Ylilaudan inceleistä tutkimus: "En ole käytännössä nähnyt naista seitsemään vuoteen"
Elääkö nämä kirjaimellisesti komerossa?
Kommentit (1660)
Olen nainen enkä ole koskaan seurustellut. Ei tule tinderissä viesteihini vastauksia. Eikä somessa tykkäyksiä.
Ainoat musta kiinnostuneet ovat olleet päihdeongelmaisia. Duunarit ei ole kiinnostuneet, ei työttömät eikä soijapojat.
En silti jätä elämääni elämättä.
Ystäviä voisi olla enemmän ja siksi aloitin yhden urheilulajin, jossa pelataan muitten naisten kanssa. Erilaisista taustoista ja elämäntilanteista ihmisiä. Ei niitäkään ovelle tuoda.
Töistä on tullut myös naispuolisia kavereita.
Olen kohta neljäkymmentä eli voin olla varma siitä, etten koskaan saa perhettä ja lapsia. Mutta sen sijaan, että jään itkemään kotiin osattomuuttani, aloin opetella uusia juttuja: erilaisia urheilulajeja, sijoittamista, puutarhanhoitoa, kieliä.
En ole koskaan matkustanut kenenkään muun kanssa vaan aina yksin, koska kumppania ei ole ollut ja kavereilla on omat puolisot.
Olen vuosia käynyt leffoissa ja taidenäyttelyssä yksin. Kesällä vuokrasin auton ja kiertelin pikkupaikkakuntia.
Olen vakituisessa työssä ja kaksi kertaa sitä ennen potkittu pois YT:ssä, silti mun maailma ei ole kaatunut. Aloitan lisäopiskelut ensi vuonna, mitäs sitä muutakaan tekisi.
Miksei miehet pysty tekemään samoja juttuja? Miksi päästetään itsensä helpoimmalla? Olen itsekin parikymppisenä elänyt tuilla ja yksin kotona käymättä pariin viikkoon edes kaupassa.
Sitten aloitin vapaaehtoistyön eläinten parissa. Miksei nämä miehet vaadi itseltään enempää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"mikä sua tässä maailmassa sitten ajaa. jos sulla ei ole ystäviä eikä parisuhdetta"
No ensinnäkin ajaa se, että aikuisen ihmisen oletetaan elättävän itsensä, joten siihen pyrin kykyjeni mukaan. Vaikeaa se on, kun on terveysrajoituksia, mutta voitavansa on pakko tehdä.
Sitten ajaa ihan se, että tylsistyn, jos en tee mitään. Siksi harrastukset. Oli toki sellainenkin aika, kun kaipasin kovasti etenkin parisuhdetta, mutta hyväksyin, ettei musta sellaiseen ole, surin sen "menetyksen" ja nykyään nautin siitä, kun voin puuhailla itsekseni. Elämä on kevyttä ilman ihmissuhdedraamaa.
Tää viesti näyttää hienosti, että vaikka parisuhde jäisi saamatta, incelöityminen ei ole mikään pakko. Toisinkin voi valita. Ja todennäköisesti silloin on onnellis
Mikä on vaihtoehto? Märehtiä loppuelämänsä kaikkea, mikä ei omassa elämässä ole mahdollista, katkeroitua ja alkaa vihata toisia ihmisiä, joilla on sitä, mitä itse haluaisi? Itse en ainakaan noin haluaisi elää.
En mä sitä sinällään negatiivisena huomiona tarkoittanut, ihan vain huomiona.
Hyvähän se vaan on, jos pystyy päästämään tuollaisista irti. Jotkut pystyy siihen, jotkut taas ei.
Mutta tuokin mitä sanoit on ilman muuta vaihtoehto, minkä moni valitseekin. Ei monestikaan se järkevin, mutta usein se luontaisin. Ei unelmistaan luopuminen ole varsinaisesti mikään toivottu tapahtuma elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin karmean näköistä ukkoa olekaan ettei se jollekin kelpaisi. Eli luonne ja käytöstavat kuntoon vaan.
Onko kaikilla naisilla luonne ja käytöstavat kunnossa?
No tuskin on. Se nyt on selvää, että kaikilla ihmisillä sukupuoleen katsomatta ei ole luonne ja käytöstavat kunnossa. Mutta kannattaisi olla, jos parisuhdetta kaipaa.
Aivan. Eli miehen täytyy hyväksyä kuka tahansa nainen, mutta naisen ei ketä tahansa miestä.
