Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri kiinnostunut, miten kieltäytyä kohteliaasti

Vierailija
13.11.2024 |

Eräs työkaveri on osoittanut kiinnostusta pidemmän aikaa ja hakenut kontaktia. On pyytänyt kahville (siis duunipaikalla) ja halunnut jutella. Suostuin nyt ja hän kysyy heti kärkeen että olenko parisuhteessa. Valehtelin nopeasti että tapailen erästä miestä. Oikeasti olen sinkku mutta en halunnut kertoa totuutta koska en ole kiinnostunut kyseisestä miehestä siinä mielessä. Olisiko pitänyt kertoa totuus? En vaan halua loukata häntä. 

Kommentit (172)

Vierailija
101/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän näki sen heti sinusta, että olet nuori, kokematon ja liian kohtelias ja hän iski kiinni sinuun. Ei sinun tarvitse olla hänelle kohtelias ja suojella häntä. 

Miehen pitää olla kohtelias, mutta naisen ei? Kiva

Vierailija
102/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Kuka haluaa aikuisen naisen jolla on mielikuvitussuhteita ja joka sekoilee tarinoissaan päivästä riippuen?

MIten tää sinuun liittyy? Eikö saakaan torjua kohteliaasti ettei mieshiutale saa traumoja?

Pitääkö vetää mies kölin alta kun antaa sille rukkaset?

Näin se pojan mieli muuttuu. Ei ole hyvä koskaan.

Juuri niin. Mies ei (sukupuolensa takia) ansaitse tulla kohdelluksi ihmisenä. Miestä pitää kohdella kuin vesikauhuista rakkia ja tarpeen mukaan vaikka lopettaa se rakki vaikka saman tien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vastaavassa tilanteessa sanonut että "no tässä olisi kiikarissa eräs nainen, katsotaan nyt miten asia etenee", niin ei tarvitse suoraan valehdella olevansa varattu, mutta silti indikoi että romanttiset kiinnostukset on muualla. Työpaikalla kun haluaa välttää turhaa draamaa, ja haluaa että myös jatkossa voisi olla kitkatonta yhteistyötä.

Vierailija
104/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yllätys, ettei herkkä mies kostuta naista:D

Vierailija
105/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaksi menee, sen tiedän kokemuksesta, varsinkin jos kumpikin on varattu. Ei tarvitse kauankaan toistaan tuijottaa, kun on koko talon juorujen kohteena, vaikkei asia menisi sen pitemmälle. Työpaikan vaihto on melkeinpä ainoa vaihtoehto. 

Vierailija
106/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta sanoa suoraan, että et ole kiinnostunut. 

Pakit ovat arkipäivää meille miehille. Teemme varsin usein turhan toiveikkaita johtopäätöksiä, jos nainen juttelee kanssamme leppoisasti ja hymyilee. Olen saanut työpaikalla/baarissa/yliopistolla pakkeja ihan suorin sanoin. Toisinaan olen ymmärtänyt yskän vasta kun työ-/opiskelukaveri on ottanut etäisyyttä. Eipä se ollut maailmanloppu. Osasta olen haaveilut edelleenkin kättä käyttäessäni, osa on häipynyt mielestäni. Sinällään mielenkiintoista havaita, että ketkä kiihottavat pakkienkin jälkeen.

m44

Vierailija
107/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni mies antanut töissä pakkeja? Itse olen ollut huono torjumaa näitä "iholle tulijoita" istuessani työpisteelläni. Tiedättehän nämä, jotka painavat rinnat olkavartta vasten, kumartuvat liian pitkälle eteesi rintavako vilkkuen, tai puhuvat jostain syystä kuiskausetäisyydellä korvaasi. Tietävät taatusti, että etenkin tuo viimeksi mainittu saa kalun jämäköitymään automaattisesti.

Vierailija
108/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naispuolinen 37v ja hän vähän yli nelikymppinen mies, jos sillä nyt on merkitystä. 

Ja tuo on varmaankin totta ettei ole minun tehtävä suojella hänen tunteitaan (hän on kertonut olevansa erittäin herkkä, ja pyörittelee esim saamaansa huonoa palautetta viikkotolkulla mielessään, siksi yritän olla hienovarainen). 

Vaikka olisit kiinnostunut tuon pitäisi olla merkki ettei kyseiseen tyyppiin kannata sekaantua.

Vierailija
109/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei. Työkaveriin ei kosketa vaikka olisi kuinka ihana mies tai nainen. Kuormasta ei ns.syödä. Kaikki menee vaan hankalaksi. Pitää yrittää ylläpitää normaali käyttäytyminen.

Vierailija
110/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatillinen viileä suhtautuminen. 

Vierailija
111/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaton

Vierailija
112/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni mies antanut töissä pakkeja? Itse olen ollut huono torjumaa näitä "iholle tulijoita" istuessani työpisteelläni. Tiedättehän nämä, jotka painavat rinnat olkavartta vasten, kumartuvat liian pitkälle eteesi rintavako vilkkuen, tai puhuvat jostain syystä kuiskausetäisyydellä korvaasi. Tietävät taatusti, että etenkin tuo viimeksi mainittu saa kalun jämäköitymään automaattisesti.

Höpö höpö! Nyt olet kyllä nähnyt unta! Kukaan ei tee noin. Älä houri.

Vierailija
113/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla tehdään töitä. 

Vierailija
114/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta sanoa suoraan, että et ole kiinnostunut. 

Pakit ovat arkipäivää meille miehille. Teemme varsin usein turhan toiveikkaita johtopäätöksiä, jos nainen juttelee kanssamme leppoisasti ja hymyilee. Olen saanut työpaikalla/baarissa/yliopistolla pakkeja ihan suorin sanoin. Toisinaan olen ymmärtänyt yskän vasta kun työ-/opiskelukaveri on ottanut etäisyyttä. Eipä se ollut maailmanloppu. Osasta olen haaveilut edelleenkin kättä käyttäessäni, osa on häipynyt mielestäni. Sinällään mielenkiintoista havaita, että ketkä kiihottavat pakkienkin jälkeen.

m44

"Teemme varsin usein turhan toiveikkaita johtopäätöksiä, jos nainen juttelee kanssamme leppoisasti ja hymyilee."

Olen tämän huomannut vähän eri syystä. Olen ollut leppoisa juttelija, joka hymyilee, ja miehet ovat olleet useammin kuin kerran pari todella tylyjä, suorastaan ilkeitä välillä. Olen tulkinnut tämän niin, että mies kuvittelee, että olen hänestä kiinnostunut, ja koska hän ei ole kiinnostunut minusta, hänen mielestään on parasta olla tyly ja mulkero, jotta lopettaisin hymyilemisen ja jutustelun (joka hänen mielestään on kiinnostusta). Olenkin vähentänyt hymyilyä aika radikaalisti. Varsinkin komeille miehille, joista en ole kiinnostunut, olen itsekin nykyään mieluiten tyly.

En aina oikein ymmärrä miehiä. 

Olen ihan tavallisen näköinen 55-vuotias nainen.

Vierailija
115/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin asiantuntijaorganisaatiossa ja vanhemmat naiset ovat iskeneet minut työpaikan illanvietoissa. Pikkujoulut olleet ne pahimmat. Aina sama juttu. Tietävät että annan ja siksi ovat kimpussani. Pikkujoulut taas ensi viikolla.

Ja muuten, jokainen nainen ovat varattuja. 

Vierailija
116/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen lause on päivän paras ;-) :-) !!

Vierailija
117/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimin asiantuntijaorganisaatiossa ja vanhemmat naiset ovat iskeneet minut työpaikan illanvietoissa. Pikkujoulut olleet ne pahimmat. Aina sama juttu. Tietävät että annan ja siksi ovat kimpussani. Pikkujoulut taas ensi viikolla.

Eivätkä ole. Oletteko te kaikki ihan unessa tänään?

Vierailija
118/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satusedät ovat tulleet ketjuun :D Kohta alkaa villit pikkujoulutarinat, joista ovat fantasioineet viimeiset 50 vuotta. Käykään kahvilla välillä. Ei sen työkaverin kanssa vaan ihan yksin.

Vierailija
119/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkä ole. Oletteko te kaikki ihan unessa tänään?

Voi kun tietäisit :) Onhan se liikuttavaa että joillekin ihmisille tämmöiset perusasiat ovat pelkkää fantasiaa.

Vierailija
120/172 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ennakkovarustautumisneuvon jos ihastuminen yrittää tulla: Kuvittele mitä vikoja siinä tyypissä voi olla. Se poistaa äkkiä orastavat ihastukset. Toimii. Ja työt jatkuvat niin kuin aina ennenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme