Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut jollekin se elämän suurin rakkaus?

Vierailija
13.11.2024 |

Romanttisessa mielessä siis. Kuinka se ilmeni, sanottiinko se suoraan?

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole sellaista ainakaan sanonut.

Vierailija
42/89 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän naisen kaksoisliekki on rikkaampi mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja hän minulle se suurin rakkaus. On exä seurustelusuhteesta. Erottiin noin 10 v sitten. Molemmat rakastaa toisia, mutta ei vaan toiminut meillä parisuhde. 

Joka päivä olemme jotenkin yhteydessä ja keväällä lähdetään taas yhdessä lomamatkalle. Olemme vaan molemmat ymmärtäneet, että voimme olla parhaita kavereita, mutta meillä ei suhde toiminut...

Todella eriskummallinen tilanne. Mutta siis. Ei meillä tämän kanssa ongelmia ole, mutta muille vaikeaa selittää 

Vierailija
44/89 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan tiedä - ehkä yhdelle tai kahdelle. Yksi serkkuni on sanonut että on ollut rakastunut minuun jo siitä kun olin pikkutyttö. Toinen serkku (hyvännäköinen ja jolla epätavallisen kaunis vaimo ja äiti) sanoi kerran että olen kaunis. Sitten jokunen on sanonut että olen maailman paras nainen. Epäilen suuresti. Olen ikisinkku... olen välttänyt kariutumisvaaraiset avioliitot - onnekseni kait!

Siis häh?

Vierailija
45/89 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En takuulla.

Vierailija
46/89 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan tiedä - ehkä yhdelle tai kahdelle. Yksi serkkuni on sanonut että on ollut rakastunut minuun jo siitä kun olin pikkutyttö. Toinen serkku (hyvännäköinen ja jolla epätavallisen kaunis vaimo ja äiti) sanoi kerran että olen kaunis. Sitten jokunen on sanonut että olen maailman paras nainen. Epäilen suuresti. Olen ikisinkku... olen välttänyt kariutumisvaaraiset avioliitot - onnekseni kait!

Etkö tapaa muita kuin serkkuja?

Vierailija
47/89 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koiratkin on pitäneet puolisostani enemmän.

Vierailija
48/89 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin

Vierailija
49/89 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut. Exän kanssa olin 20 vuotta yhdessä. Sanoi suoraan etten ole.

Nyt olen miesystäväni kanssa seurustellut useamman vuoden. Tiedän etten ole. Ei vain voi mitään. Itse rakastan todella. 

50/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes pienin 😅

Vierailija
51/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oltiin ystäviä muutama vuosi ennen kuin tunnusti tunteensa 

Vierailija
52/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että exälleni, vaikka tuskin sitä ikinä myöntäisi. Meni alun itkemisen, anelun ja seksuaalisen houkuttelun kautta kiusaamiseksi ja vainoamiseksi myös. Onneksi pysyin tiukkana alusta asti ja nyt se on jo historiaa.

Vierailija
53/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin aikoinaan naista, joka kutsui ex-avomiestään "elämänsä suureksi rakkaudeksi". Tämän valossa ihmettelin, että hän haukkui tätä miestä jatkuvasti.

Eiväthän he kai syyttä eronneet, ja eihän se, että rakastaa toista, tee silti ketään immuuniksi sen toisen virheille ja huonoille puolille.

Vierailija
54/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että exälleni, vaikka tuskin sitä ikinä myöntäisi. Meni alun itkemisen, anelun ja seksuaalisen houkuttelun kautta kiusaamiseksi ja vainoamiseksi myös. Onneksi pysyin tiukkana alusta asti ja nyt se on jo historiaa.

Ei ole rakkautta mikään tuollainen. Rakkautta on se, että haluaa toiselle hyvää ja siihen ei kuulu mitenkään mustasukkaisuus, epätoivo, katkeruus tai vainoaminen. Rakkauden päättyessä vain suru. 

Vierailija
55/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ja hän minulle se suurin rakkaus. On exä seurustelusuhteesta. Erottiin noin 10 v sitten. Molemmat rakastaa toisia, mutta ei vaan toiminut meillä parisuhde. 

Joka päivä olemme jotenkin yhteydessä ja keväällä lähdetään taas yhdessä lomamatkalle. Olemme vaan molemmat ymmärtäneet, että voimme olla parhaita kavereita, mutta meillä ei suhde toiminut...

Todella eriskummallinen tilanne. Mutta siis. Ei meillä tämän kanssa ongelmia ole, mutta muille vaikeaa selittää 

Olin jo vastaamassa että tottakai saisitte parisuhteenkin toimimaan jos haluaisitte, mutta viimeisen lauseesi kohdalla, ei sittenkään mitään 😄 Jos riittää teille, niin hyvä.

Vierailija
56/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vainoamisen määrästä päätellen kyllä. Erosta jo 6 vuotta, mutta pian taas päästään hoviin. 

Tää ei lopu koskaan. 

Olen pahoillani puolestasi. Minullakin on kokemusta vainoajasta. Se tosin ei ole rakkautta, että on sairaalloisen omistushaluinen.

Vierailija
57/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että yhdelle. On jotenkin surullinen olo hänen puolestaan, kun ei ole koskaan päässyt erostamme yli. Katkera tai ilkeä ei ole eikä piinaa minua. Emme pidä edes yhteyttä, mutta silloin tällöin sattumalta ollaan törmätty.

Vierailija
58/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin toivon niin. 

T. Naimisissa oleva

Vierailija
59/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida olla ollut. Olin kyllä nuoressa kihloissa ja minusta tuntuu että mies välitti minusta paljon mutta olimme liian nuoria ja kokemattomia elämään. Vastaan on tullut kaksi elämän miestä mutta molemmat ovat olleet varattuja ja tuskin minä heille olen ykkönen ollut.

Vierailija
60/89 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. En ole kysynyt eikä tunnu siltä. 46 vuotta oltu silti yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme