Ylilaudan inceleistä tutkimus: "En ole käytännössä nähnyt naista seitsemään vuoteen"
Elääkö nämä kirjaimellisesti komerossa?
Kommentit (1660)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009920879.html
Yksi syrjäytynyt incel maksaa yhteiskunnalle 1,2 miljoonaa euroa. Siinäpä sitä. Ei kannata paljoa retostella sillä, että on mies eikä kiinnosta maksaa naisten kustannuksia tms.
Yksi julkisen koulutettu akka maksaa helposti 10M.
Yhteiskunta ei ole nykyisellä yli 75% veroasteella enää mikään kannatettava järjestely vaan se pitää saada kumoon mahdollisimman nopeasti!
Eläkemaksut 25% verot 30% alvit 25%
äläs nyt. listaamattomista yhtiöistä voi nostaa verovapaasti tuloja. 200000€ asti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sitten et ole mies (kun miehiä ei kiinnosta olla yhteiskunnan lompakko) vai kiinnostaako miehiä, että nainen on yhteiskunnan lompakko ja mies ottaa sieltä käsi ojossa? Vai miten tämä logiikka kulkee?
Noita tukisysteemejä pitäisi tiukentaa.
Naisista valtaosa on julkisella. Julkinen on se käsi, joka on muiden eli miesten taskussa. Jos ei halua rahoittaa naisia julkisella, ainoa vaihtoehto on pitää ne taskut tyhjinä.
Peräkammarin insellit toimii täysin loogisesti kieltäytyessään rahoittamasta yhteikuntaa, joka eio anna niille mitään muuta kuin vaatimuksia.
Kuulostaako tutulta "ei anna mitään, mutta vaatimuksia on listallinen"?
Peräkammarin inseli toimii loogisesti
"Ryhdistäydy saatana! Lakkaa olemasta selkärangaton olmi, joka syyttää kaikkia muita."
Jos ihminen peittää muut, kipeämmät tunteensa vihaan, hänellä on oikeastaan vain kaksi vaihtoehtoa vihan kohdistamiseen: joko itseen tai ulospäin.
On uutisoitu ja pidetty hienona asiana (niin kuin se onkin), että Suomessa itsem*rhat ovat vähentyneet dramaattisesti 1990-l. jälkeen. Mutta onko vihan ja vihaisten ihmisten määrä kuitenkin vakio? Siitä kertoisi se, että on niin paljon ihmisiä - sekä internetin palstoilla että myös irl, esim. sairaaloiden päivystysasiakkaina, Kelan asiakkaina ym - jotka kanavoivat vihansa ulospäin. Siis nimenomaan syyttävät muita.
Jos rumasti (ja surullisesti) ajatellaan, ne aiempien suomalaisten miessukupolvien ihmiset "ryhdistäytyivät", "lakkasivat olemasta selkärangattomia olmeja", kun he eivät syyttäneet muita, vaan syyttivät ilmeisesti itseään. Ja kiikkuun vaan, tilastoksi tilaston perään.
Ei se sekään ollut hyvä, eihän.
Siitä on päästy pois, mutta osin sen seurauksena - kun jostain syystä se vihan määrä tuntuu kuitenkin olevan "vakio" - sitten viha näkyy eri tavoin ulospäin.
Haluttaisi ajatella, että tilanne on nyt kuitenkin aiempaa parempi, ihan sen kliseen perusteella, että "niin kauan kuin on elämää, on toivoa".
Mutta aika toivottomiltahan monet noista vihanpurkauksiaan nettiin suoltavista ihmisistä, useimmiten miehistä, vaikuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse elän Komerossa mut haluisin kovasti päästä pois komerosta.
Mistäs kantsis lähtee liikkeelle et pääsis pois täält komerost..
Jos terveysvaivoja, lääkäriin.
Jos ei (työllistävää) koulutusta, kouluun.
("Jos et tiedä mistä aloittaa, aloita Ohjaamosta!" Jos olet alle 30-vuotias.)
Ei terveysvaivoja, olen käynyt AMK, olen yli 30
Mikä on ongelma?
Ongelma on etten osaa olla tarpeeksi kiinnostava muiden ihmisten silmissä enkä myöskään työhaastatteluissa..
Vapaa-aikana, älä hakeudu "kiinnostavien" ihmisten pariin vaan "tylsien".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ongelma?
Ongelma on etten osaa olla tarpeeksi kiinnostava muiden ihmisten silmissä enkä myöskään työhaastatteluissa..
Kun kävin terapiassa sosiaalisen ahdistuksen ja sun muun takia ns.keskinvertaisuus ja tylsyys on hyvä asia. Tasaisuus on turvallista. Kyllä se työ sieltä joskus tulee kun vaan jaksaa hakea ja kannattaa opetella kuuntelemista ja olla aidosti kiinnostunut siitä mitä sinulle sanotaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009920879.html
Yksi syrjäytynyt incel maksaa yhteiskunnalle 1,2 miljoonaa euroa. Siinäpä sitä. Ei kannata paljoa retostella sillä, että on mies eikä kiinnosta maksaa naisten kustannuksia tms.
se on mieltä lämmittävää kun näin inhimillisesti puhutaan ihmiskohtaloista
uusliberalistit laskevat kaiken rahassa, excelin ulkopuolella ei ole mitään
tehokkaasti ovat syrjäytyneet omaksuneet pukumiesten kielen
miehillä ja naisilla on omat markkina-arvonsa parisuhdemarkkinoilla, jne
Vierailija kirjoitti:
Jonkun random äijäporukan pitäis tulla ja panna teitä saatanan ulisijahuoria kaikkiin reikiin oikein kunnolla vìttu, niin oppisitte olemaan.
