Ylilaudan inceleistä tutkimus: "En ole käytännössä nähnyt naista seitsemään vuoteen"
Elääkö nämä kirjaimellisesti komerossa?
Kommentit (1660)
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta on muuttunut, 70-luvulla vanhojapiikoja ja -poikia pidettiin epäonnistujina. Jopa verotus oli ankarampi heille!
Nykyään etenkin itsenäisiä naisia jopa ihaillaan. Pariutumiseen ei ole sosiaalista painetta.
niin, sillä kai moni näistä haluaiskin kääntää kelloja taaksepäin. tuolloin tosin ymmärtääkseni itsemurhaluvut, väkivaltakuolemat yms oli miesten kohdalla paljon suurempia mitä nykyisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peniskateus on yhä täysin validi psykologinen käsite ja se selittää paljon siitä miksi naiset tarvitsevat erilaisia defenssejä: koska inhoavat omaa ruumistaan ja omaa seksuaalisuuttaan ja ovat kateellisia miehille.
Itse asiassa miessukupuolen kohtukateus on yleisempää.
Joo kaikki miehet haluaa kuukautiset😅😂
Kohtukateus tarkoittaa kateutta siitä että naisen on huomattavan paljon helpompaa hankkia lapsia yksin, miehille miltei mahdotonta, ei siinä kuukautisia kadehdita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peniskateus on yhä täysin validi psykologinen käsite ja se selittää paljon siitä miksi naiset tarvitsevat erilaisia defenssejä: koska inhoavat omaa ruumistaan ja omaa seksuaalisuuttaan ja ovat kateellisia miehille.
Tämäkin ketju on täynnä frigidejä autistiakkoja jotka ovat flodanneet palstan täyteen. miten ihanaa heillä on yksin ja eivät tarvitse seksiä tai heteroläheisyyttä mihinkään. Itse kutsun sellaisia ihmisiä zombeiksi.
No tehän ootte sitten kun luotuja toisillenne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Vain ruumisauto hakee kotoa. Miten se on niin vaikea ymmärtää, että kunkin oman elämän avaimet ovat ihan omissa käsissä?
Aina löytyy joku, jolle on annettu enemmän kuin juuri sinulle. Surkutteluun, itsesääliin ja katkeroitumiseen jääminen on oma valinta. On mahdollista valita myös toisin.
ole nyt jo hiljaa
Totuus taitaa sattua?
sanottiin jo aiaksemmin että tuo tarina on kuultu miljoona kertaa. ne joihin se tarina puree ei inceleitä ole
Eli valitsette aktiivisesti oman pahan olo
Kun olin alle kolmekymppinen sinkku, aloin rakentaa omaa elämääni siitä huolimatta, että sitä toivomaani parisuhde-perhe-elämää ei vielä ollut. Aloin siis elää samalla tavalla kuin eläisin parisuhteessakin. Ostin asunnon sellaiselta sijainnilta, ostin auton, sisustin kodin kodiksi, loin työuraa, harrastin, tapasin ystäviä. Sitten, kun se parisuhde jäi syntymättä, olen kuitenkin elänyt hyvää elämää enkä "sit ku". Samalla olen osoittanut faktaksi sen, että pystyn pitämään huolen itsestäni ja siten myös omaan osaani parisuhteessa.
Hienoa, hyvä että asiat meni mukavasti sulle.
Suurella osalla syrjäytyneistä vain ei ole noin myönteistä kuvaa itsestään saati niin paljon uskoa itseensä, että alkaisivat rakentamaan mitään sille hiekkaiselle perustalle. Monella ei myöskään ole mitään ystäviä keitä tavata, saati työuraa mitä rakentaa.
Ja vielä tuohon aiempaan palatakseni, niin apatian yms eteen ei tarvitse aktiivisesti tehdä yhtään mitään, siinähän sen "viehätys" onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymykseen että mitä harrastuksia mulla syrjäytyneellä naisella on: tietokirjojen lukeminen, kokkaaminen, ompelu, piirtäminen, viljely, preppaus, ajoittain viihde kuten elokuvat ja olen jopa kokeillut D&D:tä. Nyt on tarkoitus kokeilla lenkkeilyä kun vointi on vähän parempi. Vauvapalstan lukemista lukuunottamatta siis todella rikas ja tyydyttävä elämä. Ei sen tarvitse olla muista riippuvainen.
