Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavattu kerran ja mies viestittelee koko ajan

Vierailija
13.11.2024 |

En edes etsinyt mitään ja tapasin sattumalta miehen, joka otti yhteyttä ja näimme kerran. Nyt häneltä tulee päivässä useita viestejä joissa kertoilee päivän tapahtumista ja kyselee milloin nähdään uudestaan. Minua taas hieman harmittaa jatkuva viestittely, mutta en pysty kertomaan miehelle että vähempikin riittäisi.

Miten saan sanottua miehelle, että ei viestittele koko aikaa mahdollisimman nätisti?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko siis ylipäätään olla tekemissä tämän kanssa? Se jäi vähän epäselväksi. Jos et, niin hyvinhän sitä voi suoraan sanoa, ettei halua yhteydenottoja.

Kyllä haluan, treffit meni mukavasti ja juttua riitti. Haluan tutustua, mutta en muutenkaan ole viestittelijä tai puhelimessa puhuja, työt ja harrastukset vievät aikaa. 

Tuntuu tosi tökeröltä laittaa hänelle viestiä että voitko vähentää viestiesi määrää. Siitä on pitkä aika kun olen tapaillut ketään, joten en edes muista oliko edellisissä jokapäiväistä viestintää.

Ap

Puhelimesta saa äänet pois.

Vierailija
22/33 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nätisti, että haluat tutustua mieheen, mutta arkesi on kiireistä etkä ehdi viestitellä kovin paljoa. Voit sanoa senkin, että et oikein ole puhelinihmisiä. Sitten kerrot, miten itse haluaisit pitää yhteyttä ja tutustua.

Tämä olisi ihan liian loogista, selkeää ja järkevää. Naiset eivät toimi tuolla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on pillu mielessä.

Eiköhän se ole sinä,joka ei muuta osaa ajatella. 

Kyllä meillä naisillahan on vaan pilllu mielessä päivin ja öin.  Hyvä että tiedät totuuden.

Vierailija
24/33 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko siis ylipäätään olla tekemissä tämän kanssa? Se jäi vähän epäselväksi. Jos et, niin hyvinhän sitä voi suoraan sanoa, ettei halua yhteydenottoja.

Kyllä haluan, treffit meni mukavasti ja juttua riitti. Haluan tutustua, mutta en muutenkaan ole viestittelijä tai puhelimessa puhuja, työt ja harrastukset vievät aikaa. 

Tuntuu tosi tökeröltä laittaa hänelle viestiä että voitko vähentää viestiesi määrää. Siitä on pitkä aika kun olen tapaillut ketään, joten en edes muista oliko edellisissä jokapäiväistä viestintää.

Ap

Vastaat vaan harvakseltaan. Silloin kun itse ihan oikeasti haluat. Ei jokaiseen viestiin ja puheluun tarvitse reagoida.

Vierailija
25/33 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaisin liivijengiläiset katkomaan siltä sormet, tulisi ainakin parinviikon tauko siihen näpyttelyyn. 

Vierailija
26/33 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nätisti, että haluat tutustua mieheen, mutta arkesi on kiireistä etkä ehdi viestitellä kovin paljoa. Voit sanoa senkin, että et oikein ole puhelinihmisiä. Sitten kerrot, miten itse haluaisit pitää yhteyttä ja tutustua.

Tämä olisi ihan liian loogista, selkeää ja järkevää. Naiset eivät toimi tuolla tavalla.

Olen nainen ja jatkuvasti ongelmissa epäjohdonmukaisesti käyttäytyvien miesten kanssa. Varmaan valitsen vääriä miehiä.

Vierailija
27/33 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun antamisen jälkeen viestittely vähenee.

Vierailija
28/33 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Vierailija
29/33 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! :D

Vierailija
30/33 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikuttaa,että tarpeenne eivät kohtaa. Kerro miehelle, että laitetaan kalenteriin viesti ajat kuten muukin toiminta töistä harrastuksiin, sillai niinkuin spontaanisti. Huomaa, ettet ole tottunut deittailemaan ja mitä siihen kuuluu. 

Vierailija
31/33 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipolta kuulostat ap.

Vierailija
32/33 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta vaan mies tavoille. Älä vastaa jos ei kiinnosta. Tiedät mitä vonkaa.

Vierailija
33/33 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on pillu mielessä.

:D No kyllä mä sen uskon.

Ap

Olet haluttu. Tsai jai jai. Miltäs tuntuu?