Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahtuisiko mukaan sisunaisiin??

20.02.2007 |

Hei!

Mahtuisikohan porukkaanne mukaan vielä yksi painonpudottaja, jonka tavoitteena olisi olla kesäksi bikinikunnossa?Painoa olisi minulla pudotettavana noin 5 kiloa. Painoa on nyt noin vähä reilu 64 kiloa, ja tavoitteena olisi kesään mennessä 5- alkava paino. Motivaatio on vähän ollut välillä hukassa ja toivoisinkin löytäväni siihen apua muista laihduttajista:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vain pinon jatkoksi.

Ilmoitatko vielä pituutesi, niin voin laskea BMI:arvosi.

Laitanko lähtöpainoksi tasan 64 kg vai miten?

Meillä on tällä hetkellä menossa sellainen " kampanja" , että jokaiselle on laskettu tavoitepaino, joka on mahdollisesti saavutettavissa maaliskuun lopussa, vko 13.

Tosin kuten yhteenvedosta huomaat ihan kaikilla tuo tavoite ei ole toteutumassa.

Uusille laihduttiajille olen laittanut laihtumisnopeudeksi 500g/vko. Tuo saattaa olla kaukanakin totuudesta, mutta jahka tuloksia saadaan enempi, niin muutetaan sitten jokaiselle se oma laihtumisnopeus (sitten huhtikuun alussa, jahka mietitään miten sitten jatketaan).

Mutta tervetuloa siis mukaan.

- Minlee

2/3 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan vaikka se 65 kiloa, niin siitä on sitten hyvä alkaa pudottomaan... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin sen nyt laittaa tuohon samaan viestiin, eli pituutta mulla on 166 senttiä!