Kääk! Unohdin listasta retkeilyn ja patikoinnin kesäisin. Luulin sen jo kirjoittaneeni.
kyllä tämmöisiä harrastelevia, puuhastelevia sinkkumiehiäkin on. mutta ilmeisesti se ei kaikille sovi
Miksi se mies sitten harrastaa yhtään mitään jos se ei ole sen elämän drive, ei tee elämästä yhtään mielekästä, ei rakenna rikasta elämää? Miksi sen elämän mielekkyyden täytyy aina riippua muista ihmisistä, vaikka tällä miehellä olisi samanlainen sosiaalinen vamma kuin minulla ettei edes kykene luomaan tai ylläpitämään sosiaalisia suhteita? Olemme kiertäneet kehän ympäri takaisin lähtöpisteeseen, eli kukaan ei saa rikasta elämää valmiina vaan se rakennetaan itse. Jos on aivan vakuuttunut siitä että oma onnellisuus riippuu muista niin sitten pitää nähdä se vaiva että tekee niille esteenä oleville tekijöille kuten sosiaaliselle pelolleen jotain (henk.koht. varoitus, sattaa yllättää ettei se tyttöystävä tms. sitten tuonutkaan täydellistä autuutta ja ratkaissut niitä muitakin elämän ongelmia). Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju on täynnä frigidejä autistiakkoja jotka ovat flodanneet palstan täyteen. miten ihanaa heillä on yksin ja eivät tarvitse seksiä tai heteroläheisyyttä mihinkään. Itse kutsun sellaisia ihmisiä zombeiksi.
Olen suurin piirtein kipeä itsekin siitä, etten saa läheisyyttä ja seksiä, mutta kun MISTÄ SITÄ LÖYTÄÄ? Se kuuluu omassa arvomaailmassani vain parisuhteeseen ja muutenkin sille on sen verran laadullisia kriteerejä, että miestä pitää kiinnostaa myös minun nautintoni ja kohdata minut henkisesti sängyssä, koska itse toimin samoin häntä kohtaan.
- Ikisinkku nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kaikki miehet haluaa kuukautiset😅😂
Hirvee hinku hallita kohtua kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymykseen että mitä harrastuksia mulla syrjäytyneellä naisella on: tietokirjojen lukeminen, kokkaaminen, ompelu, piirtäminen, viljely, preppaus, ajoittain viihde kuten elokuvat ja olen jopa kokeillut D&D:tä. Nyt on tarkoitus kokeilla lenkkeilyä kun vointi on vähän parempi. Vauvapalstan lukemista lukuunottamatta siis todella rikas ja tyydyttävä elämä. Ei sen tarvitse olla muista riippuvainen.
Kääk! Unohdin listasta retkeilyn ja patikoinnin kesäisin. Luulin sen jo kirjoittaneeni.
kyllä tämmöisiä harrastelevia, puuhastelevia sinkkumiehiäkin on. mutta ilmeisesti se ei kaikille sovi
Miksi se mies sitten harrastaa yhtään mitään jos se ei ole sen elämän drive, ei tee elämästä yhtään mielekästä, ei rakenna rikasta elämää? Miksi sen elämän mielekkyyden täytyy aina riippua muista ihmisistä, vaikka tällä miehellä olisi samanlainen sosiaalinen vamma kuin minulla ettei edes kykene luomaan tai ylläpitämään sosiaalisia suhteita? Olemme kiertäneet kehän ympäri takaisin lähtöpisteeseen, eli kukaan ei saa rikasta elämää valmiina vaan se rakennetaan itse. Jos on aivan vakuuttunut siitä että oma onnellisuus riippuu muista niin sitten pitää nähdä se vaiva että tekee niille esteenä oleville tekijöille kuten sosiaaliselle pelolleen jotain (henk.koht. varoitus, sattaa yllättää ettei se tyttöystävä tms. sitten tuonutkaan täydellistä autuutta ja ratkaissut niitä muitakin elämän ongelmia). Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
vaikutat aika v-mäiseltä ihmiseltä. selkeästikään et edes yrittänyt lukea mitä tuossa sanottiin vaan väänsit sen taas tuohon muiden syyttelyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi rehellisesti sanoa, että en ole yhdenkään miehen toivoneen olevansa nainen, vielä vähemmän toivoneen voivansa synnyttää. Henkilökohtaisesti se on viimeinen asia mitä naisena olemisesta haluaisin, kun muistaa kaikki ne muut "ongelmat" mitä siinä kylkiäisinä tulee.
Ei sillä, että olisin peniskateuttakaan naisten osalta koskaan kohdannut.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on D&D?
Google tietää. Dungeons & Dragons. TTRPG (table top role play game). Ei sen ihmeellisempi harrastus kuin inceleiden suosimat online videopelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen suurin piirtein kipeä itsekin siitä, etten saa läheisyyttä ja seksiä, mutta kun MISTÄ SITÄ LÖYTÄÄ? Se kuuluu omassa arvomaailmassani vain parisuhteeseen ja muutenkin sille on sen verran laadullisia kriteerejä, että miestä pitää kiinnostaa myös minun nautintoni ja kohdata minut henkisesti sängyssä, koska itse toimin samoin häntä kohtaan.
- Ikisinkku nainen
mistä oot yrittänyt löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se mies sitten harrastaa yhtään mitään jos se ei ole sen elämän drive, ei tee elämästä yhtään mielekästä, ei rakenna rikasta elämää?
Jos on aivan vakuuttunut siitä, että oma onnellisuus riippuu muista, suuntana terapia.