Tuossa lainaamassasi viestissä kyllä sanottiin tasan päin vastoin - kaikilla ihmisillä sukupuoleen katsomatta kannattaisi olla luonne ja käytöstavat kunnossa, jos parisuhdetta kaipaa.
Näinpä. Tuo yksi jankkaaja kääntää kaiken päälaelleen.
Vierailija kirjoitti:
Näillä hikyillä on todella harhainen käsitys naisista, se on totta.
Suominaiset nimittäin on tällaisia:
Ja jos joku soijapoika niiden kanssa lapsen tekee, siitä tulee muunsukupuolinen sekopää kuten tuolla oikealla.
Mitäs vikaa näissä daameissa on? Molemmat ovat ilmeisen onnellisia ja molemmilla miehiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Miten turha ihminen käyttää aikaa ja energiaa tuollaiseen tutkimukseen?
Kun tutkimuksen tulos ei miellytä, niin se on turha tutkimus silloin?
Vierailija kirjoitti:
Naisten olisi syytä katsoa peiliin. Kokonainen sukupolvi miehiä uhkaa jäädä yksin
Turha syytellä. Soitelkaa toisillenne sinkkumiehet ja järestäkää kivoja harrastuksia keskenään. Niin sinkkunaisetkin tekee. Käydään ravintoloissa ja matkoilla esim. Eli elämä on kivaa. Aika raskaan taakan laitatte toisen harteille, jos hänen pitäisi teidän elämänilo ottaa vastattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
"En halua edes miettiä, kuinka hyvältä jostain IG prinsessasta tuntuu kun häntä rakastaa omanikäistensä lisäksi tuhannet setämiehet ja bensalenkkarit."
Nyt menee rankasti rakkaus ja himo sekaisin. Ei se kaunis ja kuolattu tyttöparka saa yhtään enempää rakkautta kuin muutkaan. Joskus jopa vähemmän :(
Voi olla, että se ig-prinsessa ei ole onnellinen tai hyväitsetuntoinen, vaikka häntä kuinka himoittais. Pikemminkin osoittaa huonoa itsetuntoa, jos on tarve hakea hyväksyntää ulkonäöllään.
Rakastetaan kaikkia ihmisinä, miehiä, naisia, rumia, kauniita ja komeita <3
Jep. Sara Sieppiä voisi kai kutsua IG-prinsessaksi ja eipä näytä hänelläkään olleen miesonnea.
Tytöt vois seurustella myös niiden luokan hiljasimpien pöllön näköisten poikien kanssa. Ei aina vaan niiden jääkiekon pelaajien.
Tuntuu vaan turhauttavalta kun yrität iskeä sellaisia naisia joista viehätyt niin ne naiset taas vaativat miehiltä ihan liikoja. Miehen tulisi olla komea statusmies hyvällä palkalla, miehen pitäisi olla se naisten naurattaja alfamies joka on kiltti ja samalla pahis. Saisin minäkin naisen vaikka heti mutta en halua sellaista naista joka ei minusta ole kaunis.
Turhauttaa edes lähestyä naisia koska naiset etsii sitä kympin adonista, myös ne ei kedon kauneimmat kukat etsii juuri sitä kympin miestä.
En voi antaa kuuta taivaalta koska olen ihan tavallinen suomalainen mies, miksi me emme saa edes mahdollisuutta?
En ymmärrä ingaylien touhuja.
Jätkä porskuttaa ja panee ketä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt vois seurustella myös niiden luokan hiljasimpien pöllön näköisten poikien kanssa. Ei aina vaan niiden jääkiekon pelaajien.
Miksi pitäisi? Jos tyttöjä ei kiinnosta ne pöllöpojat?
Läskeihinsä läkähtyvät mammat täällä yrittää kokea ylemmyyttä, huono suhdanne, rahat loppu ja Trump voitti vaalit. Paljon harmeja vassarimammoilla ...🤣
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vaan turhauttavalta kun yrität iskeä sellaisia naisia joista viehätyt niin ne naiset taas vaativat miehiltä ihan liikoja. Miehen tulisi olla komea statusmies hyvällä palkalla, miehen pitäisi olla se naisten naurattaja alfamies joka on kiltti ja samalla pahis. Saisin minäkin naisen vaikka heti mutta en halua sellaista naista joka ei minusta ole kaunis.
Turhauttaa edes lähestyä naisia koska naiset etsii sitä kympin adonista, myös ne ei kedon kauneimmat kukat etsii juuri sitä kympin miestä.
En voi antaa kuuta taivaalta koska olen ihan tavallinen suomalainen mies, miksi me emme saa edes mahdollisuutta?
Naiset, joista viehätyt, yrittävät iskeä miehiä, joista he viehättyvät. Eikö se ole päivänselvää?
Vierailija kirjoitti:
Läskeihinsä läkähtyvät mammat täällä yrittää kokea ylemmyyttä, huono suhdanne, rahat loppu ja Trump voitti vaalit. Paljon harmeja vassarimammoilla ...🤣
Mitä, eikö Trumpin vaalivoitto tuonutkaan sinulle tyttöystävää? Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen enkä ole koskaan seurustellut. Ei tule tinderissä viesteihini vastauksia. Eikä somessa tykkäyksiä.
Ainoat musta kiinnostuneet ovat olleet päihdeongelmaisia. Duunarit ei ole kiinnostuneet, ei työttömät eikä soijapojat.
En silti jätä elämääni elämättä.
Ystäviä voisi olla enemmän ja siksi aloitin yhden urheilulajin, jossa pelataan muitten naisten kanssa. Erilaisista taustoista ja elämäntilanteista ihmisiä. Ei niitäkään ovelle tuoda.
Töistä on tullut myös naispuolisia kavereita.
Olen kohta neljäkymmentä eli voin olla varma siitä, etten koskaan saa perhettä ja lapsia. Mutta sen sijaan, että jään itkemään kotiin osattomuuttani, aloin opetella uusia juttuja: erilaisia urheilulajeja, sijoittamista, puutarhanhoitoa, kieliä.
En ole koskaan matkustanut kenenkään muun kanssa vaan aina yksin, koska kumppania ei ole ollut ja kavereilla on omat puolisot.
Olen vuosia käynyt leffoissa ja taidenäyttelyssä yksin. Kesällä vuokrasin auton ja kiertelin pikkupaikkakuntia.
Olen vakituisessa työssä ja kaksi kertaa sitä ennen potkittu pois YT:ssä, silti mun maailma ei ole kaatunut. Aloitan lisäopiskelut ensi vuonna, mitäs sitä muutakaan tekisi.
Miksei miehet pysty tekemään samoja juttuja? Miksi päästetään itsensä helpoimmalla? Olen itsekin parikymppisenä elänyt tuilla ja yksin kotona käymättä pariin viikkoon edes kaupassa.
Sitten aloitin vapaaehtoistyön eläinten parissa. Miksei nämä miehet vaadi itseltään enempää?
Siksi koska he vaativat vain muilta että kaiken pitäisi tulla kuin Manulle illallinen.
Jösses! Minä näin kymmeniä miehiä ja naisia tänään kun lähdin ovesta ulos ja kuljin lyhyen matkan bussilla. Melkein päivittäin tervehdin jotakin tai juttelen ihmisten kanssa. Naapurit, lähikaupan kassa, kirjaston virkailija jne. Ei kai sieltä kotoa kukaan tule hakemaan.
Ja sinnekö pitäisi jonkun naisen nyt sitten löytää häntä piristämään. Miten? Jos ei itse osaa ottaa vastuuta omasta elämästään ja tehdä siitä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä tytöt? Omissa kouluissa lätkäjätkät seukkasi vain kauneimpien ja itsekin urheilullisten tyttöjen kanssa. Niidenkö olisi pitänyt valita ne hiljaiset pöllöt, vaikka halusivat lätkäjätkän?
Läskeimmät ja rumimmatkin naiset ajattelee, että se komein pitää saada.
Miehillä sentään on realismia 🤣🤣
"Pidän myös tätä tukahdutettua homoseksuaalisuutta osasyynä ilmiöön Ylilaudalla. Sitähän voisi nimittäin luulla, että neutraaleissakin keskusteluissa yksinäiset miehet voisivat keskustella mielellään myös naisten kanssa, mutta näin ei ole. Käytännössä joka kerta kun keskustelija Ylilaudalla paljastuu naiseksi tai joku epäilee tätä naiseksi, häntä aletaan savustaa ulos keskustelusta. Nämä miehet haluavat keskustella yksinomaan miesten kanssa. Ylilaudalla naisiin suhtaudutaan yhtä vihamielisesti häätämismentaliteetilla kuin 2000-luvun alussa homobaareissa, kun sinne erehdyksessä miespuolisen kaverini kutsumana menin. Tuli selväksi, etten mene toiste."
Oho, kerro lisää. Eikö homot juuri tykkää naisista? Monella isot katraat naisia kavereina.