Ja pätee myös iniseviin soijapoikiin saatana!💪🏼
siellä taas kiltti 110% heteromies jakaa ilosanomaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei löydy töitä täydentävää koulutusta? Tämän hetkinen työtilanne on kyllä aika karmiva mutta voi sitä yrittää tehdä jotain jos ja kun menet tekemään sitä jotain siellä on ihmisiä niille voi puhua ja opetella sellaista sosiaalista kanssa käymistä. Pointti taisi olla että kukaan ei tule kotoa hakemaan ja ne omat kengän nauhat pitäisi pystyä sitomaan ensin.
Olen nähnyt aikuisilla naisilla tarralenkkareita ja pupunkorvapipoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei löydy töitä täydentävää koulutusta? Tämän hetkinen työtilanne on kyllä aika karmiva mutta voi sitä yrittää tehdä jotain jos ja kun menet tekemään sitä jotain siellä on ihmisiä niille voi puhua ja opetella sellaista sosiaalista kanssa käymistä. Pointti taisi olla että kukaan ei tule kotoa hakemaan ja ne o
Olen nähnyt aikuisilla naisilla tarralenkkareita ja pupunkorvapipoja.
no eiks se oo aika söpöä
Vierailija kirjoitti:
"Ryhdistäydy saatana! Lakkaa olemasta selkärangaton olmi, joka syyttää kaikkia muita."
Jos ihminen peittää muut, kipeämmät tunteensa vihaan, hänellä on oikeastaan vain kaksi vaihtoehtoa vihan kohdistamiseen: joko itseen tai ulospäin.
Lakkaa satuilemasta itsellesi. Sanon asiat kuten ne on, mikäli se aiheuttaa sinussa kipuilua, niin se on sinun ongelmasi.
Ilta pimenee ja inselin psykoosi syvenee.
Pikkupoika kaipais halia nyt🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sitten et ole mies (kun miehiä ei kiinnosta olla yhteiskunnan lompakko) vai kiinnostaako miehiä, että nainen on yhteiskunnan lompakko ja mies ottaa sieltä käsi ojossa? Vai miten tämä logiikka kulkee?
Noita tukisysteemejä pitäisi tiukentaa.
Naisista valtaosa on julkisella. Julkinen on se käsi, joka on muiden eli miesten taskussa. Jos ei halua rahoittaa naisia julkisella, ainoa vaihtoehto on pitää ne taskut tyhjinä.
Peräkammarin insellit toimii täysin loogisesti kieltäytyessään rahoittamasta yhteikuntaa, joka eio anna niille mitään muuta kuin vaatimuksia.
Kuulostaako tutulta "ei anna mitään, mutta vaatimuksia on listallinen"?
Mitäs sen yhteiskunnan pitäisi antaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei löydy töitä täydentävää koulutusta? Tämän hetkinen työtilanne on kyllä aika karmiva mutta voi sitä yrittää tehdä jotain jos ja kun menet tekemään sitä jotain siellä on ihmisiä niille voi puhua ja opetella sellaista sosiaalista kanssa käymistä. Pointti taisi olla että kukaan ei tule kotoa hakemaan ja ne o
Oikeesti entä sitten? Koska naisella on tarralenkkarit minä vedän elämäni vessanpöntöstä alas? Ehkä sillä tartalenkkari naisella on työ vaikka Supercellin animaattorina ja katselee päivät pitkät animea? Erons tässä on se että se nainen ei välitä paskaakaan mitä joku mies tekee jossain vaan elää elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aatteletko että tämmösten postaaminen saa sut vaikuttamaan jotenkin pelottavalta kovikselta vai
https://en.wikipedia.org/wiki/A_Woman_in_Berlin
Kunhan Ukraina juovuttaa, niin päästään tilille sinne lähetetyistä aseista. Sieltä vapautuu 500k kokenutta veteraania Suomen 250k inselliä vastaan. Valitettavasti asiat etenee palstaulinasta huolimatta tasaista tahtia eikä mikää viittaa muuhun.
Melkoiset myötähäpeät videospedelle🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta, miksi naisen saaminen elämään on niin elintärkeää?
Ois sillee kiva kokee milt se tuntuu et joku tykkää susta..
Kyllähän on muitakin. Ystävät ja perhe tykkää, työkaverit tykkää. Miksi yksin oleminen olisi häpeä?
Vierailija kirjoitti:
kunnon kiukkukohtaukset menossa hahaha
Vierailija kirjoitti:
Se taitaa digata islamista vähän liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ongelma?
Tarvitset vähän itseluottamusta. Ja on töitä, joissa ei tarvitse olla kiinnosta
Äskettäin olin ns "suorittavassa" duunissa muutaman kuukauden määräaikaisuudella mikä vastasi itselleni suorastaan lottovoittoa. Sen jälkeen en jostain syystä ole taas kelvannut mihinkään. Insinöörin duuneihin, silloin harvoin kun niitä on tarjolla, taas vaaditaan sitä 5-10 vuoden kokemusta vastaavista tehtävistä.
Tarvitset vähän itseluottamusta. Ja on töitä, joissa ei tarvitse olla kiinnostava esim. koodaaja ja insinööri. Millaisiin hommiin olet yrittänyt hakeutua? Pitäisikö hakea ensin jotain "helpompaa" työtä, että saa itseluottamusta ja sitten vasta kykyjään vastaavaa?