Ylilaudan inceleistä tutkimus: "En ole käytännössä nähnyt naista seitsemään vuoteen"
Elääkö nämä kirjaimellisesti komerossa?
Kommentit (1660)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaat uudet kuteet, peseydyt, käyt parturissa ja laitat jotain muuta, kun menneniä kainaloon. Poltat sen pleikkarin. Ja baanalle. Pitää saada sitä suuta auki. Jos vaan tuppisuuna möllöttää, niin ei varmasti kiinnosta ketään. Otse olen ylipainoinen, kirveellä veistetty, semiköyhä ja kalju, siis seppele kiertää. Toki leikkaan klaniksi. Aina on ollut seuraa, hyvännäköistäkin. Nyt ollaan naimisissa ja jälkikasvua tulossa. Puhua on pitänyt. Myydä itsensä. Vähän kehuakkin. Ja varsinkin on pitänyt kehua sitä toista. Nähdä vaivaa, kaiken tuon eteen. Kotoa ei kukaan tule hakemaan.
Jos ei keksi mitään sanottavaa?
pitäs vähän niinkun keksiä
Vihamielistä? Sinähän se tässä olet vihamielinen?
jooh, eiköhän tää ollu tässä. kato vaikka jotain elokuvia kuinka ihmiset niissä puhuu toisilleen. en nyt sano että elokuvia pitäs matkia mutta jos oikeasti sulla ei oo harmainta aavistusta kuinka ihmisten kanssa pitäs toimia etkä osaa ees netin välityksellä keskustella jatkuvasti vihaamatta kaikkia niin ehkä tuo ei oo huono paikka alottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaat uudet kuteet, peseydyt, käyt parturissa ja laitat jotain muuta, kun menneniä kainaloon. Poltat sen pleikkarin. Ja baanalle. Pitää saada sitä suuta auki. Jos vaan tuppisuuna möllöttää, niin ei varmasti kiinnosta ketään. Otse olen ylipainoinen, kirveellä veistetty, semiköyhä ja kalju, siis seppele kiertää. Toki leikkaan klaniksi. Aina on ollut seuraa, hyvännäköistäkin. Nyt ollaan naimisissa ja jälkikasvua tulossa. Puhua on pitänyt. Myydä itsensä. Vähän kehuakkin. Ja varsinkin on pitänyt kehua sitä toista. Nähdä vaivaa, kaiken tuon eteen. Kotoa ei kukaan tule hakemaan.
Missä kohtaa olen "vihannut kaikkia"? Itse kysyin neuvoa ja vastasit sylkemällä päälleni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jooh, eiköhän tää ollu tässä. kato vaikka jotain elokuvia kuinka ihmiset niissä puhuu toisilleen. en nyt sano että elokuvia pitäs matkia mutta jos oikeasti sulla ei oo harmainta aavistusta kuinka ihmisten kanssa pitäs toimia etkä osaa ees netin välityksellä keskustella jatkuvasti vihaamatta kaikkia niin ehkä tuo ei oo huono paikka alottaa
ja tietysti tähänkin kommenttiin tuli kiukkunen alanuoli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakennat olkiukkoja siitä että "vihaan kaikkea". Kysyin asiallisen kysymyksen, miksi itse vastaat kysymykseeni vihalla?
Vierailija kirjoitti:
Rakennat olkiukkoja siitä että "vihaan kaikkea". Kysyin asiallisen kysymyksen, miksi itse vastaat kysymykseeni vihalla?
selkeästi haastat riitaa. ps opettele lainaamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallatko tulla sanomaan face to face?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D no kai tää oli huumoria. jos ei, niin en ihmettele yksinäisyyttäsi
kiukkunen alanuoli viestii ettei huumorista ollut kyse. vaan vastauksesi oikeasti siihen että sinun aateltiin haastavan riitaa oli uhata väkivallalla
ehkä sun kaltaisia vaan ei voi kukaan auttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minun pitäisi vain toimia kynnysmattona kaltaisillesi kiusaajille, niin yksinäisyyteni loppuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minun pitäisi vain toimia kynnysmattona kaltaisillesi kiusaajille, niin yksinäisyyteni loppuisi?
