Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut jollekin se elämän suurin rakkaus?

Vierailija
13.11.2024 |

Romanttisessa mielessä siis. Kuinka se ilmeni, sanottiinko se suoraan?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vainoamisen määrästä päätellen kyllä. Erosta jo 6 vuotta, mutta pian taas päästään hoviin. 

Tää ei lopu koskaan. 

Mullakin ex, johon itse olin alkuun tosi rakastunut. Pian alkoi kohdella kaltoin, haukkua ja halveksia, väkivaltaakin oli. Kukaan ei ole kohdellut minua niin rumasti. Mutta kun lähdin, niin nyt olinkin hänen elämänsä rakkaus. Tästä on myös reilu 6 vuotta aikaa ja yhteydenottoja tulee edelleen. 

Vierailija
62/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja olen kai edelleen, vaikkemme yhdessä asu, emme ole koskaan asuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin, mutta puolison tielle tuli elämää suurempi ihastus joka vei paikkani. Heidän onni ei lopulta kauan kestänyt. Ex jo vuosia kaipaillut ja sanonut minun olleen elämänsä rakkaus eikä tiennyt mikä häneen silloin meni.. tuskin pitää paikkansa, jos pitäisi niin miksi olisi jättänyt minut toisen takia? Vaikka tunteita häntä kohtaan vielä on niin takaisin en ota, luottamuksen palautumiseen tarvitaan isoja tekoja sanojen lisäksi.

Vierailija
64/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimolle ja nykyiselle joo. Ex-vaimo vieläkin itkeskelee perään vuosien jälkeen.

Vierailija
65/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuhuomautus, jokaisesen terveen perheen omannut tyttölapsi on ollut isälleen suuri rakkaus!  Ei tietenkään seksuaalisesti, mutta sydämmessä.  Isät rakastavat syvästi lapsiaan. Useimmat eivät osaa sanoittaa sitä, silti se on niin. Sellaisen perheen tytär saa hyvät eväät ottaa vastaan aitoa rakkautta myös suhteessaan.  Ehyt perhe on hyvä lähtökohta tulevaisuuteen.

Vierailija
66/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ja tuskin tulen olemaankaan.

Vierailija
67/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin niin

Vierailija
68/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Se ei nykyään vaivaa mitenkään, nuorempana harmitti. En ole myöskään kokenut mitään pahimpia juttuja mitä parisuhteissa on, ja siitä olen tyytyväinen. On ollut sellaista ihan-kiva, hiukan-kurja -meininkiä.

Ensirakkauden alkua joskus muistelen. Se oli hurja tunneryöppy. Siinä kävi lopulta huonosti, mutta epädramaattisella tavalla. Oikeastaan koko ihminen taisi olla ihan kamala, tai minä olin, tai molemmat eri tavoin. Ei kai siinä ollut mitään persooniin liittyvää, molemmilla vain sattui olemaan murrosiän hormonit oikeassa vaihteessa. Muistan vain sen tunteen, kun oli kevät ja pää ihan sekaisin. Ilman mitään laskelmointia tai ohjausta. Sellaista on vain kerran elämässä.

Vierailija
69/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen kuullut.

Vierailija
70/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivuhuomautus, jokaisesen terveen perheen omannut tyttölapsi on ollut isälleen suuri rakkaus!  Ei tietenkään seksuaalisesti, mutta sydämmessä.  Isät rakastavat syvästi lapsiaan. Useimmat eivät osaa sanoittaa sitä, silti se on niin. Sellaisen perheen tytär saa hyvät eväät ottaa vastaan aitoa rakkautta myös suhteessaan.  Ehyt perhe on hyvä lähtökohta tulevaisuuteen.

Meillä on jopa ollut 2 ehyttä perhettä vuosien ajan. 3 tytärtä joista on kasvanut upeita kypsiä fiksuja naisia erityisesti ihanan isäpuolen ansiosta (vain kuopus on hänen)

Vierailija
71/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on exät erovaiheessa sopertaneet minulle, mutta he eivät ole olleet sitä minulle. Nykyinen mieheni sen sijaan on minulle elämäni suurin rakkaus, ilman mitään traumakemiaa, riippuvuuksia, ehtoja, mustasukkaisuutta tai muita pelejä. Olen joka päivä kiitollinen miehestäni🙏

Vierailija
72/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
73/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Päätellen siitä, että monet myötä- ja vastamäet kanssani kulkenut mies puhuu symbioosista ja siitä, että olen hänen majakkansa myrskyssä. 

Vierailija
74/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Hyväksi juttuseuraksi mies kehuu jos kyselen onko hänellä mitään tunteita minua kohtaan.

Vierailija
75/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs henkilö niin vakuutti minulle vuosia, vuosia sitten. Ja kai se sitä olikin, ainakin siinä tilanteessa silloin, kun kaksi ihmistä yllättäen löysikin toisistaan jotain sellaista, mitä ei oltu kumpikaan uskottu ennen. 

Mieheni ei ole noin koskaan sanonut.

Vierailija
76/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieheni elämän suurin rakkaus, ja hän on myös minun. On sanottu puolin ja toisin, ja näkyy myös muuten elämässämme.

Vierailija
77/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan olevani naisen elämänkäsikirjoituksen mahdollistaja.

Päätelkää siitä.

Vierailija
78/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Aina on naiset lähteneet ennemmin tai myöhemmin etsimään parempaa tyyppiä.

Vierailija
79/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan olevani naisen elämänkäsikirjoituksen mahdollistaja.

Päätelkää siitä.

No vastaus ei oikeastaan ole pääteltävissä tuosta. Voi olla vain mahdollistaja tai sekä suuri rakkaus ja mahdollistaja.

Vai oletetaanko, että naisen käsikirjoitukseen sisältyy Suuri Rakkaus?

Sisältyykö miehen? 

Vierailija
80/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta varmaan kahdelle kun yrittävät pitää vuosikymmenten jälkeen yhteyttä. Ei mitään rikosasia, mutta toisen laitan estolle jos vielä ottaa yhteyttä. Itselläni ei tallista suurta rakkautta ole, mutta olen saanut rakastaa ja olla rakastettu ihan tarpeeksi joten loppuelämä menee kyllä yksin. 

N43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi