Miehen säästäminen. Lämmin vesi puuttuu keittiöstä
Voi vee. Mukava yritää rasvasia astioita pestä haalealla vedellä. Tiskikone täynnä odottamassa että sähkön hinta aamulla halpaa. Votuttaa eniten se, että oikea syy tähähän säästöön on brassailu kavereolle kuinka vähällä vedellä ja sähköllä åärjää. Kohta saa jäädä yksin säästelee . Muutenkin ahdistunut olo ollut, niin tämä masentaa vaan lisää. Perusasiat kuin 50 luvulla. Niiin suihkussahan meillä ei käydä kuin 2krt vk ja haistaan kusipaskahielle töissä kaikki
Terv. Keskituloista paremmin tienaavan puoliso
Kommentit (58)
Miehen lompakko pitää pariskunnat yhdessä. Kyllä on avuttomia naisia.
Ja miksi sinun pitää tuohona alistua?
Eli teidän perheen takia av-palsta mammat vaahtoavat hyvän hygienian perään.
Kivat teille!
Vierailija kirjoitti:
Joku maalämpöpumppuviritys, en osaa laittaa päälle kun asetukset jossain varastossa.
Maksaisin mielelläni veden osuuden jos siitä kiinnin. Se vaan ei ole perimmäinen syy. Syy on kuten sanoiin se että pitää brassailla kavereille kuinka vähällä kulutuksella pärjätään. Sairasta
Tuollainen äärimmäinen nuukuus ja säästäminen on sairaus. En tiedä onko ilmiölle olemassa joku diagnoosi, mutta tavallinen maallikko törmää näihin ihmisiin muutaman kerran elämänsä aikana. Saa olla iloinen, jos ei ole tarvinnut kokea sitä omassa elämässä. On aivan eri asia, jos joku vähävarainen nuukailee ja muut ympärillä huomaavat sen. Mutta jos henkilöllä olisi rahaa eikä suostu käyttämään sitä, en näe siinä mitään järkeä.
Pörssisähkö kallut on oma ihmisten alalaji. Ovat sellaisia suuhengittäviä ja kuolaavia graafin kyttääjiä.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Naisia yritetään alistaa kylmyyteen ja vedettömyyteen, rahattomuuteen, kuten Lähi-Idässä. Varokaa naiset. Naisten ja lasten oikeuksia tämä saituus ei aja.
Kun odotin toista lasta, mies kielsi panemasta makuuhuoneen lämmitystä päälle. Palelin hirveästi odotusaikana.
Lämmin käyttövesi on 5 kW/henkilö, jolla pärjää, eli halvalla sähköllä alle euron kaikkineen päivässä, jos tienaa 30 000 € vuodessa ei pitäisi olla rahakysymys.
Minkä takiat valitset olla huonosti kohdeltavana? Mies ei ole tervepäinen.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Pidän nallekarhumaisesta vartalosta tai sellaisesta työn kautta tulleesta lihaksikkaasta vartalosta.
Aina sama nalkutuksen naiselta: yhyy yhyy mies ei tuhlaa rahojaan että minä pääsisin helpommalla mutta ei itsekään halua sitä maksaa
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä suostut tuohon? Minä laittaisin tiskikoneen päälle, vaikka mies sanoisi mitä (olettaen, että en olisi vieraana miehen kodissa, vaan koti olisi meidän yhteinwn).
Jos tulisin urheilemasta/autoa korjaamasta/likaisista töistä menisin suihkuun enkä kyselisi mitään. Puolison pitää myös peseytyä ennen nukkumaan menoa. Piste. T Homo
Mies saisi tiskata tuossa tilanteessa.
Meillä mies aikoi säästää vedenlämmityksessä ja sääti varaajan johonkin 60 asteeseen. Vesi alkoi haista ihan järkyttävälle. Äkkiä nousi lämpö takaisin 85 asteeseen.
Hyi kun inhottavaa, meillä oli tuollaista mun lapsuuden kodissa.
Isä oli hysteerinen veden ja sähkön säästäjä ja tosiaan suihkuun ei päässyt, pyykkiä ei pesty, eikä vessaa vedetty. Tämä oli ihan hirveää, en tiedä miten äiti tuohon suostui. Pelosta kai.
Kumpikin vanhemmista oli ihan kohtuullisen hyvin tienaavia ja kävivät kokopäiväisesti töissä läpi 90-luvun lamankin. Silti tämä vesi,- ja sähköhulluus.
Isä oli kylläkin lähtöisin köyhistä oloista pohjoisesta ja oma isänsä oli sodasta traumatisoitunut veteraani. Isälläni kai oli jotain myös vinksallaan. Ei kai sähkön ja vedenkulutuksen järjetön vahtiminen muutakaan voinut olla kuin jotain hulluutta, terrorisoi sillä koko perhettä.
Lopulta pääsin lukion jälkeen eroon tuosta järjettömyydestä ja sitten vanhempani erosivatkin. En tapaa isääni enää lainkaan, muutakin kauheaa ehti tapahtua ennen kuin pääsin pois. Tiedän että asuu nykyisin kotikonnuillaan pohjoisessa, varsin vaatimattomasti varustellussa mökissä.
Kyllä tuollainen käytös on muutakin kuin pelkkää säästäväisyyttä. Se on vallankäyttöä, alistamista ja suoranaista väkivaltaa.
Työpaikalla oli mies joka söi työpaikkaruokalassa, kävi työpaikan kuntosalilla. Kannykät ja muut vehkeet ladattiin työpaikalla tietysti. Hän harmitteli kun pieneen vuokra-asuntoon oli pakko ottaa sähkösopimus, eihän hänellä ollut edes jääkaappi päällä ettei kulu sähköä.
Tämä tuli yllätyksenä, että hän on löytänyt vaimon ja perustanut perheen.
Tuollainen pihiys on sairasta. Olen itsekin hyvätuloinen (nainen) mutta kerran erehtynyt seurustelemaan lyhyen ajan sairaalloisen pihin (mutta myös erittäin hyvätuloisen ) miehen kanssa. Lopetin lyhyeen , koska miehen elämänfilosofiana oli elää tyyllin 30% laputetuilla maksa/makaronilaatikoilla, ja suurin ilonsa oli seurailla pörssikäyriä ja kasvavaa saldoa . Eikä ollut kyse siitä että olisin itse tarvinnut jotain materiaa, koska pystyn makselemaan kevyesti kaiken elämiseni ihan itse.
No huvinsa kullakin.
Vain täysi lapanen alistuu tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
En ole pitkään aikaan lukenut mitään yhtä homoa. Se on aika saavutus, kun ottaa huomioon, että 'masun' kirjoittaja on nainen.
Mitä tarkoitat kämpimän veden puuttumisella? Mikäli miehesi on säätänyt lämminvesivaraajan eli käyttöveden lämmön liian matalaksi olette koko perhe vaarassa sairastua Legionella viruksen aiheuttamaan keuhkokuumeeseen...
https://rakentaja.fi/artikkelit/%C3%A4l%C3%A4-s%C3%A4%C3%A4st%C3%A4-s%C…
Naisia yritetään alistaa kylmyyteen ja vedettömyyteen, rahattomuuteen, kuten Lähi-Idässä. Varokaa naiset. Naisten ja lasten oikeuksia tämä saituus ei aja.