Sain eilen kuulla olevani vittumainen akka!
En tiedä mitä teen väärin, ostan ruuat, hoidan lasta kotona, olen raskaana, siivoan, tiskaan, teen ruokaa, pesen pyykit, sängyssä suostun ihan mihin mieheni vain haluaa ja koska vain! Ja kaiken lisäksi vielä nautin tästä kaikesta! Ainoa " vapaa-aika" minulla on kerran viikossa parin tunnin treenit! Enkä pahemmin ole mistään nalkuttanut, omat mielipiteet minulla kyllä asioista on, enkä todellakaan tahdo tossunalle!
Millainen on ei vittumainen akka?
Kommentit (17)
joka ei näe itsessään mitään vikaa.
se tekee kaikista naisista vittumaisia!
kenessä nyt ei olisi! Mutta en kyllä itseäni koe vittumaiseksi, mun mielestä vittumainen on nalkuttava ja joka asiasta valittava tyyppi!
ap
Joo, esikoista kun vartuin olin TODELLA vitumainen, mut en todellakaan ole nyt samanlainen! Joskus todella ärsyttää, mutta pidämpä mölyt mahassa!
ap
sanoo päin naamakin loukkaavia asioita.
Se on vaan kestettävä omat typerät valinnat!
ap
Vierailija:
En tiedä mitä teen väärin, ostan ruuat, hoidan lasta kotona,
Meillä on omat tulot ja menot, minä yleensä ostan ruuan, hän maksaa asumisesta. Tosin sekin tulee kohta muuttumaan, kun otamme yhteisen lainan jota lyhennämme molemmat yhtä pajon!
ap
nimetyn, jota ex-mies silti vinkuu vielä takaisin. Ap ei taida olla edes kymmenen kärjessä vielä.
Kuitenkin useat näistä miehistä olettavat, että vaimo hoitaa kotityöt ja lapset, tai ainakin kantaa niistä päävastuun. Eli ihan sama juttu kuin sata vuotta sitten MUTTA SILLÄ EROTUKSELLA, että sata vuotta sitten mies piti kunnia-asianaan vastata perheen elatuksesta. Jos vaimon piti tienata, niin ei mies ollut mies eikä mikään tai sitten koko perhe oli köyhiä.
Me naiset olemme sortuneet tasa-arvon ansaan. Jumankekka, jos meidän kerran pitää tienata, niin jakakaamme äkkiä kotityöt tasan!!!
Mitä sää sanoit tai teit että sua haukutaan? Jos kerran pidät huolen kaikesta ja annat vielä seksiä kun mies sitä haluaa.. :))
Jos olet niin päästä mies vapaaksi niin jo helpotaa
jos mulle sanottaisiin (tai itse sanoisin vastaavasti toiselle osapuolelle) parisuhteessa että olen vittumainen akka niin kai se olisi jo finaalissa se suhde?!?!?! Tai ainakin parisuhdeterapiaan pitäis päästä pian jos jatkaa meinais...
että oon vittumainen ämmä. prkl! ne miehet kyllä osaa saada meitä naisia hyvälle tuulelle. sit ne ihmettelee ku kiukuttaa..
Vierailija:
Me naiset olemme sortuneet tasa-arvon ansaan. Jumankekka, jos meidän kerran pitää tienata, niin jakakaamme äkkiä kotityöt tasan!!!
Ettei miehesi ois kyllästynyt siihen, että teet ihan kaiken? Kokeilepa joskus huviksesi jättää asioita tekemättä. Jos ei muuta, niin ainakin mies oppisi huomaamaan, että a) sinua ei käskytetä miten sattuu, ja b) koti ei tosiaan pysy kunnossa ilman sinua.