Ylilaudan inceleistä tutkimus: "En ole käytännössä nähnyt naista seitsemään vuoteen"
Elääkö nämä kirjaimellisesti komerossa?
Kommentit (1660)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DDDD ei niillä ole, siksihän sitä naista ei ole kun ei ole rahaa :DDD
kuka tahansa kyllä tarvittaessa tuollaiset rahat saa kasaan, ei se niin kallista ole
NO MIKSI TE SITTEN VINGUTTE ETTEI SITÄ SEKSIÄ SAA MISTÄÄN????
Saatanan va jakit
Koska se ei ole sama asia.
Kyse ei ole s*ksistä itsestään, vaan siitä, että kelpaisi muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka tahansa kyllä tarvittaessa tuollaiset rahat saa kasaan, ei se niin kallista ole
Saatanan va jakit
en minä mitään vingu. ihmettelen miksei nää vinkujat käy maksullisella. heitin tosin teoriani tuolla jo aikaisemmin
Minkä takia perheen perustajat perustaa perheitä, sen sijaan että käy maksullisella?
Niinpä.
Ei muuta kuin pelikoneet kirpparille, dödöä kainaloon ja baanalle. Loppuu se itkeminen.
Vierailija kirjoitti:
"Arvatkaa onko kiva huomautella tuommoisista asioista kun toinen on kultainen mies, tunnen itseni ihan joksikin pirttihirmuksi. Yleensä en sano mitään, mutta joskus on esim salille lähtiessä ihan pakko sanoa, että otapa puhtaat kalsarit. Jollekin nuo asiat saattaisivat olla se "yök", joka saa päättämään alkavan suhteen."
Joo, kyllä tällein herkkänenäisenä en itse kestäisi perseen hajuista miestä tai voisi harrastaa hänen kanssaan seksiä. Hän on varmasti todella hieno mies muuten, jos pystyt joustamaan ja siedät tuota.
Melkein samaan sarjaan hygienian kanssa menee sosiaalisen kanssakäymisen taidot. Ne on opeteltavissa, jossain määrin myös autistisilla ihmisillä, mutta niiden merkitystä jostain syystä vähätellään. Sinäkin siedät epähygieenistä miestä, koska hän on kultainen tyyppi. Samoin ylipainoisia ja tavallisen/ruman näköisiä miehiä näkyy parisuhteissa, koska heillä on taito saada naiselle hyvä olo ja pitää
Miten sosiaalisia taitoja voi opetella yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatanan va jakit
en minä mitään vingu. ihmettelen miksei nää vinkujat käy maksullisella. heitin tosin teoriani tuolla jo aikaisemmin
Minkä takia perheen perustajat perustaa perheitä, sen sijaan että käy maksullisella?
Niinpä.
noiden tilanteessa nyt ollaan aika kaukana perheen perustamisesta. kun elämän ihan perusasiat usein tuottaa hankaluuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Arvatkaa onko kiva huomautella tuommoisista asioista kun toinen on kultainen mies, tunnen itseni ihan joksikin pirttihirmuksi. Yleensä en sano mitään, mutta joskus on esim salille lähtiessä ihan pakko sanoa, että otapa puhtaat kalsarit. Jollekin nuo asiat saattaisivat olla se "yök", joka saa päättämään alkavan suhteen."
Joo, kyllä tällein herkkänenäisenä en itse kestäisi perseen hajuista miestä tai voisi harrastaa hänen kanssaan seksiä. Hän on varmasti todella hieno mies muuten, jos pystyt joustamaan ja siedät tuota.
Melkein samaan sarjaan hygienian kanssa menee sosiaalisen kanssakäymisen taidot. Ne on opeteltavissa, jossain määrin myös autistisilla ihmisillä, mutta niiden merkitystä jostain syystä vähätellään. Sinäkin siedät epähygieenistä miestä, koska hän on kultainen tyyppi. Samoin ylipainoisia ja tavallisen/ruman näköisiä miehiä näkyy parisuhteissa, koska
Miten sosiaalisia taitoja voi opetella yksin?
sillä näille kai usein sanotaankin että harrastusten tai kavereiden hankkiminen vois olla hyvä juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen enkä ole koskaan seurustellut. Ei tule tinderissä viesteihini vastauksia. Eikä somessa tykkäyksiä.
Ainoat musta kiinnostuneet ovat olleet päihdeongelmaisia. Duunarit ei ole kiinnostuneet, ei työttömät eikä soijapojat.
En silti jätä elämääni elämättä.
Ystäviä voisi olla enemmän ja siksi aloitin yhden urheilulajin, jossa pelataan muitten naisten kanssa. Erilaisista taustoista ja elämäntilanteista ihmisiä. Ei niitäkään ovelle tuoda.
Töistä on tullut myös naispuolisia kavereita.