Noilla tyypeillä on välittäjäaineet ihan perseellään ja lääkitys tekisi varmaan suurimmalle osalle hyvää ja jo sillä ratkaistaisiin osa ongelmista. Sitten voisi miettiä, miten saisi ratkottua jäljelle jääneet ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se mies sitten harrastaa yhtään mitään jos se ei ole sen elämän drive, ei tee elämästä
Jos on aivan vakuuttunut siitä, että oma onnellisuus riippuu muista, suuntana terapia.
Noilla tyypeillä on välittäjäaineet ihan perseellään ja lääkitys tekisi varmaan suurimmalle osalle hyvää ja jo sillä ratkaistaisiin osa ongelmista. Sitten voisi miettiä, miten saisi ratkottua jäljelle jääneet ongelmat.
joku saattais kanssa ajatella että on aika hullua ajatella ettei ihmisten onnellisuus liittyis mitenkään ympäristöön ja siihen kuinka ihmiset toisiaan kohtelee
Vierailija kirjoitti:
vaikutat aika v-mäiseltä ihmiseltä. selkeästikään et edes yrittänyt lukea mitä tuossa sanottiin vaan väänsit sen taas tuohon muiden syyttelyyn
Täh? Enhän minä ketään mistään syytellyt, vain totesin sen faktan että hyvä elämä pitää itse rakentaa ja kumosin väitteen että naisille se annettaisiin valmiina. Huomaa että se että sinä koet syyllisyyttä (oli se sitten vaikka toimettomuudesta oman hyvinvoinnin eteen, tai mitä vaan aiemmin kirjoitin mikä meni sinulla ihon alle) ei tarkoita että sinua olisi välttämättä syyllistetty. Ulkopuoliset päättäköön mielissään kumpi meistä on v-mäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tehän ootte sitten kun luotuja toisillenne
Ei kiitos. Siirrän kunnian seuraavalle.. Hei, mihin kaikki hävisi? Älkää nyt juosko karkuun!
t: autistinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Enhän minä ketään mistään syytellyt, vain totesin sen faktan että hyvä elämä pitää itse rakentaa ja kumosin väitteen että naisille se annettaisiin valmiina. Huomaa että se että sinä koet syyllisyyttä (oli se sitten vaikka toimettomuudesta oman hyvinvoinnin eteen, tai mitä vaan aiemmin kirjoitin mikä meni sinulla ihon alle) ei tarkoita että sinua olisi välttämättä syyllistetty. Ulkopuoliset päättäköön mielissään kumpi meistä on v-mäinen.
jooh, vaikutat aidosti hieman yksinkertaiselta ihmiseltä. turha kai sun kanssa on yrittää puhua mistään yhteiskunnallisista ilmiöistä
Aikauhee nyt ne kaikki luuserimiehet tuli tänne raivoamaan
Vierailija kirjoitti:
joku saattais kanssa ajatella että on aika hullua ajatella ettei ihmisten onnellisuus liittyis mitenkään ympäristöön ja siihen kuinka ihmiset toisiaan kohtelee
Ja jotkut hullut tulee siihen johtopäätökseen että tilanne ratkeaa sillä ettei tee ongelmilleen yhtään mitään, valittaa vaan, ja olemalla mahdollisimman v ttumainen kaikkia kohtaan, kostaa. Aivan varmasti ympäristö vastaa syleillen ja kaikki haluaa olla kaverisi ja mennä naimisiin kanssasi.
Jälleen kerran tullaan siihen, että ruudun takaa ei löydy se vastaus vaan ihan oikeasta elämästä ja kohtaamisista. Valitettavasti nykyihminen on niin naulattu ruutuihin kiinni, että todellisuus vain katoaa ympäriltä ja keinotekoinen todellisuus virtuaaliympäristössä ottaa vallan. Ei edes lähikaupassa malteta olla ilman ruutuja tai kuulokkeita jolloin se kiva naapurin tyttö/poika/joku muu jää vain huomaamatta ja hymyt jakamatta. Aiemmin näitä kohtaamisia tuli vaikka kuinka paljon enemmän ja silloin ei oltu tehty ennakkovalintaa jo valmiiksi kuten Tinderissä tai muissa sovelluksissa. Silloin annettiin ihmisille tilaa olla ihmisiä toisilleen. Ei mitään avatar-hahmoja.
OIen edelleen sitä mieltä, että yhteiskunnassa pitäisi ottaa harppaus parikymmentä vuotta taaksepäin ja palauttaa ruudut sinne missä ne olivat eli kotiin tietyn pöydän ääreen. Se vaiva kun käynnistää koneen ja istuu sen ääreen vie huomattavasti enemmän aikaa ja motivaatiota, kuin jatkuva taskutietokoneen hively. Ja tiedän, että kehitys kehittyy jne, mutta voidaan kysyä että millä ehdoilla. Ei ainakaan ihmiskunnan hyväksi.
vakava vaiva tuollainen elämänpelko