Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Siepin poikaystävä petti häntä monien eri naisten kanssa koko 3-vuotisen parisuhteen alusta asti

Vierailija
13.11.2024 |

Somevaikuttaja ja mediapersoona Sara Sieppi kertoo uudessa Oliks sulla vielä jotain? -kirjassaan (Otava) parisuhteestaan, joka muuttui hänen mukaansa myrkylliseksi ja jota värittivät alkoholi, pettäminen ja valehtelu. 

Kerran kun Sieppi saapui kotiin, oli sängystä otettu pois lakanat ja ne oli laitettu pesuun, vaikkei poikaystävä tehnyt yleensä koskaan kotitöitä.

Aamulla poikaystävä saattoi Siepin mukaan soittaa hänelle, että oli hävittänyt avaimensa ja nukkunut puiston penkillä.

Tai sitten Se ei soittanut ollenkaan, eikä kukaan tiennyt, missä Se oli., Sieppi kuvailee kirjassaan.

Suhteen ongelmat eskaloituivat entisestään, kun poikaystävä lähti työpalaveriin, mutta laittoi pian viestiä, että heidän pitäisi jutella. Siepin mukaan puoliso kertoi, että Seiska-lehti olisi tekemässä paljastusjuttua hänestä ja yhdestä Mariasta.

Se on ollut täällä meillä, puoliso sanoi Siepin kirjan mukaan.

Mitä? Sieppi järkyttyi.

Joo, että siinä ei oo mitään, me ollaan vaan dokattu tossa sohvalla, puoliso vastasi Siepin mukaan.

Mutta mitään ei oo siis tapahtunut, poikaystävä vakuutteli.

Siepin mukaan poikaystävä myönsi, että oli muutakin. Muita juttuja, joista media saattaisi kysellä ja jotka olisivat tapahtuneet sillä välin, kun Sieppi ei ollut kotona ja jotka saattaisivat näyttää toisenlaisilta kuin oikeasti olivat.

Tiedäthän sä, mitä kaikkea ne keksivät, Se vakuuttelee, puhuu ja puhuu ja mä uskon, koska haluan uskoa.

Vähitellen Sieppi alkoi tarkkailla poikaystävänsä puhelimenkäyttöä. Se vaikutti hänestä epäilyttävältä, sillä puhelin oli poikaystävällä aina mukana ja kun hän joskus laski sen käsistään, oli näyttö alaspäin.

Jos mä kysyin jotain, siitä tuli riitaa. Juomisesta tuli riitaa, ihan kaikesta tuli riitaa. Mä olin vainoharhainen tai muuten vain hullu.

Poikaystävän maatessa kylkiasennossa Sieppi päätti tarkistaa tämän puhelimen.

Se on täynnä viestejä, kuvia, videoita. Niitä on paljon ja lukuisilta eri naisilta. Tunnen heistä osan. He olivat kehuneet hiuksiani ja kyselleet kuulumisia yhteisissä illanvietoissa.

Puhelin kätkee sisäänsä kokonaisen naisten verkoston, jota Se on pyörittänyt selkäni takana tapaamisestamme lähtien. Videot ja rahat ovat vaihtaneet omistajaa, eikä se niihin jää: viesteistä päätellen Se on tavannut naisia selkäni takana minkä on ehtinyt.

Siepin mukaan poikaystävä kirjoitti muille naisille myös hänestä sekä asioista, jotka hän oli kertonut luottamuksella.

Kirjoitan oman nimeni puhelimen hakukenttään ja näen viestit, joita Se on lähetellyt ystävilleen. Yksi niistä on sellainen, josta olen monta kertaa aiemmin ajatellut tekeväni rikosilmoituksen. Mutta tuolloin viestin kirjoittajana on ollut tuntematon hahmo netissä, ei oma kumppanini. Viesti on järjetön ja silti siinä, ja olen varma, että kohta oksennan.

Se oli valehdellut mulle kaikesta ja kaikista.