Olen kohta neljäkymmentä eli voin olla varma siitä, etten koskaan saa perhettä ja lapsia. Mutta sen sijaan, että jään itkemään kotiin osattomuuttani, aloin opetella uusia juttuja: erilaisia urheilulajeja, sijoittamista, puutarhanhoitoa, kieliä.
En ole koskaan matkustanut kenenkään muun kanssa vaan aina yksin, koska kumppania ei ole ollut ja kavereil
Lainaaminen ei onnistu kunnolla mutta: Oisko asennemuutoksen paikka, jos yksin tapahtumiin meneminen on hirveää. Itse menen ihan mielelläni yksin esim elokuviin.
Tuntuu typerältä olla töissä kun en saa parisuhdetta ja pillua. Tekisi mieli jäädä työttömäksi ja pelailla kotona. Ankeaa tämä nykyaika kun kaikki naiset on niin nirsoja ja sitoutumattomia.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu typerältä olla töissä kun en saa parisuhdetta ja pillua. Tekisi mieli jäädä työttömäksi ja pelailla kotona. Ankeaa tämä nykyaika kun kaikki naiset on niin nirsoja ja sitoutumattomia.
miks ees haluat parisuhdetta. selkeästikään et pidä ihmisistä. "pillua" saat varmaan maksulliselta, tosin niilläkin on usein joku raja ettei ne välttämättä mitään sarjamurhaajan oloista halua asiakkaaks
Naisilla on helppoa kun saa seksiä jo 14-15 vuotiaana ja elämä on kokonaan valmis 30 vuotiaana taloineen,miehineen ja vakkaripaikkoineen.
Hommaat uudet kuteet, peseydyt, käyt parturissa ja laitat jotain muuta, kun menneniä kainaloon. Poltat sen pleikkarin. Ja baanalle. Pitää saada sitä suuta auki. Jos vaan tuppisuuna möllöttää, niin ei varmasti kiinnosta ketään. Otse olen ylipainoinen, kirveellä veistetty, semiköyhä ja kalju, siis seppele kiertää. Toki leikkaan klaniksi. Aina on ollut seuraa, hyvännäköistäkin. Nyt ollaan naimisissa ja jälkikasvua tulossa. Puhua on pitänyt. Myydä itsensä. Vähän kehuakkin. Ja varsinkin on pitänyt kehua sitä toista. Nähdä vaivaa, kaiken tuon eteen. Kotoa ei kukaan tule hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on helppoa kun saa seksiä jo 14-15 vuotiaana ja elämä on kokonaan valmis 30 vuotiaana taloineen,miehineen ja vakkaripaikkoineen.
pitääkö tää nyt selittää viidennen kerran miksei se oikeasti ole näin
Teen työt työpaikkalla aina vähän hutasten kun ei ole mitään väliä kun en ole saanut pilluakaan niin miksi pitäisi välittää mistään.
Vierailija kirjoitti:
Teen työt työpaikkalla aina vähän hutasten kun ei ole mitään väliä kun en ole saanut pilluakaan niin miksi pitäisi välittää mistään.
jaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein samaan sarjaan hygienian kanssa menee sosiaalisen kanssakäymisen taidot. Ne on opeteltavissa, jossain määrin myös autistisilla ihmisillä, mutta niiden merkitystä jostain syystä vähätellään. Sinäkin siedät epähygieenistä miestä, koska hän on kultainen tyyppi. Samoin ylipainoisia ja tavallisen/ru
Miten niitä hankitaan? Ne harrastukset, jossa olen ollut, kaikki tulee harrastamaan ja lähtee pois omien kuvioidensa pariin.
Vierailija kirjoitti:
Hommaat uudet kuteet, peseydyt, käyt parturissa ja laitat jotain muuta, kun menneniä kainaloon. Poltat sen pleikkarin. Ja baanalle. Pitää saada sitä suuta auki. Jos vaan tuppisuuna möllöttää, niin ei varmasti kiinnosta ketään. Otse olen ylipainoinen, kirveellä veistetty, semiköyhä ja kalju, siis seppele kiertää. Toki leikkaan klaniksi. Aina on ollut seuraa, hyvännäköistäkin. Nyt ollaan naimisissa ja jälkikasvua tulossa. Puhua on pitänyt. Myydä itsensä. Vähän kehuakkin. Ja varsinkin on pitänyt kehua sitä toista. Nähdä vaivaa, kaiken tuon eteen. Kotoa ei kukaan tule hakemaan.
Jos ei keksi mitään sanottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitäs vähän niinkun keksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M I T E N ?
Sen sijaan että syljet naamalle kerro että miten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M I T E N ?
Sen sijaan että syljet naamalle kerro että miten.
ainakin kannattaa välttää tollasta vihamielistä suhtautumista muihin ihmisiin
Koska yksin ihmisten ilmoilla oleminen tuntuu vielä 1000x pahemmalta kuin olla himassa yksin.