mies pariutuu naisen kanssa käyttääkseen naista synnytyskoneena
Jos nainen muuttaa tästä mielensä, lapsia ei tule, tai mies keksii lapsihaaveen vasta kun suhde on jo vauhdissa, tämä dumppaa naisen ja lähtee etsimään kohtua
Onko tällainen mielestänne oikein? Olen törmännyt apeissa useampaan mieheen, jotka kertovat että eksä ei suostunutkaan syystä tai toisesta synnyttämään ja on nyt siis kärkkymässä minun kohtuani. Mitä mieltä olette? Omasta mielestä melko oksettavaa
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kummassa minä onnistun löytämään vain niitä miehiä, jotka "haluavat kyllä joskus", mutta eivät ikinä tule valmiiksi..
Katse peiliin. Mikä on oma satuksesi, koulutusalasi, varallisuutesi ja ennenkaikkea: onko taloudellinen sitoumus sinuun perheyksikön muodostamiseksi miehelle hyvä vai huono diili?
Vierailija kirjoitti:
Nainen pariutuu miehen kanssa käyttääkseen miestä siittöiden luovuttajana.
Ja maksajana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kummassa minä onnistun löytämään vain niitä miehiä, jotka "haluavat kyllä joskus", mutta eivät ikinä tule valmiiksi..
No joo, minä en edes noteeraa tällaista kommenttia, menee täysin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tarkoittaa siis sitä, että mies ei ole valmis isäksi eikä välttämättä ole koskaan, mutta yhtä lailla kuin valehtelee olevansa monogaminen, valehtelee haluavansa lapsiakin. Tosiasiassa ei ole kumpaakaan, eikä ole mitään takeita että myöskään muuttuisi sellaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Oudolta kuulostaa. Miksi mies haluaa ampua omaan jalkaansa noin järeällä haulikolla?
Itse mielummin käytän naisia seksikoneina kuin synnytyskoneina.
Ai, omat lapset ovat omaan jalkaan ampumista. Kun käytät naisia seksikoneina, muistathan huolehtia ehkäisystä.
Kunpa isäsikin olisi.
Vierailija kirjoitti:
No eikös se ole ihan reilu peli, että kerrotaan suoraan mitä toivotaan ja odotetaan? Säästää molempien aikaa. Vai pitäisikö miesten toimia samalla tavalla kuin naisten ja valehdella ja sitten katalasti yrittää huijata? Sitähän moni nainen harrastaa.
En tiedä, huijaavatko ja valehtelevatko naiset tällaisesta? Mutta rehellisyys on hyvä - vielä parempi olisi jos ne asiat mistä olla rehellisiä oikeasti kestäisivät päivänvalon ja olisivat moraalisia
Vierailija kirjoitti:
Jos niin isosta asiasta kuin lasten saaminen ollaan eri mieltä tai tullaan erimielisiksi suhteen aikana , on se oikein hyvä syy erota. Ja etsiä sellainen jonka ajatukset ovat samat lasten saannin suhteen. Tyytyminen toisen tahtoon rikkoo suhteen helposti joka tapauksessa kuitenkin myöhemmin.
Tällainen ajattelu johtaa parisuhdekumppanien vaihtamiseen kuin sukkien. Raamatussa naimisiin mentiin yhden ihmisen kanssa ja joko lapsia siunaantui tai ei. Tämä "jos et vastaa tarpeisiini niin vaihdan sinut toiseen" on äärimmäisen rikkova ja vahingollinen tapa käytellä toisia ihmisiä hyväkseen
Kuinka moni mies esim. hyväksyisi sen, että nainen sanoisi että "kyllä minä joskus menen töihin, elätä sinä minua nyt ensin 3 vuotta..." tai kesken suhteen vaihtaisi paremmin tienaavaan, koska muuttikin mielensä siitä mitä halusi ja ansaitsi. Sallitaanko tällainen käytös naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisetkin saattavat erota samasta syystä, että mies ei sitten haluakaan lapsia. Harva alkaa kysellä ekoilla treffeillä näitä, ja onhan sellaisiakin, jotka päättävät asian vasta jossain vaiheessa suhdetta.
