Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylilaudan inceleistä tutkimus: "En ole käytännössä nähnyt naista seitsemään vuoteen"

Vierailija
14.11.2024 |

Elääkö nämä kirjaimellisesti komerossa?

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010832568.html

Kommentit (1660)

Vierailija
41/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henk.koht. sinkkumiehenä ollut nyt pari vuotta ihan syystä, että oman naisen pitäminen on niin kallista puuhaa. Halvempaa ja helpompaa kun käyttää 4 kertaa kuukaudessa palveluhenkisiä naisia ja saa samalla vaihtelua kun ei tarvitse samaa reikää joka kerta painaa. Muuta tarkoitusta naisilla nyt ei juurikaan ole.

Totta. Laskin kerran, että oman pitämiseen menee äkkiä sellaiset 1000 -1500€ / kk. Helpostikin.

Ei edes riitä jos se pyöräyttää mukulan, sitten sitä rahaa vasta palaakin. Joskus mietin perheen perustamista, mutta kun tulot on vain 3800€ kuukaudessa netto, niin ei näillä tuloilla mitään perhettä perusteta.

Vierailija
42/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>> Naisilla on standardit 

>> Miehille kelpaa kuka tahansa jolla on pulssi (ei pakollinen)

>> Naisten vika

Eihän miehille edes kelpaa kuka tahansa, jolla on pulssi. Näillä samoilla inceleillä on todennäköisesti kriteerit esim. naisen iän ja painon suhteen. Hyvin todennäköisesti he ovat myös samoja, jotka jauhavat koko ajan siitä, että naisen pitää olla pitkätukkainen ja tatuoimaton. Eikä siinä mitään, saahan kriteereitä olla... mutta samalla logiikalla naisillakin saa olla kriteereitä...

Niin, "IG prinsessat" ne näilläkin vain on mielessä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen itse omin silmin nähnyt ja todistanut sen, että oli kuinka epäviehättävä nainen tahansa, tulee hän saamaan paljon tai usein ihan häkellyttävän määrän kaveripyyntöjä ja rohkeita viestejä miehiltä."

Minä taas olen omin silmin nähnyt, että mulle ei tule kaveripyyntöjä miehiltä ollenkaan. Missähän maailmassa tuokin tyyppi elää?

T. Nainen

Saman huomannut enkä ole edes kovin epäviehättävä vaan minulla on taviksen naama enkä pyllistele Instagramissa, olen miehille silti aivan näkymätön.

Vierailija
44/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite olen nainen enkä ole vuosiin ollut tekemisissä kunnolla ihmisten kaa. Etäkoulu, etätyö. Hyvän päivän tuttuja siellä sun täällä. 

Perhettä ei ole, ystäviä on muutama hassua eikä niiden kaa oo juurikaan paljon tekemisissä. Puhelimessa 15 eri sosiaalista sovellusta.

Oon ite sosiaalinen mut tosi yksinäinen. Ei vaa mikään ota tulta alleen. 

BMI?

Kysytkö samaa miehiltä vai onko se ihan ja sama minkäkokoinen kaverisi on kunhan on mies?

Vierailija
45/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite olen nainen enkä ole vuosiin ollut tekemisissä kunnolla ihmisten kaa. Etäkoulu, etätyö. Hyvän päivän tuttuja siellä sun täällä. 

Perhettä ei ole, ystäviä on muutama hassua eikä niiden kaa oo juurikaan paljon tekemisissä. Puhelimessa 15 eri sosiaalista sovellusta.

BMI?

Olen eri, mutta en usko, että sillä on kaveruuden kannalta merkitystä. Itse olen tuntenut ihmisiä, joilla on kavereita, BMI-välillä noin 15-40 (silmämääräisesti arvioiden).

Vierailija
46/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI?

Olen eri, mutta tämä on huvittavaa. Ensin miehet sanovat, että heille kelpaisi kuka tahansa nainen. Jos nainen sanoo olevansa yksinäinen, niin heti ensin kysellään painoa :D eli onko miehillä vaatimuksia vai ei? 

Ei varsinaisesti vaatimuksia,mutta harva jaksaa jotain 100+ kiloista naista kantaa kynnyksen yli ja sitäpaitsi sellainen syökin jo ihan hirveästi. 

Vierailija
47/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi olla vaikea ymmärtää mutta joihinkin tosiaan vaan suhtaudutaan paljon vihamielisemmin kuin toisiin, jo ensivaikutelman perusteella.

Vierailija
48/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henk.koht. sinkkumiehenä ollut nyt pari vuotta ihan syystä, että oman naisen pitäminen on niin kallista puuhaa. Halvempaa ja helpompaa kun käyttää 4 kertaa kuukaudessa palveluhenkisiä naisia ja saa samalla vaihtelua kun ei tarvitse samaa reikää joka kerta painaa. Muuta tarkoitusta naisilla nyt ei juurikaan ole.

Mä toivoisin naisena, että miehet tekisivät enemmän tätä. Ei tarvisi olla miehen kanssa suhteessa, josta hän on liian laiska lähtemään seksin saamisen takia. Miehet, jos ette tykkää naisista, olkaa yksin ja hankkikaa seksi maksullisilta. 

No tämäpä. Jos kerran naisesta ei ole muuta hyötyä kuin seksi ja muuten tulee vain oih, niin kalliiksi "pitää", miksi nämä kaikki EI vain osta seksiä ja sillä selvä? Jättäisivät naiset muuten rauhaan.

Vierailija
49/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI?

Olen eri, mutta tämä on huvittavaa. Ensin miehet sanovat, että heille kelpaisi kuka tahansa nainen. Jos nainen sanoo olevansa yksinäinen, niin heti ensin kysellään painoa :D eli onko miehillä vaatimuksia vai ei? 

Kuka haluaa läskin naisen? Oikeasti? Ja sitten jos on vielä rillipäinen niin...Morjens! Eihän sellainen läsä voi edes lisääntyä.

Vierailija
50/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten olisi syytä katsoa peiliin. Kokonainen sukupolvi miehiä uhkaa jäädä yksin

Miehiä ja naisia on sunnilleen yhtä paljon. Molemmat jäävät yksin

Ainakin mun tuttavapiirissä hyvännäköisimmät miehet pyörittää helposti puolta tusinaa naista yhtaikaa.

Vierailija
51/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mä ihmettelen että joku ihan tyytyväisenä haluaa identifioitua inceliksi.

Vierailija
52/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan siis nyt pitävästi todistettu, että nuo yliksen ulikset ovat väärässä. Miehillä on vaatimuksia naisille ihan siinä kuin naisillakin miehille. Ja hyvä näin.

Vierailija
53/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko luotettavampaa lähdettä kuin hesari? Noilla näyttää muuten olevan isänpäivän kunniaksi kunnon miestenmyllytyskampanja viikko. Toinen toistaan psgempaa tutkimusta joka päivälle. 

Osaatko googlata? Siinä Hesarin (YÖK) jutussa annetaan sulle ihan käteen oikeat hakusanat. Voit lukea ihan sen tutkimuksen lyhentämättömänä ja sensuroimattomana.

Ei oikeastaan anneta. Muutenkin tutkimus ei julista yliksen naisvihaa vaikka tutkimus sanan viha mainitseekin, toisin kuin hesarin otsikko väittää. Jännä mitä sanoja hesarilaiset jutusta onnistuu poimimaan /s

Eikä tutkimus joka perustuu yliksen trollauksiin ole paljonkaan arvoinen kertomaan kirjoittajista jos ei tutustuta niihin kirjoittajiin ihan konkreettisestikin. 

Ei tartte edes mennä ylikselle. Sitä naisvihaa löytyy täältäkin. Eikä tartte edes tehdä tutkimusta, kun osataan nämä somegurujen syöttämät litaniat jo ulkoa. Kaikki kun toistelevat niitä samoja. Trolleja, joo niin varmaan. Oikeasti heidän asenteensa ovat toki ihan erilaisia. 

Vierailija
54/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei varsinaisesti vaatimuksia,mutta harva jaksaa jotain 100+ kiloista naista kantaa kynnyksen yli ja sitäpaitsi sellainen syökin jo ihan hirveästi."

Niin eli kriteerejä. Ymmärrät varmasti sitten myös sen, ettei naisia kiinnosta kusipäiset miehet, esim. nämä jotka vihaavat naisia, kun miehet ovat niin helppoja, että panevat mitä tahansa, jolla on pulssi (tai ei ole).

Vierailija
55/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkääs lihavat pílluelukat välillä vaikka ulos kävelylle.

Kylläpäs puhuttelet kauniisti naisista.. 

Jotenkin veikkaan että se Hesarin artikkeli taisi osua ja upota häneen...

Vierailija
56/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko luotettavampaa lähdettä kuin hesari? Noilla näyttää muuten olevan isänpäivän kunniaksi kunnon miestenmyllytyskampanja viikko. Toinen toistaan psgempaa tutkimusta joka päivälle. 

Osaatko googlata? Siinä Hesarin (YÖK) jutussa annetaan sulle ihan käteen oikeat hakusanat. Voit lukea ihan sen tutkimuksen lyhentämättömänä ja sensuroimattomana.

Ei oikeastaan anneta. Muutenkin tutkimus ei julista yliksen naisvihaa vaikka tutkimus sanan viha mainitseekin, toisin kuin hesarin otsikko väittää. Jännä mitä sanoja hesarilaiset jutusta onnistuu poimimaan /s

Eikä tutkimus joka perustuu yliksen trollauksiin ole paljonkaan arvoinen kertomaan kirjoittajista jos ei tutustuta niihin kirjoittajiin ihan konkreettisestikin. 

Toi on suunnilleen vastaava kuin jonkun The Onionin juttujen perusteella tekisi tutkimusta nettilehtien asenteista.

Vierailija
57/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten olisi syytä katsoa peiliin. Kokonainen sukupolvi miehiä uhkaa jäädä yksin

Miehiä ja naisia on sunnilleen yhtä paljon. Molemmat jäävät yksin

Ainakin mun tuttavapiirissä hyvännäköisimmät miehet pyörittää helposti puolta tusinaa naista yhtaikaa.

Ainoo, että sähän et tunne edes puolts tusinaa naista.  Joka johtaakin juuri tuon tapaisiin kuvitelmiin. 

Vierailija
58/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*tun h*orat!

Tässä näemme erittäin aikuismaisen käytöksen ihmiseltä joka tulee nähtävästi olemaan sinkku vielä pitkään.

Vierailija
59/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitä mä ihmettelen että joku ihan tyytyväisenä haluaa identifioitua inceliksi.

He on varmaan siinä pisteessä etteivät enää ole mukana pelissä. Ei ole mitään hävittävää eikä voitettavaa.

Vierailija
60/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte edes mennä ylikselle. Sitä naisvihaa löytyy täältäkin. Eikä tartte edes tehdä tutkimusta, kun osataan nämä somegurujen syöttämät litaniat jo ulkoa. Kaikki kun toistelevat niitä samoja. Trolleja, joo niin varmaan. Oikeasti heidän asenteensa ovat toki ihan erilaisia. 

Sinä tässä kyllä olet se, joka toistaa jotain muualta opeteltua litaniaa ulkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi