Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olet joutunut luopumaan hallituksen leikkauksien vuoksi?

Vierailija
13.11.2024 |

Itse en mistään.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavihreästä unelmasta. 😭

Vierailija
2/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäynnistä olen luopunut suojaosan poiston jälkeen. Kun tarjotaan vaan muutamaa vuoroa kuukaudessa pitkän matkan päässä, jään tappiolle jos kuljen siellä. Harmi kyllä, nuo vähäisetkin vuorot piti aiemmin kiinni työelämässä ja rahat riitti paremmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalla ei käy monikaan leikkausten kohteeksi joutunut köyhä ihminen. Täällä pyörii se oma vaki pöhkö porukka.

Vierailija
4/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestakin asiasta, kun menetän palkkani nykyään, koska suojaosan poisto :/

Vierailija
5/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikasta, koska kulttuurialalla osallistujille edullisissa harrastuksissa osa palkasta tulee valtionrahoituksesta/apurahoista ja vain osa kurssimaksuista, eivätkä ne enää riittäneet. 

Vierailija
6/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikasta, sitä myötä kodista ja lasten harrastuksista.

Vierailija
7/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä mistään. Koko hommeli ei näy arkielämässä mitenkään. En ihan tajua ruikuttajia.

Vierailija
8/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoasta ja lääkkeistä.

Vierailija
9/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään.

Vierailija
10/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukku? Tilanne ei ole mukava, suorastaan epäreilu. Suomessa työllistyminen tällä hetkellä on tosi vaikeaa. Työpaikat ovat kiven alla. Miehen työ ei riittänyt asuntolainan maksuun yksin ja jouduttiin myymään tappiolla. 

Vierailija
11/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään kun olen aina osannut hoitaa omat asiani, niin pitäis muittenkin opetella niin ei tarvitsisi ulista ja muita syytellä.

Vierailija
12/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljosta työpaikan menetyksen jälkeen. Sosiaalisista verkostoista ja työidentiteetistä. Jää todella paha maku monella suomalaisella hyvin pitkäksi aikaa.

Ei tee hyvää oikeistoaatteelle eikä Kokoomuksen kannatukselle.

Vierailija
13/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mistään kun olen aina osannut hoitaa omat asiani, niin pitäis muittenkin opetella niin ei tarvitsisi ulista ja muita syytellä.

Tällä hetkellä yrityksissä ja julkisella monet menettävät työpaikkansa riippumatta omista ponnisteluista. Kommenttisi oli typerä.

Vierailija
14/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukku? Tilanne ei ole mukava, suorastaan epäreilu. Suomessa työllistyminen tällä hetkellä on tosi vaikeaa. Työpaikat ovat kiven alla. Miehen työ ei riittänyt asuntolainan maksuun yksin ja jouduttiin myymään tappiolla. 

Tämä on Suomen ja suomalaisten yhteinen asia ja huoli. Mihin työttömäksi tehdyt ihmiset menevät töihin ja veroja maksamaan?

Vierailija
15/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kallistunut. Ruoasta, matkoista ja hyvästä elämästä on mennyt siivu.

Hyvinvointivaltion rapistuminen ja siitä leikkaaminen satuttaa, koska itse olen saanut pitkän koulutuksen, terveydenhuollon jne.

Vierailija
16/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksista.

Vierailija
17/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lautajonnet asuvat kylläkin kotona ja äiti hoitaa ruoat ja pyykit.

Vierailija
18/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereilla ei ole varaa tulla ravintolaan

Vierailija
19/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstalla ei käy monikaan leikkausten kohteeksi joutunut köyhä ihminen. Täällä pyörii se oma vaki pöhkö porukka.

Kuvittelisin että työssäkäyvillä perheellisillä on kaikkein vähiten aikaa pyöriä millään palstalla.

Itse en ole joutunut leikkaamaan mistään. Laskimme eilen puolison kanssa, että polttoainemenot ovat pudonneet 700-800 euroa vuodessa. Töihin on pakko ajaa, ei mahda mitään, työpaikkojen välinen etäisyys on viitisenkymmentä km ja julkista liikennettä ei alueella perille saakka operoi. Lapsen koulu on toisen työpaikan lähellä.

Vierailija
20/119 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikista palveluista esim. elokuvateatterit, ravintolat, urheilutapahtumat, taksin käyttö jne.