ei kun kannattaa uhata ihmisiä väkivallalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kun kannattaa uhata ihmisiä väkivallalla
Missä kohtaa olen niin tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
no joo ei susta lähde mitenkään äkäset tai väkivaltaiset vibat. muu maailma on väärässä, sä oot oikeassa. nyt voit olla loppuikäs onnellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DDDD ei niillä ole, siksihän sitä naista ei ole kun ei ole rahaa :DDD
kuka tahansa kyllä tarvittaessa tuollaiset rahat saa kasaan, ei se niin kallista ole
NO MIKSI TE SITTEN VINGUTTE ETTEI SITÄ SEKSIÄ SAA MISTÄÄN????
Saatanan va jakit
Koska se ei ole sama asia.
Kyse ei ole s*ksistä itsestään, vaan siitä, että kelpaisi muille.
Kannattaa tehdä kaikista suurin työ sen eteen, että kelpaa ITSELLEEN. Sitten kestää paremmin senkin, että kelpaako muille vai ei ja pystyy ajattelemaan, että sitä sopivaa ihmistä ei nyt sitten vaan ole osunut vastaan eikä tarvitse käyttää ketään seksiin omaa itsetuntoa nostattaakseen vaan voi säästää sen ihan vaan toiminnaksi, joka on intiimiä kanssakäymistä.
Ja joo, ihan itse olen saman työn tehnyt oman pääkoppani kanssa.
"Ei se noille mene jakeluun, että ihan tavalliset ihmiset koko ajan pariutuvat, ja rakastavat toisiaan. "
Kopsasin tämän jostain kohtaa tästä ketjusta.
Eikö ole todella surullinen ajatus - nämä tyypit ovat erittäin todennäköisesti jääneet vaille oikeaa aitoa rakkautta ja huolenpitoa. Heillä ei ole aavistustakaan mitä se on. Heillä ei ole mitään mallia olemassa siitä asiasta.
Vain sisimmässä kiehuva viha ja katkeruus joka pohjautuu pohjattomaan yksinäisyyteen ja lapsen epätoivoon. Lapsen joka ei koskaan ole saanut kokea olevansa tärkeä ja rakastettu. Sillä ihminen joka niin on saavut kasvaa, ei kanna sisällään valtavaa vihaa ja epätoivoa.
On erittäin vaikea uskoa että lapsi josta on pidetty huolta, on saanut turvaa ja huolenpitoa ja vanhempien tai vanhemman jakamattoman rakkauden kirjoittelisi mtään tuollaista täällä aikuisena. Että ihminen jolle on turvallisessa kasvussa taattu ehjä ja vahva itsetunto joka kestää myös kolhuja, terve tunne-elämä, empatian taito ja kyky rakastaa sylkisi täällä jotain tuon tapaista.
Lapsi ja nuori joka kasvaa toisten tällaisten kanssa jakaen heidän arvomaailmansa, löytäen sielunkumppanieta näistä tosista onnettomista totta kai hakeutuvat toistensa seuraan. Olen vakuuttunut ja nähnyt että kun tällaisen tyypin kanssa juttelee syntyjä syviä, ei ole harvinaista että se pieni poika sieltä sisältä murtautuu esiin ihan itkunkin kanssa.
Siinä raivotaan ja sisin purkautuu epätoivoisena jokena vihan ja epätoivon sekaisena. Ei nämä ole sisimmältään pahoja tai ainakin ani harva on. Joukossa voi tietysti olla myös persoonallisuushäiriöisiä mutta he joilla on terve sisus eivä ole.