Lasten hankkimisesta kannattaa puhua , no jos ei ekoilla treffeillä, niin heti kuitenkin kun tulee tunne että tämä saattaa johtaa pidempään yhdessäoloon. Sillä vältetään ikävät erot yms sitten myöhemmin. Toki ihmiset muuttavat mieltään jne , mutta asiaa kannattaa ottaa esille silloin tällöin.
Joissakin apeissa nämä ilmoitetaan jo ennen mätsiä: onko lapsia, haluaako lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen pariutuu miehen kanssa käyttääkseen miestä siittöiden luovuttajana.
No minä en ainakaan ole pariutunut tällaisten miesten kanssa. Omasta mielestäni rakkauden pitää kohdistua siihen henkilöön, ei siihen mitä henkilö tuottaa itselle - se on vain hyväksikäyttöä
Kaikki ihmisten välinen inhimillinen toiminta on loppuun asti riisuttuna vaihtokauppaa. Ei kukaan rakasta ihmistä jolta ei itse saa mitään.
Kyllähän sitä voi ihailla toista, jolloin ei sinänsä saa mitään
Vierailija kirjoitti:
No eikös se ole ihan reilu peli, että kerrotaan suoraan mitä toivotaan ja odotetaan? Säästää molempien aikaa. Vai pitäisikö miesten toimia samalla tavalla kuin naisten ja valehdella ja sitten katalasti yrittää huijata? Sitähän moni nainen harrastaa.
Näinhän miehet tekevät jo. Sanovat, että joskus haluaa lapsia, mutta sitä joskusta ei koskaan tule. Ovat vaan pillun perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katse peiliin. Mikä on oma satuksesi, koulutusalasi, varallisuutesi ja ennenkaikkea: onko taloudellinen sitoumus sinuun perheyksikön muodostamiseksi miehelle hyvä vai huono diili?
Miksi kummassa mies ei voi minulle kertoa, jos en ole mielestään kelvollinen hänen lastensa äidiksi, tai erota muusta tekosyystä, vaan roikottaa mukana vuosia vakuutellen päinvastaista? Pitäisin itse kyllä valehtelua ja munasolujen tahallista kuivattamista isompana syntinä kuin sitä, jos en tienaa miehen mielestä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos niin isosta asiasta kuin lasten saaminen ollaan eri mieltä tai tullaan erimielisiksi suhteen aikana , on se oikein hyvä syy erota. Ja etsiä sellainen jonka ajatukset ovat samat lasten saannin suhteen. Tyytyminen toisen tahtoon rikkoo suhteen helposti joka tapauksessa kuitenkin myöhemmin.
Tällainen ajattelu johtaa parisuhdekumppanien vaihtamiseen kuin sukkien. Raamatussa naimisiin mentiin yhden ihmisen kanssa ja joko lapsia siunaantui tai ei. Tämä "jos et vastaa tarpeisiini niin vaihdan sinut toiseen" on äärimmäisen rikkova ja vahingollinen tapa käytellä toisia ihmisiä hyväkseen
Kuinka moni mies esim. hyväksyisi sen, että nainen sanoisi että "kyllä minä joskus menen töihin, elätä sinä minua nyt ensin 3 vuotta..." tai kesken suhteen vaihtaisi paremmin tienaavaan, koska muuttikin mielensä siitä mitä halusi ja ansaitsi. Sallitaanko tällainen
Raamatun aikaan niitä lapsia tuli jos molemmilla oli siihen fyysiset edellytykset. Nykyään lapsia ei ole enää pakko hankkia vaikka parisuhteessa olisikin. Siinä on se ero. Siksi täytyy hankkia kumppani joka haluaa lapsia, jos niitä itsekin haluaa. Typerää haudata omat lisääntymishaaveensa siksi että toinen ei halua lapsia.
Mielestäni tuossa mennään perse edellä puuhun. Suhteen tulisi perustua siihen, että haluaa sen toisen henkilön, eikä siihen että haluaa sen tekemän työn tulokset. Se on riistoa ja erittäin epäkunnioittavaa sitä henkilöä kohtaan. Sitten jos mennään tuollaiseen kaupankäyntimoodiin, että haluaa toisen työn tulokset (esim. toinen puoliso elättää ja toinen synnyttää), niin eikö olisi helpompaa vaan maksaa sille naiselle, ja unohtaa romantiikkasekoilu?