Ulkoiset olemukset kumppanin etsinnässä peukku ylös vai alas?
Yksi piirre per viesti. Peukku ylös jos pidät piirteestä ja peukku alas jos et pidä. Aloitan sanomalla yhden piirteen eli miehellä on puku päällä usein.
Kommentit (248)
Nainen menee joka paikkaan meikattuna.
Pituus (siis pituutta pitää olla)
Laitetaan nyt sukupuolettomaksi tämä kysely. Eli piirre naisessakin.
V*ttu mitä kyselyitä! Mistä teitä daijuja sikiää?
Tämä peukutus ei oikein toimi. Valinnat - tyyliin puku päällä - ovat minulle evvk. Ei plussaa eikä miinusta. Kumpaa siis peukutan?
Vierailija kirjoitti:
Menehän nyt jo. Tekstisi on todella alatasoista. Ei sinusta ole täällä nyt kyse.
Oisko tohon apn pukeutumissääntöön: naisella hame tai mekko yleensä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Missäs sun huumorintajusi nyt on, kun yleensä siitä tai sen puutteesta vingut?
Vierailija kirjoitti:
Tämä peukutus ei oikein toimi. Valinnat - tyyliin puku päällä - ovat minulle evvk. Ei plussaa eikä miinusta. Kumpaa siis peukutan?
ohitat ja siirryt seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
EVVVK = alanuoli
Mä katson aina kengät. Sen jälkeen kun aloin makutuomariksi ja mieheni alkoi käyttää ostoksilla valitsemiani kenkiä, rupesi saamaan kehuja naisilta. Siis just niistä kengistä. Ja olihan siellä aina joku ehdottelijakin mukana. Eli kyllä niitä popoja syynätään.
Vierailija kirjoitti:
Kuullut siihen ihmisryhmään, joka ei osaa valita kahdesta vaihtoehdosta. Säälittää!
Uusi auto (max 2 vuotta vanha).