Siksi pidän todella turhana kaikkea tällaista riitaa ja nimittelyä, se ei johda mihinkään. Tietysti on mahdoton tehtävä saada kaikkia autettua, se pitäisi tulla omasta tahdosta ja motivaatiosta. Pakottaa ei voi, mutta se mitä voidaan tehdä on parhaansa mukaan pyrkiä kasvattamaan terveitä poikia ja tyttöjä myös mieleltään ja psyykeltään. Antaa malli mitä on rakastaa ja pitää huolta. Siinä on tehtävää jokaiselle vanhemmalle. Aikaa lapselle ja kiintymyksen osoitusta ja hyväksyntää.
Myös parisuhde kuntoon sillä se on lapsen koti. Lapsi kärsii jos vanhempien välit on tulehtuneet. Tästä voisi kirjoittaa romaanin, mutta tässä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no joo ei susta lähde mitenkään äkäset tai väkivaltaiset vibat. muu maailma on väärässä, sä oot oikeassa. nyt voit olla loppuikäs onnellinen
Ovatko äkäiset tai väkivaltaiset vibat hyvä vai huono asia?
Mistä johtuu, että väkivaltaisilla koulukiusaajillani on paljon naisia ja feimiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henk.koht. sinkkumiehenä ollut nyt pari vuotta ihan syystä, että oman naisen pitäminen on niin kallista puuhaa. Halvempaa ja helpompaa kun käyttää 4 kertaa kuukaudessa palveluhenkisiä naisia ja saa samalla vaihtelua kun ei tarvitse samaa reikää joka kerta painaa. Muuta tarkoitusta naisilla nyt ei juurikaan ole.
Totta. Laskin kerran, että oman pitämiseen menee äkkiä sellaiset 1000 -1500€ / kk. Helpostikin.
En tiedä, mistä oikein revitte näitä lukuja, mutta itse en ainakaan maksa miehelleni yhtään minkään vertaa kuluja: asumme molemmat omissa osotteissamme ja esim. treffeillä maksamme itse omat ruokamme tai muut osuutemme.
Sellaista miestä en kyllä todellakaan ottaisi, joka puhuu naisista noin rumasti, että "ainoa tarkoitus on reikä".
Jos naisessa ei koe mitään muuta kiinnostavaa kuin reikä, eikö siihen hommaan käy yhtä hyvin mieskin? Tai paremminkin, koska ei tarvitse pelätä raskauksia, eikä pitää menkkataukoja jne. Onko siis kyseessä sittenkin kaappihomous, kun naiset eivät oikeasti kiinnosta pätkääkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu, että väkivaltaisilla koulukiusaajillani on paljon naisia ja feimiä?
no pärjäätkö sä väkivallassa niille. vai lietsotko sitä väkivaltaa vaan netin välityksellä kun et tiedä kenen kanssa puhut. tai ehkä ympäristössäsi selkeästi itseäsi heikompiin esim naisiin
se on toden totta ihmisyyden ikäviä puolia, että mm. väkivaltarikollisilta harvemmin puuttuu kumppaneita. toisaalta haluaisitko itsellesi sellaisen kumppanin joka tuollaisesta viehättyy, nuo parisuhteet harvemmin on niitä terveimpiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no pärjäätkö sä väkivallassa niille. vai lietsotko sitä väkivaltaa vaan netin välityksellä kun et tiedä kenen kanssa puhut. tai ehkä ympäristössäsi selkeästi itseäsi heikompiin esim naisiin
se on toden totta ihmisyyden ikäviä puolia, että mm. väkivaltarikollisilta harvemmin puuttuu kumppaneita. toisaalta haluaisitko itsellesi sellaisen kumppanin joka tuollaisesta viehättyy, nuo parisuht
En pärjää, siksi en koskaan laittanut heille vastaan, sillä pelkäsin heidän tappavan minut. En ole lietsonut väkivaltaa koskaan ketään kohtaan, en miehiä, naisia enkä muunsukupuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niillä koulukiusaajatytöilläkin aina loputtomasti vientiä ja minusta ei pojat eikä miehet ole koskaan kiinnostuneet. Kai se itsevarmuus on sitten tärkeintä. Ja se että on itsensä kanssa sinut, vaikka olisikin hankala luonne.
N47
Vihamielistä? Sinähän se tässä olet vihamielinen?