Työministeri Satonen erittäin huolissaan Suomen tilanteesta "Katto vuotaa ja sitä on nyt korjattava sateessa"
Työministeri Arto Satonen puhui Valtakunnallisilla yrittäjäpäivillä Seinäjoella.
Gaalapuheessaan Satonen otti esille Suomen tukalan taloustilanteen ja tuottavuuskehityksen pysähtymisen: - Katto vuotaa ja sitä on nyt korjattava sateessa.
Satonen esitti myös kritiikkiä aiemmille hallituksille:
- Kun valta ja vastuu on kansalta vaaleissa saatu, on velvollisuus käyttää sitä isänmaata rakentavalla tavalla, Satonen jyrähti.
https://www.yrittajat.fi/uutiset/arto-satonen-on-huolissaan-vuotavasta-…
Kommentit (230)
Kokkariherrat rikastuu. Muut köyhtyy. Näin Suomi nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottamus vahvistui. Kokoomus on varainhoitajapuolue. Sen käsissä Suomi-neito on hyvässä hoidossa.
🤡🤡🤡
Eihän se voi olla Suomi NEITO. Kaikkien sovinistien ja homomiesten mielestä se on MIES eikä mikään neito.
Tuo ei ole itse tehnyt päivääkään tuottavaa työtä.
Vierailija kirjoitti:
Satosen CV:
No mutta mitäs mitäs?? Eikö Satonen osaa hommiaan vai mikä vikana? Tavallisesta työpaikasta lentää pihalle jos asiat eivät mene kuten pitäisi? Mitenkäs noin huono suoritus ja mies saa jatkaa tehtävissään????? Ei tavallisessa työpaikassa voi edeltäjiään haukkua ja jatkaa huonoa suoriutumista!!!
Vierailija kirjoitti:
Arto korjaa katon, huoli pois.
Päästäisitkö sinä satosen taitoisen korjaajan katolle? Niin voihan se olla että sinä HALUAT nähdä putoamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satosen CV:
Eli ei mitään tuottavaa. Pääosin verorahoin palkattua työtä.
Ihmiset eroavat liitoista, kun eivät saa enää ansiosidonnaista.
Liitot voi toimia vain tietyllä jäsenmäärällä.
Kun liitot loppuvat niin ei ole enää työehtosopimuksia.
Suomen laissa ei ole minimipalkkaa, äitiysvapaan palkkaa, palkankorotuksia tai, palkanmaksua sairaan lapsen kotona hoitamisen ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto korjaa katon, huoli pois.
Päästäisitkö sinä satosen taitoisen korjaajan katolle? Niin voihan se olla että sinä HALUAT nähdä putoamisen.
Koko katto romahtaa jos Artsi päästetään sinne.
Hienosti huomio menee pois itse ongelmasta, kun ihmetellään, onko syy nykyisen vai entisen hallituksen. Ei kummankaan, vaan ongelmat ovat kasautuneet pitkältä ajalta. Suomesta puuttuu yrityksiä ja pääomia ja mistähän mahtaa johtua. Tässäkin ketjussa haukutaan lähes joka kommentissa yrittäjiä, vaikka ne niitä työpaikkoja luovat. Meno näyttää nyt siltä, että tästä ei enää nousta. Olen itse täysillä etsimässä töitä Ruotsista. Kieltä osaan jo sujuvasti, mutta silti satsaan tällä hetkellä kielitaidon ylläpitoon. Kaveriporukassa aika moni miettii samaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eroavat liitoista, kun eivät saa enää ansiosidonnaista.
Liitot voi toimia vain tietyllä jäsenmäärällä.
Kun liitot loppuvat niin ei ole enää työehtosopimuksia.
Suomen laissa ei ole minimipalkkaa, äitiysvapaan palkkaa, palkankorotuksia tai, palkanmaksua sairaan lapsen kotona hoitamisen ajalta.
Kun liitot loppuvat niin ei ole enää työehtosopimuksia eikä ansiosidonnaista.
Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa.
Omistusasuntoon ei saa asumistukea enää tammikuussa.
Toimeentulotukeen vaikuttavat puolison tulot eikä lainat ole asumismenoja eikä saa omistaa kesämökkiä eikä venettä eikä moottoripyörää eikä asuntovaunua.
Yksin vuokralla asuva saa saman verran muita tukia, kun ansiosidonen, hän ei häviä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiöitä menee konkurssiin kohta niin, että ropisee ja eläkeläiset memettävät omistusasuntonsa. 40 vuotta turhia töitä.
Työikäiset ei pysty maksamaan yhtiölainojaan ja vastikkeitaan ja vyokriaan. Ja eläkeläisten asunnot menee samassa konkurssissa.
Pankit on antaneet lainaa osa-aikatyötä tekeville ja pätkätyötä tekeville. Tammikuussa loppuu yleinen asumistuki omistusasunnoista ja yhtiölainat jää maksamatta.
asunto myyntiin ja vuokralle
Ei kukaan osta tällähetkellä niitä asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
No mutta mitäs mitäs?? Eikö Satonen osaa hommiaan vai mikä vikana? Tavallisesta työpaikasta lentää pihalle jos asiat eivät mene kuten pitäisi? Mitenkäs noin huono suoritus ja mies saa jatkaa tehtävissään????? Ei tavallisessa työpaikassa voi edeltäjiään haukkua ja jatkaa huonoa suoriutumista!!!
Tämä!! Eikö olekaan tulos tai ulos? Eiköhän tässä ajassa osaaminen ole jo nähty.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on maailman onnellisin maa.
Haha....niin varmaan!?!?!?!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Hienosti huomio menee pois itse ongelmasta, kun ihmetellään, onko syy nykyisen vai entisen hallituksen. Ei kummankaan, vaan ongelmat ovat kasautuneet pitkältä ajalta. Suomesta puuttuu yrityksiä ja pääomia ja mistähän mahtaa johtua. Tässäkin ketjussa haukutaan lähes joka kommentissa yrittäjiä, vaikka ne niitä työpaikkoja luovat. Meno näyttää nyt siltä, että tästä ei enää nousta. Olen itse täysillä etsimässä töitä Ruotsista. Kieltä osaan jo sujuvasti, mutta silti satsaan tällä hetkellä kielitaidon ylläpitoon. Kaveriporukassa aika moni miettii samaa.
Hallitus meni täysin yritysten puolelle ja on työntekijäitä vastaan. Paikallista sanelua ja työehtojen heikennyksiä kaikille työntekijöille. Yleislakko olisi oikea vastaus duunareilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus meni täysin yritysten puolelle ja on työntekijäitä vastaan. Paikallista sanelua ja työehtojen heikennyksiä kaikille työntekijöille. Yleislakko olisi oikea vastaus duunareilta.
Punakapina!
Kiitos Satonen. Sinä suojaat meidät sateelta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä on ministerinä Cambridgen mies. Eiköhän hänellä ole paras tietotaito tehtäväänsä.
On ja isoimmat tissit
🤡🤡🤡