Millaisesta suvusta sinä tulet?
Kommentit (106)
Hyvin vanhoista kummaltakin puolelta.
Olen esim aatelinen, sukua myös eräälle presidentin puolisolle. Suvussa myös piispoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen esim aatelinen, sukua myös eräälle presidentin puolisolle. Suvussa myös piispoja.
Olet esimerkiksi aatelinen... jaa tää oli siis esimerkki, ei sun oikea sukutausta!
Rehellisestä suomalaisesta suvusta, kummankin vanhemman puolelta.
Taustoihin mahtuu monenmoista, niin kuin kaikkiin sukuihin, mutta rehellistä!
Äiti suomenruotsalaisesta suvusta eteläisestä Suomesta ja isä maanviljelijä suvusta itäisestä Suomesta.
Persjalkaisesta maatiaissuvuvusta Impivaarasta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vanhoista kummaltakin puolelta.
Mitä tarkoittaa että on vanhasta suvusta, uskotaan me sitten Aatamiin ja Eevaan tai evoluutioon, suvut ovat yhtä vanhoja?
Suora esivanhempi Paavali Juusten, niin kuin monella muulla. Jokunen aatelinen, niin kuin monella muulla, kirkonrakentaja, niin kuin monella muulla jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet esimerkiksi aatelinen... jaa tää oli siis esimerkki, ei sun oikea sukutausta!
Kyllä olen aatelinen. Vieläpä mummini tyttönimen kautta. Eli oikein läheistä!! t.ap
ps. taidat olla kateellinen
Toiselta puolelta torppari, toiselta maanviljelijä. Itse olen duunari.
Niin kuin Suomen pankin pääjohtajakin sanoi, torppareiden jälkeläisiä ollaan, no ja maatilallisten, okei ja ruotusotilaiden, ihan niin kuin melkein kaikki muutkin.
Piti juuri kysyä palstalla että onko jollakulla huumorintajuista, rentoa ja kilttiä sukua. Omat ovat vähän totisempia torvensoittajia. Itse kaipaan vähän iloakin.
Meidän suku on aina ollut hallitsevaa yhteikuntaluokkaa ja yläluokkaa ollaan vieläkin. T Gunilla Grankulla
Hyvin punaisesta suvusta. Sitten on paljon demareita.
Vierailija kirjoitti:
Persjalkaisesta maatiaissuvuvusta Impivaarasta.
Rakastuin suhun heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen aatelinen. Vieläpä mummini tyttönimen kautta. Eli oikein läheistä!! t.ap
ps. taidat olla kateellinen
Niin, siitä nimestä vai? Mistäpä sitä tietää, mikä herra von aatelinen on jonkun torpan tyttären kanssa muhinoinut....
Aatelisillakin on taakkansa!
Vierailija kirjoitti:
Rikollisesta suvusta.
Ai, me ollaan sitte varmaan serkuksia: ei oo kuin juoppoja, murhamiehiä, varkaita, pettäjiä, sotilaskarkureita, ja niin edespäin...
Hyvin menee kuitenkin.
Eihän kenelläkään meistä ole vain yhtä sukua vaan yhtä monta erilaista kuin on esivanhempiakin