhasta valita, joten kannattaisi kuunnella. Siis häntä, eikä näitä palstan femakoita, joiden kanssa et ole suhteessa.

Vierailija
17/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla provo tai sitten melko tyhmä.

Vierailija
18/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää tolla miehen mallilla vähän aikaa ja kattokaa miten käy. Älä puutu minkään suunnitteluun mitenkään, vaan peesaa miestä. Ehkä se oppii suunnittelemaan. Hyvin harva asia on sellainen, että se on oikeasti ihan pakko hoitaa tiettynä aikana. Minä kun olen antanut miehen suunnitella ite, niin esim. tramppa purettiin vasta kun siihen satoi lunta päälle (vähän ikävää toki, mutta onnistui), rännejä ei tänä syksynä ole vielä putsattu (kohta jäätyvät, mutta toisaalta eipähän se sitten sada enää luntakaan, joten kaipa ne kerkiaa keväälläkin), lehtiä ei ole haravoitu (toisaalta asiantuntijat sanoo, että parempi ois vaan jättää ne silleen) ja moottoripyörän päällekin kerkesi vähän lunta sataa (onneksi se vielä kuitenkin suli!) ennen kuin mies laittoi sen talvisäilöön. 

Nämä kaikki vähän kieltämättä mua on ärsyttäneet, kun olen luonteeltani huolellisempi ja tarkempi kuin mies, mutta toistaalta mitään ei vielä ainakaan ole mennyt rikki. Noista ränneistä en tiiä että tuleeko ne aiheuttamaan ongelmia, niissä on aika paljon lehtiä (Minä olen sen verran lyhyt, että me on tehty homma niin että mies a-tikkailla putsaa kun se yltää paremmin ja minä sitten maasta siivoan lehdet.), mutta tuskin nyt yhtenä vuonna kuitenkaan ne niin tukkoon menee, että siitä mitään tulee. 

Vierailija
19/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut mennä asian ketuiksi tilanteissa, joissa ei ole vaikutusta minun tai lasten elämään, mut ei se kyllä parisuhdetta parantanut ainakaan miehen osalta..

No kuka asiat silloin päättää ellei mies?

Vierailija
20/27 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla niin joustamaton, että vain oma tapa tehdä asioita kelpaa? Tehkää asioita myös miehen ehdottamilla tavoilla, huomaatte arjessa kyllä, mikä toimii paremmin, mikä huonommin. Ja joskus jo vaihtelun vuoksi on hyvä välttää kaavoihin kangistumista ja kokeilla jotain uutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi