Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työministeri Satonen erittäin huolissaan Suomen tilanteesta "Katto vuotaa ja sitä on nyt korjattava sateessa"

Vierailija
12.11.2024 |

Työministeri Arto Satonen puhui Valtakunnallisilla yrittäjäpäivillä Seinäjoella. 

Gaalapuheessaan Satonen otti esille Suomen tukalan taloustilanteen ja tuottavuuskehityksen pysähtymisen: - Katto vuotaa ja sitä on nyt korjattava sateessa. 

Satonen esitti myös kritiikkiä aiemmille hallituksille:

- Kun valta ja vastuu on kansalta vaaleissa saatu, on velvollisuus käyttää sitä isänmaata rakentavalla tavalla, Satonen jyrähti.

https://www.yrittajat.fi/uutiset/arto-satonen-on-huolissaan-vuotavasta-…

Kommentit (230)

Vierailija
121/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi lakata valittamasta menneisyydestä ja keskittyä nykyhetkeen sekä omiin mahdollisuuksiin vaikuttaa tilanteen paranemiseen.

Näinhän nyt tehdäänkin,kaikesta hallituksen kaatoyrityksistä huolimatta korjausjuna kulkee,tosin IMF vaatii kovempia leikkauksia vieläkin.

Se vaan, että talouskasvua ei synny leikkaamalla, vaan päinvastoin. Leikkaukset syövät sisämarkkinoiden ostovoimaa ja johtavat syvempään taantumaan. Pitäisi nyt jo kiireesti keskittyä siihen, miten saadaan lisää talouskasvua, lisää vientituloja, lisää rahaa. 

Vierailija
122/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Sanna Marinin hallitus. Te veitte meidät taantumaan ja talouskriisiin. Sanna Marinin hallitus oli vallassa vuonna 2022 jolloin suomi lähti kohti taantumaa. Jopa IMF varoitteli Sanna Marinin hallitusta taantumasta mutta ne varoittelut meni kuin kuuroille korville, IMF sanoi sen että 2024 suomi joutuu tarkkailuluokalle jos velkaantumista ei taiteta. 

Orpon hallitus on hyvä siihen nähden mihin jamaan suomen talous on viety, toivotaan että Orpon hallitus korjaa tilanteen.

Ooks arto ikinä ollu vastuussa mistään? Tiedäks mitä se edes tarkottaa vai onks sekin sannan vikaa?

Eli sinun mielestä siinä ei ole mitään väärää jos Sannan hallitus paisuttaa suomen valtion menoja miljardeilla euroilla ja samalla jakaa miljardeja sinne sun tänne eikä talouskasvua ole yhtään, sitten kun tulee seuraava halli

Nääh, Suomen velkaantuminen on alkanut jo paljon ennen Marinin hallitusta. Jo Sipilän hallitus otti paljon velkaa, ja tämä Orpon hallituskin ottaa lisää velkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen elänyt siinä sateessa jo vuosia ja nyt mun pitäis korjata sitä kattoa ilmaiseksi että herra R2 Satiainen sais latkia sitä wiskyään kuivassa ja lämpimässä. Kohta kuivat ja lämpimät näytetään.

Vierailija
124/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Suomi on saanut huomautuksen EU:lta huonosta julkisen talouden hoidosta jo ennen Sannaa. Sanna ei kuunnellut. Ja nyt tuli taas varoitus koskien sitä, että julkinen talous on edelleen liian paisutettu, pakko karsia lisää.

Ettekö usko, kun EU antaa huomautuksen? Luuletteko, että ihan huvikseen varoittelevat? Nämä asiat ovat ihan todellisia ongelmia ja ne ovat kasautuneet jo pitkältä ajalta ennen Sannaa. Kurssia on pakko muuttaa, emme voi jatkuvasti ylivelkaantua. Miksi ihmiset eivät usko? 

Niin, mikäs hallitus se olikaan ennen Sannaa? Se, joka sai huomautuksen EU:lta huonosta talouden hoidosta? 

