Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mahtuisiko mukaan sisunaisiin??
20.02.2007 |
Hei!
Mahtuisikohan porukkaanne mukaan vielä yksi painonpudottaja, jonka tavoitteena olisi olla kesäksi bikinikunnossa?Painoa olisi minulla pudotettavana noin 5 kiloa. Painoa on nyt noin vähä reilu 64 kiloa, ja tavoitteena olisi kesään mennessä 5- alkava paino. Motivaatio on vähän ollut välillä hukassa ja toivoisinkin löytäväni siihen apua muista laihduttajista:)
Kommentit (3)
Laita vaan vaikka se 65 kiloa, niin siitä on sitten hyvä alkaa pudottomaan... :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Unohdin sen nyt laittaa tuohon samaan viestiin, eli pituutta mulla on 166 senttiä!
Alue: Aihe vapaa
Sinne vain pinon jatkoksi.
Ilmoitatko vielä pituutesi, niin voin laskea BMI:arvosi.
Laitanko lähtöpainoksi tasan 64 kg vai miten?
Meillä on tällä hetkellä menossa sellainen " kampanja" , että jokaiselle on laskettu tavoitepaino, joka on mahdollisesti saavutettavissa maaliskuun lopussa, vko 13.
Tosin kuten yhteenvedosta huomaat ihan kaikilla tuo tavoite ei ole toteutumassa.
Uusille laihduttiajille olen laittanut laihtumisnopeudeksi 500g/vko. Tuo saattaa olla kaukanakin totuudesta, mutta jahka tuloksia saadaan enempi, niin muutetaan sitten jokaiselle se oma laihtumisnopeus (sitten huhtikuun alussa, jahka mietitään miten sitten jatketaan).
Mutta tervetuloa siis mukaan.
- Minlee