Parisuhteen viimeinen niitti oli kirjan mukaan se, kun Sieppi eräänä iltana lähti etsimään puolisoaan, joka oli kadonnut työpalaverin päätteeksi viettämään iltaa. Siepin mukaan hän löysi poikaystävänsä baarin terassilta intiimeissä tunnelmissa toisen naisen kanssa.

Mun ei tarvinnut edes mennä sisään: siinä Se oli terassin tupakkapaikalla ympäripäissään imuttelemassa jotain tuntematonta mimmiä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010829500.html

Kommentit (1407)

Vierailija
801/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten naiset viitsii katsella tuollaista sikaa vuosikaudet?

Sosiaalinen status julkkispiireissä + 190 senttinen mies. Ei Sieppi ois Roopea huolinut jos hän olisi 165 senttinen esimerkiksi.

Eikös Uniikilla ole käynyt ihan hyvä flaksi?

Oon 182 senttinen nainen, ja ottaisin Uniikin any time ennen kuin Roopen - olettaen toki, että Uniikki huolisi mut. Uniikki on lahjakas, hauska ja reilun oloinen.

Vierailija
802/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iholla, jakso 14. Siepin sairas kokemus tavisten joukossa

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17756973/emihollaem--jakso-14--siepin-

Ihan parasta, ton kirjottajan olis pitäny saada kirjadiili noista Siepin hauskoista tiivistelmistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope, nyt korkki, läppärin kansi, puhelin ja silmät kiinni. Hyvää yötä, tui tui.

Vierailija
804/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17913793/sieppi-haukkui-julkisesti-hote…

Jos haukkuu hotellit ja siskon, niin ei kai mikään ihme että haukkuu lapsperheellisen eksänkin?

No huh huh.

"Olisipa antanut palautteen suoraan hotellissa eikä taas julistanut sitä koko maailmalle Instagramin kautta.

Entä miten mahtoi olla neidin oma käytös: yleensähän se on niin että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Sara Sieppi ei nimittäin ole kaikista helpoimpia asiakkaita, voin sen ihan omasta kokemuksesta todeta vaan osaa olla tosi hankala ja pirullinen, jos kaikki ei mene aivan niin kuin hän on toivonut. Siis nimenomaan toivonut (ei tilannut ) mutta hän olettaa että ihmiset osaavat lukea hänen ajatuksiaan...

Pisi noussut pahasti varamissillä päähän."

Vierailija
805/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ton ihmistyypin. Mulla oli sama. Exä oli samanlainen. Juu, mä olin kuulema vainoharhainen ja hullu. Mä kans tarkistin exän puhelimen, oli sitten laittanut useammalle exälle viestiä ja vongannut takaisin. Juu, kuulema mitään ei ollut lähettänyt vaan hänelle lähetettiin, oli kuulema niin suosittu. En myöskään saanut katsoa laatikoihin, niissä kuulema mitään ollut. Katsoin sitten kuitenkin. Kaapit täynnä kolmiolääkkeitä. Juu, kuulema hänellä ei ole mitään lääkkeitä enää, ei yhtään pakkausta. Jeps jeps.

Vierailija
806/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän ankat syyllistyy näihin seksuaalisiin ahdisteluihin. Ensin Aku ja sitten Roope.

Vierailija
807/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota millään tapaa puolustele poikaystävän tekemisiä, koska sehän on täysin selvä, että käytöksenä tuo on törkeää.

Silti kyseessä on yksityiselämä eikä näissä tilanteissa tietääkseni ole mitään rikollista. Eikö tällainen ole yksityiselämää loukkaavaa tiedon levittämistä? Siis tällä käytännössä pyritään julkisesti loukkaamaan kohdetta. Tavallisimmin tällaiset käydään läpi ystävien kanssa jne. ja hyvä niin. Lähdetään eikä taakse katsota.

Kyseessä on julkisuuden henkilö ja yksityisyyden suoja on normaalia kapeampi, mutta silti. Olen nainen ja yleensä taipuvainen toivomaan, että esim. seksuaalirikollisten nimet tulisivat julki. Puolustan muutoinkin naisia esimerkiksi törkeiden viestittelyjen tapauksissa aivan ehdottomasti. Ja silti.. jään miettimään, pitikö tämä kertoa näin yksityiskohtaisesti ja eikö ihmisellä ole oikeus korjata elämäänsä kuntoon eikä vuosien jälkeen - ikuisesti - lukea kirjasta

Ikäänkuin yhtään ketään kiinnostaisi! julkkiksen kirja, jossa parisuhteen ongelmat kiteytetään lakonisesti muotoon "siinä oli omat haasteensa". Ei sellainen vain mene kaupaksi, kun lukija ei pysty pintaraapaisun perusteella samaistumaan.

Vierailija
808/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16604719/sara-sieppi-ja-kiusaaminen

"Sara on sekä netissä omassa Instassa että eilisessä Posse ohjelmassa puhunut kiusaamista vastaan. kovasti vaan särähti korvaan hänen koulu muistonsa kun hän kertoi että luokalla oli Viisi tyttöä joista neljä oli lyöttäytynyt yhteen ja yksi jätettiin ulkopuolelle. Mitä tuollainen yhden eristäminen joukosta muuta on kuin henkistä kiusasmista sieltä rankimmasta päästä? Kameroiden edessä ja julkisuudessa Sara kovasti muka katui silloista toimintaansa, mutta aika tekopyhältä ja ulko kultaiselta se vaikutti, kun seuraa hänen nykyistä toimintaansa.

Ei ole pitkä aika siitä kun hän instassaan haukkui uuden naapurinsa idiootiksi kun tämä oli tunkenut tavaroitaan Saran häkkivarastoon. Tulikiven katkuista sapiskaa saivat myös nukahtanut hieroja ja hereillä pysyvät ja työtään tekevät remonttimiehet, parkkipirkot ja tullimiehet. Posti kehtasi hukata hänen tilaamansa sohvan ja Jasmin Mäntyläkin taisi saada taannoin julkista ryöpytystä, Veitolasta ja Salmisesta puhumattakaan. Lapsuudenystävätkin saivat osansa siepon vähemmän sivistyneestä kielenkäytöstä.

Joten eiköhän se olisi peiliin vilkaisemisen aika myös neiti siepillä itselläänkin?"

Vierailija
809/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope hei, siinä "loanheittokirjassa" oli suhteestanne vain yksi luku. Veikkaan kyllä, että suhteesta olisi hyvinkin saanut kirjan tai kaksikin, jos olisi käynyt sitä ruotimaan ihan kunnolla.

Vierailija
810/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka on tavanneet livenä Roopea ja Saraa, on kertoneet että Roope on todella ystävällinen asiakaspalvelijoille ja juttelee kaikille ystävällisesti kuin vanhoille tutuille, mutta Saran olemus on ylimielinen ja tympeä, näyttää aina siltä kuin joutuisi haistella kakkaa nenänsä alla rahvaiden seassa. Itseoikeutettu prinsessa. Ei kai mikään ihme että jopa oman siskonsa heitti sivuun, kun siskolla alkoi ilmetä omaa tahtoa ja mielipiteitä?!

Olen kuullut samaa. Roope paljasjalkainen mukavaluonteinen ja rento stadilainen, mutta ainahan nuo jotka tänne stadiin tulee muualta, on niitä nirppanokkaisimpia tapauksia, kuten juuri Sara, tai Sofia B.

Hehe, ai että oikein "mukavaluonteinen stadilainen" . En kyllä sitten haluu tietää, millasia siellä päästadissa sitten ne "ei mukavaluonteiset" on, huhhui! 

Vierailija
811/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Team Roopella on jännä taktiikka. 

Ketjun otsikossa kerrotaan puolisoaan pettävästä alkoholistista, mutta ketju täyttyy Saran haukkumisesta ja Johanna Tukiais-viesteistä.

Ei se asia muuksi muutu, vaikka miten vänkäisitte. 

Vierailija
812/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17747898/iholla-osa-11-sieppi-ei-osaa-s…; nää on satavarmasti paremmin kirjotettuja kuin sen kirja, saa nauraa ihan maha kippuralla! XD :D

Vierailija
813/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Sieppi tarkoittaa tällä "Halusin kirjan erityisesti teille, jotka ootte kokeneet aika usein sen fiiliksen, että miksi aina minä, eikä kukaan muu. Nyt ei olla enää yksin.💖 " ?

Aloitanko uuden aloituksen/ketjun tästä.  

Tuntuu siltä, että Sieppi samaistaa itsensä jonkinlaiseen uhri-asemaan, vaikka Hän jos kuka on nykyajan Hannu Hanhi, kuten esiintoin aiemmassa postauksessa. En ole "hater", kyse ei ole siitä. Siepin ajattelu vain ei aina lämpene kivasti, mutta toivon hyvää hänen suuntaansa kuten muillekin."

"Siepin ajattelu vain ei aina lämpene kivasti". Olipa kauniisti ilmaistu. Tunnen Pyryn äidin, joka on intellektuelli tyyppi. Ei kauhean mieluinen miniä tämä pinnallinen ja päästään "ei niin kivasti läpenevä" Sara.

Vierailija
814/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjan tarkoituksena vaikuttaa vaan olevan Salmisen hyvin alkaneen Vain Elämää-suosion sabotointi. Siksi valittu laskelmoidusti julkaisupäiväksi juuri nyt kun sarjan viimeinen jakso nähty ja koko poppoo lähtee kiertueelle.

Törkeää että tämä Siepin loanheittokirja saattaa vaikuttaa koko Vain Elämää-kokoonpanon tuleviin töihin! Ehkä yleisö menee silti Vain Elämää-keikoille ja jättää tämän kirjan omaan arvoonsa. Millä ei mitään muuta virkaa kuin takan sytykkeenä. Sieppi voi itse laittaa iskänsä lämmittämään Tornion huvilan takan niillä mitä jää jämiksi kun ketään ei enää kiinnosta shittituotos.

Siis tekopyhä juoppo seksuaalirikollinen Roopen käytöshän tässä vaikuttaa. Sara kertoi vain totuuden tuosta narskusta. Selittelyt on selitetty. Ja miksi ihmeessä kukaan menis katsomaan sen keekoilijan keikkoja, minnekään, ikinä. 

Vierailija
815/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Sara löysi tasapainoisen Pyryn, jonka kanssa voi suunnitella perhettä. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Vierailija
816/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Roope ole mikään raukka äitinsä hyökäämä alkoholisti. Roope on kuspää, joka yrittää oikeuttaa kuspäisyyttään äidillään ja juomisellaan. 

Vierailija
817/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän ankat syyllistyy näihin seksuaalisiin ahdisteluihin. Ensin Aku ja sitten Roope.

Ankoilla ei ole housuja.

Vierailija
818/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet täälläkin halveeraavat Saran duunia.

Tehkää perässä. Parhaana vuonna 600 000 euron tulot 

Se on tietysti on ihan käsittämätön summa Keravan vuokrakämpässä asuvalle yh-äidille, jota ottaa päähän ihan kaikki. Varsinkin menestyvät, kauniit naiset :D

Vierailija
819/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna Turunen ollut miljoona kertaa kauniimpi kuin Sara ja luomumpi, sekö sitä on potuttanut, kun on itse kuvitellut olevansa Miss Universum suurin piirtein?

Kauneus on katsojan silmässä, mutta nyt sitten väität tietäväsi mikä Saraa potuttaa ja mikä ei ja mitä kuvittelee olevansa.  Oletko koskaan ajatellut kuinka deluluja nuo ajatuksesi ovat? 

Vierailija
820/1407 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna Turunen ollut miljoona kertaa kauniimpi kuin Sara ja luomumpi, sekö sitä on potuttanut, kun on itse kuvitellut olevansa Miss Universum suurin piirtein?

Kauneus on katsojan silmässä, mutta nyt sitten väität tietäväsi mikä Saraa potuttaa ja mikä ei ja mitä kuvittelee olevansa.  Oletko koskaan ajatellut kuinka deluluja nuo ajatuksesi ovat? 

Ehkä Roope puolustelee äitiään.