Vierailija
125/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen elänyt siinä sateessa jo vuosia ja nyt mun pitäis korjata sitä kattoa ilmaiseksi että herra R2 Satiainen sais latkia sitä wiskyään kuivassa ja lämpimässä. Kohta kuivat ja lämpimät näytetään.

Ministeri Satonen on raitis.

https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000009925805.html

Vierailija
126/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Suomi on saanut huomautuksen EU:lta huonosta julkisen talouden hoidosta jo ennen Sannaa. Sanna ei kuunnellut. Ja nyt tuli taas varoitus koskien sitä, että julkinen talous on edelleen liian paisutettu, pakko karsia lisää.

Ettekö usko, kun EU antaa huomautuksen? Luuletteko, että ihan huvikseen varoittelevat? Nämä asiat ovat ihan todellisia ongelmia ja ne ovat kasautuneet jo pitkältä ajalta ennen Sannaa. Kurssia on pakko muuttaa, emme voi jatkuvasti ylivelkaantua. Miksi ihmiset eivät usko? 

Niin, mikäs hallitus se olikaan ennen Sannaa? Se, joka sai huomautuksen EU:lta huonosta talouden hoidosta? 

Oliko se tämä "taseet töihin" -hallitus?

Vierailija
127/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä luulisi.

Vierailija
128/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä on usein vaikea uskoa. Siis sitä raittiuttakaan kun on valehdellut kaikesta muustakin.

Vierailija
129/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä on usein vaikea uskoa. Siis sitä raittiuttakaan kun on valehdellut kaikesta muustakin.

Mistä Satonen on muka valehdellut?

Vierailija
130/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukiaisten ruinaajat voisivat vaikka tutustua tähän https://velkakello.fi/

Kokkareet voisi miettiä miettiä onko valtiolla omaisuutta jota voisi myydä "velanmaksuun".

Ai niin, nehän on jo kohta kaiken tuottavan myyneetkin tai antaneet "ilmaiseksi" (kaivokset) kun ovat olleet aikaisemmin hallituksessa. Nyt on viimeistelyä vaille valmista.

Ja jos on vielä joku tuottava bisnes kannattaa sekin äkkiä siirtää Kiinaan tai jonnekin eteläamerikkaan ettei vaan Suomi pääse siitä mitenkään hyötymään.

Vierailija
131/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes

Vierailija
132/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamus vahvistui. Kokoomus on varainhoitajapuolue. Sen käsissä Suomi-neito on hyvässä hoidossa. 

Kokoomus tosiaan kyllä *hoitelee* varat kuin varat.

Vierailija
133/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä Satonen on muka valehdellut?

Ruotsin malli ja muut välttämättömät duunarien kyykytykset joita satonen sanoo uudistuksiksi.

Vierailija
134/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luottamus vahvistui. Kokoomus on varainhoitajapuolue. Sen käsissä Suomi-neito on hyvässä hoidossa. 

Samaan tapaan kuin 9 e orja mummoja kääntämässä. Hoitokodissa 9 eurolaisena nostaa omia tulojaan verottajalta salaa. Viedään rahat, myydään lääkkeet ja vuokrataan mummo eniten tarjoavalle. Miksi sinä teit niin? No mä liityin kokoomukseen ja siitä se bisnes ajattelu tarttui.

Vierailija
135/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan tapaan kuin 9 e orja mummoja kääntämässä. Hoitokodissa 9 eurolaisena nostaa omia tulojaan verottajalta salaa. Viedään rahat, myydään lääkkeet ja vuokrataan mummo eniten tarjoavalle. Miksi sinä teit niin? No mä liityin kokoomukseen ja siitä se bisnes ajattelu tarttui.

Satonen on kuulunut Kokoomukseen 15-vuotiaasta.

Vierailija
136/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satonen on kuulunut Kokoomukseen 15-vuotiaasta.

Nuorena ja nälkäisenä satonen ei pelkästään kääntänyt mummoja....

Vierailija
137/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
138/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillotolpan kun purkisi erään vyötäröltä niin siitä riittäisi lämmikettä koko Suomen kansalle koko talveksi.

Vierailija
139/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto korjaa katon, huoli pois.

Vierailija
140/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon Satosen lainan.